Mitä mieltä olet nimestä Tessa?
Onko liian ulkomaalainen, koiran nimi vai ihan ok? Kyllästyttäiskö pidemmän päälle?
Kommentit (14)
Koiran nimi tai vaikkapa Teresan väännös. Vaikea mieltää "oikeaksi" nimeksi. Tulee liikaa mieleen Topi ja Tessu.
Ainoa Tessa, jonka olen elämäni aikana tuntenut, oli yksi kaverin kaveri. Satuttiin samoihin mökkibileisiin nuorena ja Tessa oli silloin jo naimisissa, vaikka oli silloin vain 20-21v.. Hän oli ainoa koko porukasta (mukana oli pariskuntia ja sinkkuja) joka harrasti seksiä sen viikonlopun aikana. Ja mainittakoon, että hänen miehensä ei ollut mökillä vaan kotona heidän lapsensa kanssa.
Nimestä sen verran, että en antaisi tuota nimeä. Ehkä sen takia, etten oikein osaa kuvitella sitä jollain suloisella vauvalla kun muistamani Tessa oli niin kovin erilainen.
Kyllä siitä näin Suomessa ensimmäisenä ja eniten tulee mieleen koiran nimi. Siitäkin huolimatta, että aikanaan olin samassa työpaikassa englantilaisen Tessan (Theresa virallisesti) kanssa. Mutta kun lapsuudesta jo muistan useammalla koiralla olleen Tessa-nimen.
Mä muistan kyllä, että se koiran nimi on Tessu? Vai muistanko väärin?
Ihana nimi :) Se on yksi ja sama vaikka annat lapsellesi nimeksi Pörri, et itse sitä enää ajattele enää eläimen nimenä, vaan omana lapsenasi. T. Tessan äiti
mulle tulee mieleen tissi. samoin kuin nimestä essi. on makuasia, onko mielleyhtymä nega- vai positiivinen.
tykkään ja jos olisin joskus saanut tytön, niin hän olisi ollut luultavasti Tessa tai Pinja.
Minusta ihan koiran nimi. En osaa kuvitella ihmiselle