Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Frederik onkin oikeasti ällöttävä

Vierailija
11.09.2013 |

Luulin, että se on vain showrooli, mutta mieshän on oikeasti juntti ja sovinisti, vanha kuvottava rasvainen äijä. En ole koskaan pitänyt hänen "musiikistaan", mutta olisin mieluummin ajatellut, että kysymyksessä on pelkkä humoristinen rooli...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sitä bb.tä seurannut, mutta olin kyllä vetänyt samansuuntaiset johtopäätökset jo aikaa sitten... Ei kiinnosta kuunnella sen musiikkia, vaikka se varmaan osittain ihan viihdyttävää onkin..

Vierailija
2/6 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollut ällö järkytys. Yök. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuon huomasin jo joskus 13-vuotiaana rannalla Seiskaa lukiessani - siinä oli artikkeli, jossa F kertoi keräilevänsä naisten lavalle heittämiä pikkuhousuja ja "joskus vähän niitä nuuhkaisevansa" :D

Vierailija
4/6 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jäänyt mieleen F:n kommentti, että tarttee naista neljästi päivässä. Vissiin talossa pärjää ilmankin? 

Vierailija
5/6 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Frederik sanoi jossain haastattelussa (tällä vuosituhannella), että hankkisi lapsellensa silikonit, jos lapsi haluaisi. BB-talossa kuitenkin kiihkeästi tenttasi Mariannelta, miksi tämä hankki silikonit, oliko jokin neuroosi jne. Hieman tekopyhää.

Korjatkaa jos olen väärässä.

Vierailija
6/6 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ollut Frederikin tytär, joka seurusteli sen Heinojen surmaajan kanssa?