Frederik onkin oikeasti ällöttävä
Luulin, että se on vain showrooli, mutta mieshän on oikeasti juntti ja sovinisti, vanha kuvottava rasvainen äijä. En ole koskaan pitänyt hänen "musiikistaan", mutta olisin mieluummin ajatellut, että kysymyksessä on pelkkä humoristinen rooli...
Kommentit (6)
No kyllä tuon huomasin jo joskus 13-vuotiaana rannalla Seiskaa lukiessani - siinä oli artikkeli, jossa F kertoi keräilevänsä naisten lavalle heittämiä pikkuhousuja ja "joskus vähän niitä nuuhkaisevansa" :D
Mulle on jäänyt mieleen F:n kommentti, että tarttee naista neljästi päivässä. Vissiin talossa pärjää ilmankin?
Muistaakseni Frederik sanoi jossain haastattelussa (tällä vuosituhannella), että hankkisi lapsellensa silikonit, jos lapsi haluaisi. BB-talossa kuitenkin kiihkeästi tenttasi Mariannelta, miksi tämä hankki silikonit, oliko jokin neuroosi jne. Hieman tekopyhää.
Korjatkaa jos olen väärässä.
Eikös se ollut Frederikin tytär, joka seurusteli sen Heinojen surmaajan kanssa?
En ole sitä bb.tä seurannut, mutta olin kyllä vetänyt samansuuntaiset johtopäätökset jo aikaa sitten... Ei kiinnosta kuunnella sen musiikkia, vaikka se varmaan osittain ihan viihdyttävää onkin..