Työmatkapyöräilijät! Käyttekö työpaikalla suihkussa?
En nyt tarkoita sitten sellaisia, joilla on matkaa pari kilsaa, vaan pitempiä matkoja pyöräileviä.
Jos ette käy niin miksette? Ajatteko sitten niin hiljaa ettei tule hiki?
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 18:54"]
Tietenkin pitää puhdistautua ennen töitä, jos fiketsulla kulkee
[/quote]
Mulla työmatka 15km. En käy suihkussa, koska ei tule hiki. Sotken sähköpyörällä.
[/quote]
Mulla työmatka 15km. En käy suihkussa, koska ei tule hiki. Sotken sähköpyörällä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kun pyöräilin: kyllä. Matkaa 10km ja niin kova hiki ylämäkien polkemisen jälkeen, että ei tullut mieleenkään vetää hikisen kropan päälle työvaatteita.
Mulla on työkaveri, jolla 8 km pyöräilymatka eikä käy koskaan suihkussa. En tajua miten voi olla koko päivän samoissa vaatteissa! Ei se ole edes mikään huippukuntoinen eli aivan varmaan tulee hiki matkalla.
Kävitkö itse koulussa tai yliopistolla?
Kummallinen kommentti. Minä en käynyt koulussa suihkussa pyöräiltyäni sinne, koska matka oli 2 km (ei tullu hiki). Yliopistolle minulla olikin sitten niin pitkä matka, etten koskaan pyöräillyt sinne. Juurikin siitä syystä, että siellä ei voinut käydä suihkussa.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 19:07"]
Kävitkö itse koulussa tai yliopistolla?
[/quote]
En käy suihkussa, matkaa hiukan yli 4 km. Vaihdan paidan, mutta mulle tulee muutenkin hiki pintaan työpäivän aikana, niin en todellakaan viitsi käydä suihkussa. Ja tulee hiki myös pyöräillessä, mulla kuluu aikaa työmatkalle alle vartti.
En käy enkä vaihda vaatteita. Työpaikalla ei ole kunnon suihkua. Ajan aamuisin sen verran rauhallisesti, eli varaan aikaa, niin ei tule hiki.
Tottakai.
Ja vasta sisäänleimauksen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 19:48"]
Tottakai.
Ja vasta sisäänleimauksen jälkeen.
[/quote]
Mä tiedän yhden tällaisen työajalla suihkuttelijan, jonka ei enää kohta tarvinnut tulla töihin ollenkaan. Siis sijainen oli.
Totta kai käyn suihkkussa. Matkaa 10km ja ylämäkiä niin paljon, että päänahka ja selkä on aivan hiessä joka kerta. Jos en haluaisi hikoilla, pitäisi taluttaa nuo mäet ja aikaa menisi tunti eikä olisi mitään järkeä pyöräillä.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 19:13"]
En käy suihkussa, matkaa hiukan yli 4 km. Vaihdan paidan, mutta mulle tulee muutenkin hiki pintaan työpäivän aikana, niin en todellakaan viitsi käydä suihkussa. Ja tulee hiki myös pyöräillessä, mulla kuluu aikaa työmatkalle alle vartti.
[/quote]
miten saat noin pitkään menemään tuossa ajassa?