Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uuden suhteen alkukankeudet

Vierailija
11.09.2013 |

Tapasin viikonloppuna miehen. Tunnemme joten kuten etukäteen toisemme. Ajauduimme samaan vuoteeseen yöksi.

Minun pahin puoleni on se että olen aina suhteen alussa liian innokas. Haluan imeä siitä tunteesta kaiken irti. Pyydän facebookiin, kirjoitan turhanpäiväsiä jne. Pyrin silti olemaan ahdistelematta.

Tämä mies on ehkä hämillään, vilkuilee facebookia usein, vaikka selvästi ennen minua ei juuri sitä ole käyttänyt. Edelliset statukset jostain viime keväältä, ei juuri kavereita. 

Järjellä ajatellen suhteestamme ei koskaan tulisi mitään, mutta tunteella ajatellen haluaisin lisää. Haluaisin tutustua paremmin. Jos hän sanoisi ei, hyväksyisin sen, mutta koska joku hänessä minuun vetoaa, haluaisin vain tuntea hänet, edes kaverina. Hänessä vain on jotain, jonka haluan löytää.

En tiedä kuinka lähestyisin, miten ehdottaisin, vai odottaisinko ja antaisin hänen lähestyä? Tapaamme ajoittain joka tapauksessa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikonloppuna olitte sängyssä ja nyt keskiviikkona rakentelet tulevaisuutta ihmisen kanssa, josta et tiedä yhtään mitään? Ja vaikuttaa jo heti alkuun siltä, että ei ole sinun tyyppiäsi, kun ei käytä Facebookia ja kavereitakin on vähän.

Eijjei kuule. Unohdapa koko juttu. Oikea rakkaus ei taida syttyä noin.

Vierailija
2/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että vilkuilee nyt vähän väliä facebookkia?

Mutta asiaan, älä nyt heti ahdista miestä nurkkaan, ota vähän iisimmin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tulevaisuutta rakentele vaan haluaisin tutustua häneen. Tunnen hänet jotenkuten entuudestaan. Hänessä on jotain mikä kiehtoo. En osaa selittää mitä. Ihan tavallinen mies.

ap

Vierailija
4/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy kännykän kautta katselut ja näkyy satunnaisesti vihreä pallukkainen keskustelussa.

ap

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 18:09"]

Mistä tiedät, että vilkuilee nyt vähän väliä facebookkia?

Mutta asiaan, älä nyt heti ahdista miestä nurkkaan, ota vähän iisimmin...

[/quote]

Vierailija
5/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua... Voisin kuvitella, että Tuksu on tällainen prinsessaunelmissaan.

Vierailija
6/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän ottaa iisimmin, mutta tämä uteliaisuus tappaa. Päätin että en laita itse nyt viestejä enää. Ei niitä paljon ole mennytkään. Pari turhanpäiväistä. Sellaista, oli kivaa viikonloppuna tyylistä ja hauska tilanteeseen sopiva kuva/linkki.

ap

Vierailija
7/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei se ukko ole viestien, kuvien ja 4-5 päivän jälkeen jo pyytänyt treffeille, soittanut sinulle oma-aloitteisesti, niin unohda. Ei ole todellakaan ihastunut sinuun.

Vierailija
8/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin oma päivitykseni naamakirjassa on helmikuulta, vaikka siellä päivittäin aikaani keskusteluissa vietänkin. Miehenä voin sanoa, ettei itseäni kiinnostaisi ajatellekaan vakavampaa naisen kanssa, joka jo ekalla tapaamisella pyrkisi vällyihini.

Vierailija
9/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo otsikointi kertoo paljon. Kirjoitat uudesta suhteesta. Mistä ihmeen suhteesta? Et voi olla suhteessa miehen kanssa, joka ei tiedä olevansa suhteessa kanssasi. Kuulostat epätoivoisen läheisriippuvaiselta. 

Vierailija
10/10 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla innokas naamakirja-aktiivi? Käytin itse aikanaan, nyt olen ollut jo monta vuotta enää hyvin satunnainen käyttäjä. FB on oikeasti aika iljettävä ja turha väline. Kivempi tavata kasvotusten, siellä vain porukka lipoo ja esittää. Helppoa olisi kuvata sapuskansa ja listata viinit mitä pöytään arki-iltana avataan ja saada muut kuolaamaan. Tai ottaa lomakuvia. Tai ihan mitä vain, mutta miksi sen tekisin?

Tutustut vain rauhassa, enkä tiedä voiko liiallinen innokkuus mitään pilata. Kuitenkin tiedostat innokkuutesi ja yrität hieman hillitä sitä. Jos toisaalta etsit palavasti innostuvaa kuten itsekin taidat olla, sitten ehkä voi olla syytä etsiä vielä.