Miespuolinen työkaveri kehuu vaatteita
Onko silkkaa kohteliaisuutta, että pitkäaikainen miespuolinen työkaverini kehuu vaatteitani? Työpaikan muiden naisten pukeutumista ei noteeraa ollenkaan.
Minä varattu, kuten tämä mieskin.
Kommentit (15)
Jos oot tyylikkäämpi kuin muut eli puhuu aidosti eikä kehu vain kohteliaisuuttaan.
Jos pukeudut hyvin ja haluaa vain ilahduttaa?
Miksei olisi ihan vilpitöntä kehumista ilman sen kummempaa kiinnostusta?
Se onn aika vaikea lähteä työvaatteita kehumaan kun "onpa sä muuten nätisti pukeutunut tänäään" vastaus olisi "mähän pukeudun aina näin töihin" sitten yrittää keksiä joain epätoivoista "joo muttta kurvit... siis ne on tosi kivass...ti imartelee siiis tarkkoitan, ne on ihan mageet, tosi styget ihan jeees".
On myös joskus kehunut kauniiksi työpaikan illanvietossa. Jostain syystä meidän välillä on jotain muuta kuin vain "kohteliaisuutta". Tai sitten vain kuvittelen. Hän vain sanoo välillä asioita, joita ei voi havaita muuten kuin ns. "seuraamalla" minua. Myönnän, hän on komea ja kaikinpuolin mukava tyyppi...
Ap
Vierailija kirjoitti:
On myös joskus kehunut kauniiksi työpaikan illanvietossa. Jostain syystä meidän välillä on jotain muuta kuin vain "kohteliaisuutta". Tai sitten vain kuvittelen. Hän vain sanoo välillä asioita, joita ei voi havaita muuten kuin ns. "seuraamalla" minua. Myönnän, hän on komea ja kaikinpuolin mukava tyyppi...
Ap
No anna sille äijälle percettä sitten ja huo*aa kunnolla niinkuin mielesi ilmeisesti tekee. Mitä täällä spekuloit ja kyselet?
mjaa... Iso osa miehistä osaa huomatessaan kehua työkaverin (mies tai nainen) uusia silmälaseja, uutta kampausta tai uusia vaatteita, ilman, että siihen liittyisi mitään taka-ajatuksia. Ei tietenkään sulje sitä mahdollisuutta pois, etteikö ap:n kuvaamalla miehellä voisi olla taka-ajatuksia.
Sitä en kyllä ymmärrä, miten ap edes noteeraa koko asiaa, jos on kerran itse varattu.
Minulla miespuolinen työkaveri kehui kenkiäni viime talvena. Ei tarkoittanut mitään, muuta kuin että oli komeat kengät. (kuulin kehut samoista kengistä myös naiskollegoiltani)
Joko pukeudut paljastavasti tai mies on homo.
Ootko esimies-asemassa? :) Vähän ruman puoleinen?
Nuoleskelulla pärjää pitkälle joissain firmoissa :)
Minulta työkaveri kysyi ovatko vanhempani simpukoita kun olen tuollainen herkkuperse. :-) Ensimmäistä kertaa töissä oli päällä vähän tiukempi hame. Kyllähän kehut komealta mieheltä on aina kivoja.
N21
Vierailija kirjoitti:
Ootko esimies-asemassa? :) Vähän ruman puoleinen?
Nuoleskelulla pärjää pitkälle joissain firmoissa :)
Ei ehkä ole sinun makuun, mutta nuoleskelulla pysyy leivässä:D
Ei hätää. Kymmenen vuoden päästä ei kehu kukaan!
Mullakin yksi mies aina säännöllisesti kehui ja seurasi myös aktiivisesti hiljaa somessa (katsoi mm. tarinat aina), aistin kyllä selvästi, että jollain lailla piti mua viehättävänä tai kivana. Nyttemin on entinen työkaveri ja edelleen huomaan, että käy katsomassa mun istastoorit.