Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs bloggaaja osti Euroopan-reissultaan Jimmy Choot ja Pradan

Vierailija
11.09.2013 |

Joko täällä on asiaa ruodittu?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No xenias day

Vierailija
22/34 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kyseisellä bloggaajalla on kaksin kappalein noita Prada-laukkuja, yksi per olkapää. Oiva keino peittää ne puhelinpylvään paksuiset käsivarret.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samapa tuo minulle mihin kukakin rahansa laittaa, mutta hyvin näyttää näköjään bloggaaminen kannattavan kun voi ottaa tuollaisen asuntolainan ja elää muutenkin mukavantasoista elämää, ja laittaa yrityksen pääomaksi olikos se 15.000€ ja ne yrityksen kustannukset... Nyt sitten lukijat ostavat uskollisesti nettikaupasta ja niillä ostellaan sitten Pradaa sun muuta lisää. Kätevää:)

Ihmettelen vain että kuka tuota yksitoikkoista blogia (joka ei kehity ja nosta tasoaan kuten muut) jaksaa enää lukea, saati tilata verkkokaupasta kalliimmilla hinnoilla kuin muualta... Toisaalta ihan mukava että yrittää ja on suomalainen "puoti" mutta kyseistä bloggaria en minä ainakaan halua tukea, jos olisi ollut joku toinen bloggari niin sitten kyllä. Näyttää muutenkin menevän vähän sieltä mistä aita on matalin bloginsa ja vähän kyllä kaupankin suhteen, että mielestäni ei ansaitse suurta menestystä noilla meriiteillä vaan ennemmin tuen muita. Ihmetyttää myös tuo jatkuva töiden tekemisen mainitseminen, tätähän oli jo ennen nettikauppavalmisteluja kun blogi oli ainoa työ, jostain syystä monilla bloggareilla on kova tarve mainostaa tekevänsä töitä 24/7...:)

Vierailija
24/34 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti jää viimeiseksi, arvelen.

Vierailija
25/34 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee selvää, miksi mä en ole muotibloggaaja. Tyyppi menee kolmen päivän minilomalle yhteen Euroopan kauneimmista ja mielenkiintoisimmista kaupungeista, ja käy sen kolmen päivän aikana useampaan kertaan Pradan liikkeessä! Voi hyvänen aika. Mä kyllä keksisin muutakin tekemistä, kai noita laukkuja saisi tilattua netistäkin.

Vierailija
26/34 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylsä ja mitäänsanomaton blogi. Tällainenko on suosittujen muotiblogien kärjessä? Huhhuh.

Vierailija
27/34 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pakko sanoa Xeniaa ihan alusta alkaen lukeneena, että harmittaa mihin suuntaan blogi on mennyt :/ Se on aivan kuolettavan tylsä nykyään, ja tyylikin on alkanut kehittyä omituiseen romanttiseen ja tyttömäiseen suuntaan, mikä ei aiemmin ole ollenkaan ollut Xenian tyylistä. Ärsyttää myös jatkuva merkkituotteiden haaliminen, kyllä se mun mielestä nyt vaan on vähän kummallista jos täytyy ostaa useita todella kalliita merkkilaukkuja vuodessa. Itse jos olisin ollut muutaman päivän minilomalla, en todellakaan olisi uhrannut sekuntiakaan mihinkään liikkeeseen. Ja poikaystäväni olisi varmaan jättänyt minut siihen paikkaan, jos olisin edes ehdottanut yhteisen aikamme tuhlaamista noin :D

Varmasti joku tulee nyt sanomaan, ettei blogia ole pakko lukea jos ei tykkää - ja niin taidankin poistaa Xenia's Dayn haikein mielin lukulistaltani. Harmittaa vain, kun ennen blogi oli yksi lemppareistani ja ajattelin Xeniaa opiskelupaikkoineen, oman alan työpaikkoineen jne lähes esikuvanani. Nyt mulla on sellainen olo, että mua on suorastaan huijattu :D Tietysti on toki ihanaa jos Xenia nyt on onnellinen niin kuin blogissaan kertoo, ja toivonkin hänelle onnea ja menestystä. Tykkäsin vain kovasti siitä vanhasta Xeniasta, ja ainakin näin lukijana minulle silloisesta pienemmällä opiskelijabudjetilla elävästä tytöstä välittyi paljon energisempi ja onnellisempi kuva kuin tuosta nykyisestä blogista. Mutta ymmärrän kyllä senkin, että suosion kasvaessa Xenia ei varmaan haluakaan enää kirjoitella blogiinsa muita kuin noita muotiin ja pinnallisuuteen liittyviä asioita. Tai eihän blogi nyt mitenkään kovin syvällinen ole koskaan ollut, mutta jotenkin siitä välittyi paljon aidompi kuva ennen.

Vierailija
28/34 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita kenkiä saa netistä jo parista kaupasta alennettuun hintaan eli onkohan noistakaan maksettu täyttä hintaa?

Vierailija
29/34 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuon tasoisella blogilla voi tienata noin paljon että on varaa tuollaiseen elämäntyyliin... Miksi tuota blogia kukaan lukee? Inspiroiva tyyli, mahtava kirjoitustapa, laadukkaat kuvat, monipuolinen sisältö...? Surkea blogi jossa mainostetaan jotain omaa nettikaupan tekelettäkin jotta lukijat ostaisi? Hohhoijaa.

Vierailija
30/34 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ymmärsi taidetta ja osasi tarkkaan ja taidokkaasti jäljitellä sitä ja luuli,että hänessä oli ainesta taiteilijaksi,ja epäröityään jonkin aikaa minkä maalauslajin valitsisi,uskonnollisen,historiallisen vai reslistisen hän ryhtyi työhön. 

Vierailija
31/34 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli normaali viesti.

Vierailija
32/34 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siellä Prahankin lähistöllä ole pari kunnon merkkiliikkeiden outletia? Muistaakseni ainakin Pradaa sieltä saa ja Outlethinnat on tunnetusti murto-osan alkuperäisestä:)

Vierailija
33/34 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osteleeko kaikki nyt tuota samaa Prada-laukkua jollaisen Mussu osti ja esitteli blogissaan ensin?!!?

Vierailija
34/34 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengat oli ihan ok ja laukkukin. Sita vaan en ymmarra etta miks silla tyypilla on joka kuvassa samanlainen ilme ja kasi hiuksissa? eiko se muista etta poseerasi jo samalla ilmeella viimeiset 29 kuvaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan