Hitto! Keskeytin viikon kestäneen mykkäkoulun...
Mies lähti ulos ja sanoi lähtiessään, että menee paikkaan x tapaamaan henkilöä y. Sanoin miehelle, että "osta maitoa". Mies siihen, että "on sitä kaapissa". Sanoin, että "ei ollut eilen kun tarkistin, että on loppumassa"... Että vainiin, sitä on tuotu pari purkkia maitoa yöllä töistä tultua... Huokaus. Nyt se varmaan ajattelee, että kaikki on ok taas ja vaimo on leppynyt...
Kommentit (13)
Ei mitää mykkäkouluja, saatatte kuolla kupsahtaa milloin vain..
Miksi koet tarpeelliseksi vaieta miehelle peräti viikon pituiseksi ajaksi? Oliko teillä pahakin riita ennen kuin heittäydyit mykäksi?
Mykkäkoulu on henkistä väkivaltaa. Toki ymmärrän, että ei riiteleminenkään auta, mutta suosittelen, että puhutte ongelmistanne siinä vaiheessa, kun tunteet eivät ole enää pinnassa.
Mykkäkoulu on kyllä niin lapsellista. EN ymmärrä miten aikuinen ihminen jaksaa sellaiseen ryhtyä? mitä sillä saavuttaa? Ei ongelmat katoa tai ratkea mykistymällä, vaan niistä pitää oppia puhumaan.
Ensimmäinen mieheni harrasti mykkäkouluja jos asiat eivät sujuneet tahtomallaan tavalla. Yksi syy miksi erosin hänestä.
Mykkäkoulu on henkistä julmuutta. Itse ajauduin hakemaan parempaa seuraa muualta.
No nyt kun noin pääsi käymään, voit ihan hyvin KERTOA miehellesi, että olet edelleen vihainen aiheesta X. PUHU hänen kanssaan! Anna myös hänen puhua! Mykkäkoulut ovat kamalia. Onko teillä lapsia talossa? Heille mykkäkoulut ovat todella painostavia, kun ei voi ottaa rennosti ja mahdollisesti pitää valita puoli.
Viikko mykkäkoulua? Ihan älytöntä! Ei teillä voinut olla niin suurta riitaa, tai vaikka olisikin ollut, ei mykkäkoulu ole mikään ratkaisu. Itse saatan pitää vihaisena mykkäkoulua pari tuntia ja sekin tuntuu pitkältä ajalta.
mykkäkoulu ja mököttäminen (joku yhden päivän mökötys vielä ok, mutta sitten pitää jo osata puhua!) on kyllä lapsellisinta touhua ikinä! puhu sille miehelles mikä on vialla, tai muuten se nopeasti suhun kyllästyy. En tiedä yhtäkään kestävää parisuhdetta jossa mökötettäisiin ja mykkäkoulultaisiin pitkiä aikoja.
TODELLA lapsellista touhua! Oletko ap jotain 16??? Minä en tuollaista puolisoa katselisi sitä viikkoakaan.
Mykkäkoulu on p.e.r.s.e.e.s.t.ä. Luojan kiitos, meillä ei sellaista harrasteta! Ei se hyödytä ketään.
Just joo. Näin käyttäytyvät aikuiset(?) ihmiset.
Mä niiin nautin sinkkuna olemisesta :D