Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku oikeesti pannut kotiin tullutta putki/remonttimiestä?

Vierailija
11.09.2013 |

Mietin vaan tässä aikani ratoksi, että onko oikeasti joku harrastanut seksiä kotiin tulleen remonttimiehen, putkimiehen, nuohoojan tms. kanssa? vai onko vaan monen fantasiaa ja legendaa koko homma? Pitäis koittaa nyt käyttäytyä :D Kauhea panetus ja kaiken kukkuraksi vesivahingon kosteusmittaaja tulossa käymään :D Noh, kosteutta on. Kai tässä sen verran kestää odotella, että saan tarkastajan ulos talosta. Harvoin on tämmöstä oloa, mutta miks just nyt, oiei!

Kommentit (387)

Vierailija
21/387 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 16:27"]

En ole, mutta kerran olisi kyllä tehnyt mieli. Olin 20-v ja työpaikalla. 

Kyseessä oli vika työpaikan hälytysjärjestelmässä, olin viimeinen työpaikalla ja en tietenkään voinut lähteä kotiin ennen kuin vika on korjattu. Jouduin odottelemaan korjaajaa iltaan asti. Ärtymys kuitenkin suli kun nuori ja erittäin komea korjaaja saapui paikalle. Harvoin tulee oikeasti niin komeaa miestä vastaan. Jos olisi jotain ehdottanut niin ainakin tuntuu siltä että olisin sanonut kyllä. 

Tietty niin ei käynyt, ehkä olisinkin tosipaikan tullen vain panikoinut ja poistunut paikalta. 

[/quote]

Eihän se mies tietenkään ehdottanut jos ei osannut lukea susta että haluat jotain häröillä koska tietenkin se itse pelkää että saa lähentelystä avokämmentä. Mikset itse`tehnyt aloitetta ? Vaikkapa hipaissut miestä vaikka pepusta tai jotain niin että se olis huomannut vihreän valon ?

Vierailija
22/387 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

RemppaMiehenä on tullut..antaessa saa samalla vähän itsekkin..toki tulen luoksesi Nainen haalareissa jos tahdot..
-jake-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/387 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:34"]

Kyseessä oli vika työpaikan hälytysjärjestelmässä, olin viimeinen työpaikalla ja en tietenkään voinut lähteä kotiin ennen kuin vika on korjattu. Jouduin odottelemaan korjaajaa iltaan asti. Ärtymys kuitenkin suli kun nuori ja erittäin komea korjaaja saapui paikalle. Harvoin tulee oikeasti niin komeaa miestä vastaan. Jos olisi jotain ehdottanut niin ainakin tuntuu siltä että olisin sanonut kyllä. 

Tietty niin ei käynyt, ehkä olisinkin tosipaikan tullen vain panikoinut ja poistunut paikalta. 

[/quote]

Eihän se mies tietenkään ehdottanut jos ei osannut lukea susta että haluat jotain häröillä koska tietenkin se itse pelkää että saa lähentelystä avokämmentä. Mikset itse`tehnyt aloitetta ? Vaikkapa hipaissut miestä vaikka pepusta tai jotain niin että se olis huomannut vihreän valon ?

[/quote]

Monta syytä. Mies oli edelleen työvuorossa, en minä tiennyt miten tiukka aikataulu (ja moraali) hänellä on. En myöskään oikein tienny miten tekisin sen aloitteen, johan täälläkin on ollut niitä jotka naureskeleva pöhköjä tyrkkyjä jotka lähentelevät korjausmiehiä.

Lisäksi olen tosi ujo, en uskalla tehdä edes normaaleja aloitteita (tuutko kahville) ennen kuin kuukausien jahkaamisen päästä. Milläs ujo ja suht kokematon tyttö yhtäkkiä alkaa rivouksia ehdotella? 

Pepun hipaisu ei mielestäni ole todellakaan ok ellei siihen saa todella selvää signaalia ja en kokenut saavani sellaisia tältä korjausmieheltä. 

Vierailija
24/387 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

bump

Vierailija
25/387 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

bump

Vierailija
26/387 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 12:26"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 11:34"]

[/quote]

[/quote]

Monta syytä. Mies oli edelleen työvuorossa, en minä tiennyt miten tiukka aikataulu (ja moraali) hänellä on. En myöskään oikein tienny miten tekisin sen aloitteen, johan täälläkin on ollut niitä jotka naureskeleva pöhköjä tyrkkyjä jotka lähentelevät korjausmiehiä.

Lisäksi olen tosi ujo, en uskalla tehdä edes normaaleja aloitteita (tuutko kahville) ennen kuin kuukausien jahkaamisen päästä. Milläs ujo ja suht kokematon tyttö yhtäkkiä alkaa rivouksia ehdotella? 

Pepun hipaisu ei mielestäni ole todellakaan ok ellei siihen saa todella selvää signaalia ja en kokenut saavani sellaisia tältä korjausmieheltä. 

[/quote]

No yhtälailla se mies on ujo tai ei ujo mutta ei kukaan uskalla lähestyä naista jos on tilanne ettei ole varma onko nainen sittenkään samalla linjalla ja kohta saat syytteen lähentelystä. Monestikkin on ollut tilanteita että olisin halunnut vastaavanlaisessa tilanteessa naiselle ehdottaa mutta pelottaa se jos toinen vetääkin yhtäkkiä läsärillä kun ei teistä naisista koskaan tiedä jos ette näytä sitä vihreää valoa. Jos ei itse viitsi niin ei kannata ihmetellä jos se toinenkaan ei uskalla jos ei selvää merkkiäkään ole. Harvemmin naisia syytellään miesten lähentelystä ?

Vierailija
27/387 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/387 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 15:45"]

Pitäkääpä mielessä, että ne remppamiehet kertoo kaikille yli kahdellekymmenelle  työkaverilleen, että kenen kanssa on tullut harrastettua ja mitä. Ja remppamiehillä ei ole mitään salassapitovelvollisuutta, joten ihan nimien ja osoitteiden kera tuollaiset naiset tulee julki. Ja siitä lähtee juorut leviämään eteenpäin. Pienellä paikkakunnalla kohta kaikki tietää...

T:Remppafirman konttorirotta.

[/quote]

mitä väliä? ketä se haitttaa jos joku saa kovaa kyrpää?
[/quote]Niinpä!Ja vielä nauttii siitä niin että silmät pyörii päässä;)

Vierailija
29/387 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta kerran kodinkonekorjaaja oli kyllä sen näköinen, että hänellä oli mielessä asia. Ehkä mullakin on käynyt huono tuuri ja ne kaikki ukot on olleet enemmmän sellaisia gubbeja tai setämiehiä.

Vierailija
30/387 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostetaan!!

Vierailija
31/387 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jos amiksen työharjoittelussa oleva typyli tulisi värkkäilemään. Jotenkin mielenkiintoista kontrastia toisinaan semmoinen, että naisella on semmoiset miesmäisen alan vetimet ja tarvikkeet mukana/päällä; harmi vain, että ne tytöt/naiset ovat muutenkin yleensä vähän liian erilaisia, joten suun avautuessa tulee vähän vieraantunut olo.

-Mies 29v-

Vierailija
32/387 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran harrastanut turkkilaisen pizzakuskin kanssa 24-vuotiaana.

Vierailija
33/387 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa tarkemmin miten hommat on edennyt seksiin asti. Miten on vihjailtu jne. Tuntuu vaan itestä niin käsittämättömältä touhulta :D

Vierailija
34/387 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 15:52"]

kuka nyt ainakaan nokikolarin kanssa?

[/quote]

Meillä kävi kyllä niin komea nokikolari, että mietin jopa sen pikimustat kädet nähdessäni, että ei noet paljoa haittaisi jos tommonen sormi sujahtaisi mun sisään. Ja että jäisi tisseihin kivat jäljet, kun se puristelisi. :D Mutta, olen varattu ja nokikolari vaikutti kiireiseltä. :P

Vierailija
35/387 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran fysioterapeuttini, mies, alkoi kertoa miten kiusallista on ollut kun pari kertaan asiakas on ollut vailla jotain muutakin palvelua kuin sitä fysioterapiaa. Oli sitten jäänyt se itse fysiokin tekemättä ja akat passitettu pihalle siltä istumalta. Että en kyllä kehtaisi tehdä aloitetta.

Vierailija
36/387 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on ollut sähkömittariasentajana (siis näitä etäluettavia) ja kertoi, että aivan uskomattoman tyrkkyjä naisia tulee vastaan. Ihan teineistä vanhoihin puumiin. Alusvaatteisillaan keikistellään vieressä, kun mies asentaa mittaria.

Jotkut sais ihan oikeasti hävetä.

Vierailija
37/387 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 18:13"]

Kyllä mutten putkimiehen. Meille tuli piano miehen ollessa työmatkalla ja sitä kantoi kaksi älyttömän hyvännäköistä miestä. Tilanne päätyi ryhmäseksiin vastoin kaikkia todennäköisyyksiä. a) petin miestäni :( b) olen todella arka miesten suhteen c) olen aina tuominnut pettämisen d) en ole koskaan harrastanut kimppakivaa sitä ennen enkä sen jälkeen enkä muutenkaan ole kovin kokeilunhaluinen e) en ikimaailmassa olisi voinut kuvitella noin käyvän f) en yleensä tunne kovin suurta seksuaalista vetoa, vaan lämpenen vasta ajan kanssa

Ja miten siihen päädyttiin, en oikein edelleenkään tiedä. Toisen miehen pelkkä katse aiheutti tykytystä ja kirjaimellisesti sai olon heikoksi. En tajua, tämmösitä ei ollut koskaan ennen käynyt. Toinen lähti autolta hakemaan jotain ja me venattiin pianon luona. Lähdin keittiöön ja jouduin oviaukossa menemään miehen vierestä. Pelkkä vaatteiden hipaisu riitti laukaisemaan tilanteen ja mies suuteli. En ole koskaan kokenut sellaista himoa. Toinen pianomies tuli sisälle, en tosin edes huomannut siinä tohinassa sitä ennen kuin hän kirjaimellisesti liittyi seuraan. Elämäni paras pano. Miehiä en sen koomin nähnyt, hävetti helvetisti ja vielä vuosien jälkeenkin kaduttaa pettäminen. Silti se oli ihanaa.

[/quote]

Buahhaahhaa, uskoo ken haluaa. Mutta saahan niitä seksifantasioita olla.

Vierailija
38/387 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 00:08"]

kerran yksi korjasi vessanpöntön tukosta ja kysyin että tuliko valmista jo niin se sanoi että ei vielä. sanoin että no, käyn sitten äkkiä suihkussa ja heitin vaatteet lattialle. suihkukaapissa on sellaiset läpinäkyvät ovet ja pesin siinä itseäni ja hankasin pyllyä lasiin ja pyllistelin tahallaan ja käännyin toisinpäin ja kuurasin oikein antaumuksella jalat kaukana toisistaan pimpulia niin sen korjaajan oli pakko nähdä. se katseli kyllä silmät pyöreenä kun hinkkasin. pesin itteni loppuun ja menin seisomaan vessan lattialle ja sanoin sille että voisitkos antaa pyyhkeen kun oon ihan märkä. märkä sellaisella vihjailevalla äänellä. se tuijotti silmät suurena ja antoi pyyhkeen. kuivasin itseäni siinä ja kun kumarruin kuivaamaan jalkoja pyllistin sille ja mun pylly osui sitä naamaan. sanoin anteeksi kauheesti. se sanoi ei se mitään. kuivasin oikein huolella rinnat ja pimpulin ja se katseli. seisoin siinä sitten alasti sen edessä pyyhe hiuksissa ja odotin että se kävis kimppuun mutta ei mitään. himotti hirveesti ja aloin kiemurrella siinä ja päätin olla rehellinen ja kysyin onko se tukos nyt poissa. se sanoi että on ja tuijotti mun jalkoväliä. sanoin sitten että onkos sulla nyt kahvitauko. se sanoi että joo taitaa olla. sanoin että tuutko katsomaan yhtä juttua ja menin keittiöön ja laitoin kahvin tippumaan. se seurasi mua. sitten menin olkkariin ja kävin makaamaan sohvalle. tietty alasti ja pyyhe hiuksissa. sanoin että istu vaan alas, kahvi tulee kohta. se istui mun jalkopäähän ja laitoin jalat silleen koukkuun että pimpsa näkyy tarkasti. sen silmät oli kiinni mun pimpsassa, ihan nauliintunut siihen. päätin nyt sitten sanoa rehellisesti mitä olen vailla ja sanoin että hei kuule, mulla on tänään ihan sellanen kauheen himokas olo. mun on ihan pakko saada orkku. tai pari. levitin vielä jalkojani enemmän ja kysyin että haluisitko sä nuolla mua vähäsen. se tuijotti ja näytti että sen silmät putoo ja se sano joo. huokasin helpotuksesta ja käännyin silleen polvilleni ja nostin pyllyn pystyyn sen suuntaan kun tykkään ihan hirveesti jos nuolee takakautta. pyllistin sille ja levitin yhdellä kädellä häppäreitä ja sanoin että tästä voisit vähän nuolla. se sano että oikeestiko. sanoin että ihan oikeesti ja pyllistin niin kovasti kuin pystyin. sanoin että no, käy nyt kimppuun oo kiltti. ja sitten siihen tuli eloa ja se koski varovasti mun peffaa ja koski sormella mun pimpsaa ja hypisteli sitä varovasti ja sanoin että nuole, nuole ja tunsin miten litisin jo kiihotuksesta ja sitten se alkoi nuolla ja imeä. sitä jatkui tosi kauan eri asennoissa, tarjosin sille pimpsaa maaten, istuen, seisoen ja vaikka miten ja se lutkutti ihan miten pyysin ja työnsi sormia pimpsan sisälle aina kun pyysin. ai että nautin. sitten tuli orkut ja oli niin upeeta. huohotin siinä onnellisena ja kysyin että no haluksä vielä panna mua. se sanoi että oikeesti. sanoin että ihan oikeesti. se riisu housut ja pyllistin ja se lykkäs kikkelinsä sisälle ja pumppas pari kertaa. ei se miltään tuntunut mutta katselin peilistä ja se näky kyllä kiihotti. sitten se oli valmis ja puki päälleen ja sano kiitti mun pitää mennä moi ja lähti.

[/quote]

hehhe, nauroin vedet silmissä. Ettet vaan olis ukko joka Kalleen kirjoittelee niitä juttuja ;)

Vierailija
39/387 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijapoikana olin useampana vuonna huoltoyhtiössä kesätöissä. Tehtiin normaaleja kiinteistönhoidon ja ulkoalueiden huolto- ja kunnossapitotöitä. Aika usein kävi niin että kuumana kesäpäivänä taloyhtiön nurmikonleikkuu katkesi juuri kyseisestä talosta tulleeseen vikailmoitukseen. Paita vaan päälle ja katsomaan mikä kiikastaa. Yleensä siellä oli tämmönen 30-40 vuotias "täti" jo ovella odottamassa. Yleisin vika oli vessanpytyn uimurin siirtyminen paikaltaan tai tukkeentunut viemäri. Aika usein kävi niin että putkien rassaamisen lisäksi piti vielä asiakas toimittaa tyytyväiseksi. Saihan siitä vaivan palkaksi yleensä vielä pullakahvit. Muutaman kerran päiväkäynti poiki vielä iltakeikkoja tv:n tai stereoiden asentamisen merkeissä. Nykyisessä harmaassa insinöörityöpaikassa tulee usein muisteltua lämmöllä näitä opiskeluaikaisia asiakapalvelutehtäviä.

Vierailija
40/387 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkö sitä kotitalousvähennystä käytetään? Mitähän verottaja tykkää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan