Onko joku oikeesti pannut kotiin tullutta putki/remonttimiestä?
Mietin vaan tässä aikani ratoksi, että onko oikeasti joku harrastanut seksiä kotiin tulleen remonttimiehen, putkimiehen, nuohoojan tms. kanssa? vai onko vaan monen fantasiaa ja legendaa koko homma? Pitäis koittaa nyt käyttäytyä :D Kauhea panetus ja kaiken kukkuraksi vesivahingon kosteusmittaaja tulossa käymään :D Noh, kosteutta on. Kai tässä sen verran kestää odotella, että saan tarkastajan ulos talosta. Harvoin on tämmöstä oloa, mutta miks just nyt, oiei!
Kommentit (387)
Kodinkoneasentajan kanssa, mutta ei samalla kertaa, vaan koska juttu luisti ja oli muutenkin mukava fiilis, sovittiin treffit seuraavaksi päiväksi. No hänellä olikin sitten tuore avovaimo, joten jäi pariin kertaan...
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 15:45"]
Pitäkääpä mielessä, että ne remppamiehet kertoo kaikille yli kahdellekymmenelle työkaverilleen, että kenen kanssa on tullut harrastettua ja mitä. Ja remppamiehillä ei ole mitään salassapitovelvollisuutta, joten ihan nimien ja osoitteiden kera tuollaiset naiset tulee julki. Ja siitä lähtee juorut leviämään eteenpäin. Pienellä paikkakunnalla kohta kaikki tietää...
T:Remppafirman konttorirotta.
[/quote]
Isoissa kaupungeissa ei ole tätäkään ongelmaa.
Säännöllisesti, koska mulla on oma sellainen kotona <3
Tyttökaverini ensimmäinen avioliitto päättyi juurikin putkimiehen kanssa vehtaamiseen. Olivat ostaneet ensimmäisen omakotitalonsa, ja rouva oli päivät yksin kotona. Halusivat remontoida talonsa viimeisen päälle, ja niin siinä kävi, että taloon jäivät asumaan sen isäntä ja neljä lasta. Rouva ja putkimies muuttivat yhteen. Putkimiehen vaimo jäi kolmen lapsen kanssa yksin.
mun kaveri teki silleen että kun remppamies tuli käymään ja tutki vessan jotain putkia, kaveri meni seisomaan sen remppamiehen taakse vessan ovelle ja veti housunsa alas ja levitti molemmilla käsillään pimppansa ihan auki.
kuulemma remppamiehen ilme olisi ollut näkemisen arvoinen kun tämä kääntyi myöhemmin ovelle päin xD
remppamies oli sanonut jotain että ai ompa kiva.... xD ja oli kysynyt että saako sitä katsella pelkästään? kaveri oli sanonut että saa katsella ja saa koskea. remppamies oli heittänyt työkalunsa nurkkaan ja alkanut nuolla kaveria pimpsasta xD pian ne paneskeli eteisen lattialla. xD
Mieheni ex petti puolisoaan kun tämä makasi sairaalassa, petti siis juurikin putkimiehen kanssa.
Riittää, että näkee työmiehen peräpuolelta kurkistelevan karmean hymyn. Koskeminen ei todellakaan kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 16:37"]
Mieheni ex petti puolisoaan kun tämä makasi sairaalassa, petti siis juurikin putkimiehen kanssa.
[/quote]
No ei taida olla häävi mies sulla sitten.
Nyt tajuan miksi eräs putkimies viivytteli ja viivytteli töiden kanssa. Jos näitä tapahtuu oikeasti niin kai toivoi jotain lähestymistä.
Toivon tosiaan, että valtaosa naisista ei kuitenkaan halua mitään sekstailua ventovieraan kanssa. Hauska fantasiana, mutta minusta liian riskialtista oikeasti.
Panen aina kaikkia. Ja katson että "korjattavaa" riittää. Onneks mun mies ei ymmärrä mistään korjausjutuista mitään, mutta maksaa laskut. Meillä remppamiehet saa aina tuplapalkan ;o).
Voi kyllä! Sinkkuna ollessa tuli oltua kodinkoneasentajan ja räystäskourujen asentajan kanssa. Terveisiä vaan Nilsiään ;-) Kumpikin ukkomiehiä, ensinmainitusta tuli vakipano....nam.
Ystäväni on mennyt sänkyyn pesukoneenasentajan kanssa. Siihen asti luulin että nää ois vaan tarinoita, mutta eipä ole. Ja täältä kun lukee niin vaikuttais varsin yleiseltä :-/ Mutta jos oisin sinkku ja kotiin tulis mies, joka sais haarovälin kostumaan niin mikä jottei. Edellyttäis aloitetta sieltä suunnalta kyllä, koska itse olen ujo siinä mielessä.
Eikö putkimiesten sun muiden puolisot teitä käy hermostuttamaan kun näitä luette?! Mä en ikinä vois perustaa perhettä jos mies tekisi visiittejä yksin vieraisiin koteihin. naisethan niitä apumiehiä sinne vielä tilailee kun harvemmin osaavat itse näitä putkiasioita hoitaa. Kerran superluotettavaksi mieltämäni (ja kaikkien kavereidenkin mieslestä luotettava) mies otti ja petti nimenomaan työkeikalla. Sen koomin en usko enää mihinkään vaikutelmiin tai tuudittaudu siihen "ettei mun mies oo sellainen". Kaikki voivat olla. Siksi en ottaisi tuollaisessa ammatissa olevaa meistä. Tämä ketju vahvisti vielä asian!!!
Kyllä mutten putkimiehen. Meille tuli piano miehen ollessa työmatkalla ja sitä kantoi kaksi älyttömän hyvännäköistä miestä. Tilanne päätyi ryhmäseksiin vastoin kaikkia todennäköisyyksiä. a) petin miestäni :( b) olen todella arka miesten suhteen c) olen aina tuominnut pettämisen d) en ole koskaan harrastanut kimppakivaa sitä ennen enkä sen jälkeen enkä muutenkaan ole kovin kokeilunhaluinen e) en ikimaailmassa olisi voinut kuvitella noin käyvän f) en yleensä tunne kovin suurta seksuaalista vetoa, vaan lämpenen vasta ajan kanssa
Ja miten siihen päädyttiin, en oikein edelleenkään tiedä. Toisen miehen pelkkä katse aiheutti tykytystä ja kirjaimellisesti sai olon heikoksi. En tajua, tämmösitä ei ollut koskaan ennen käynyt. Toinen lähti autolta hakemaan jotain ja me venattiin pianon luona. Lähdin keittiöön ja jouduin oviaukossa menemään miehen vierestä. Pelkkä vaatteiden hipaisu riitti laukaisemaan tilanteen ja mies suuteli. En ole koskaan kokenut sellaista himoa. Toinen pianomies tuli sisälle, en tosin edes huomannut siinä tohinassa sitä ennen kuin hän kirjaimellisesti liittyi seuraan. Elämäni paras pano. Miehiä en sen koomin nähnyt, hävetti helvetisti ja vielä vuosien jälkeenkin kaduttaa pettäminen. Silti se oli ihanaa.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 17:04"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 16:37"]
[/quote]
.
No ei taida olla häävi mies sulla sitten.
[/quote]
Kuinka niin? Hyvä mies hän on.
En tiiä noista otsikossa mainituista, mutta mulla oli aika lähellä tuholaistorjujan kanssa :D meidän talon alimmaisissa kerroksissa oli joku pölkkypää tuonut etelänmatkalta mukanaan luteita, ja koko kerrostalo tarkastettiin ja voi pojat minkä näkönen herra tarkastaja sieltä tuli! Harmi ettei löytynyt ötököitä, ei olla nähty sen koommin, vaikkakin jätti tilanteen auki ja pyysi soittelemaan jos tulee jotain vienosti hymyillen :)
Kaikki remppamiehet, putkimiehet ja asentajat, jotka ovat ikinä asunnossani käyneet, ovat poikkeuksetta olleet lihavia ja vanhoja miehiä :D eli ei, en ole paneskellut. Enkä varmaan ihan vieraan kanssa uskaltaisi, vaikka kohdalle osuisikin joku vetävä tapaus.
Kyllähän huoran luonne aina jossain vaiheessa esiin tulee, vaikka olisikin vähän 'sievistelevä' muija ensi alkuun.
En ole ja meillä on käynyt paljon remppamiehiä, kun muutettiin remontoitavaan omakotitaloon. Ensinnäkin minulla on mies ja lapsia, mutta vaikka sinkku olisinkin, ei olisi kyllä yhtään minun tyylistä alkaa tuntematonta yhtä-äkkiä panemaan. Sen ymmärrän jos kahville tms. pyydetään ja siitä juttu johtaa pidemmälle.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 15:52"]
Joo mun äidin mies on mm. kertonut noita juttuja ja ollaan naureskeltu kippurassa näille säälittäville vonkausyrityksille.. Harmi vaan, suurin osa varmaan jää yritykseksi. :D
[/quote]
Taitaa äidin miehellä itselläänkin olla vielä testosteronia jäljellä;D
On vaan kääntänyt stoorin nurinpäin; kuka se vonkaakaan ja ketä, hahahaa