Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Paypal toimii - opastakaa tietämätöntä

Vierailija
24.08.2020 |

Minulla ei ole luottokorttia, vaan tavallinen mastercard-pankkikortti. Ensimmäistä kertaa pitäisi ostaa ulkomailta ja vielä aika kalliit tuotteet.

Ilmeisesti Paypal olisi turvallinen maksutapa. Osaako joku neuvoa sen käytössä? Pitääkö minun siirtää omaa rahaani ensin jonnekin Paypal-tilille vai ottaako Paypal rahat suoraan omalta tililtäni? Lähteekö rahat vasta, kun varmistuu, että saan tuotteen vai voinko menettää rahani, jos minua huijataan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit siirtää sinne rahaa paypal-tilille. Riippuu kortista, voiko sen sinne liittää. Varmaan joku 1,5 euron testimaksu on ensin maksettava, ennen kuin pääsee edes jäseneksi. Jonkunlainen vastuu Paypalilla on myös tilattujen tavaroiden toimituksesta, katso niiden saitilta.

Tyypillisin tapa on siis linkata luottokortti paypal-maksuihin.

Vierailija
2/7 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kai asiasta tietävä voisi neuvoa kysyjää.

On monia muitakin jotka haluaisvat lisätietoa samasta asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt sitä niin, että laitoin mun debit-kortin numeron sinne, mutta sitä voi käyttää myös siirtämällä rahaa paypal-tilille. Paypal palauttaa rahat, jos teet sinne valituksen, ettet saanut tuotetta tms.

Vierailija
4/7 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse siirtää rahaa PayPal-tilille vaan rahat menevät suoraan sun korttitililtä. Rahat lähtee samantien kun maksat tuotteen. Ite oon maksanut PayPalilla paljon ulkomaisia tilauksia ja kertaakaan ei ole ollut ongelmaa etteikö tuote olisi saapunut perille.

Vierailija
5/7 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse siirtää rahaa PayPal-tilille vaan rahat menevät suoraan sun korttitililtä. Rahat lähtee samantien kun maksat tuotteen. Ite oon maksanut PayPalilla paljon ulkomaisia tilauksia ja kertaakaan ei ole ollut ongelmaa etteikö tuote olisi saapunut perille.

Joo, mutta kaikkia kortteja ei voi sinne liittää. Maksuaikaa sillä ei saa, ja jos on tosihuijari, niin perustaa tilin, myy vaikka tonnilla rojua, kotiuttaa rahat heti, ja häipyy rahoineen. Mutta isompien rahojen kotiuttaminen sieltä on kuulemma hankalaa, pitää perustella, mistä rahat tulee, eikä niitä perusteluja aina hyväksytä.

Vierailija
6/7 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedoista. Ilmeisesti siis uskallan ostaa nämä pari isompaa juttua, koska näyttäisi olevan pysyvämpi nettikauppa, jossa myös sivut ihan suomeksi. ap

Vierailija
7/7 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin siirrän rahaa verkkomaksuna tililtä, en missään tapauksessa anna korttieni tunnuksia millekään kaupalle tai vieraalle pankille, siten ei häviä ainakaan enempää, kuin sinne on rahaa laittanut.

Kun on avannut tilin Papaliin, niin mennään Paypalpankkiin ja siellä on sitten vaihtoehtona välitön rahansiirto ja sitten vain siitä omaan pankkiin normaalisti siirtämään haluttu määrä rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä