Luomet kasvoissa
Miksi kummassa ihmiset eivät poista rumia kohollaan olevia rumentavia, selkeitä luomia kasvoiltaan?
Kommentit (15)
Mulla just tuo on syynä, ettei ole varaa. Muualta saan pois tk:ssa, mutta kasvojen luomet pitäisi poistattaa jossain muualla ja se maksaa maltaita.
Ei ole rahakysymys sillä voihan noita poistattaa terveyskeskuksessakin silloin kun ne oikeasti haittaa vaikka näkökykyä kuten eräällä tutullani.
ap
no ennen vanhaan pelotti se, että kirurgi tms olis osunut johonkin hermoon ja olisit sitten jäänyt hassun näköiseksi.
toisaalta, mitä ihmisten naamat sulle kuuluu? käännä pää pois, jos tekee pahaa.
Minulla on 2 luomea kasvoissa: toinen kulmakarvan alla ja toinen toisella puolella kasvoja, muutama sentti silmän alla.
En missään nimessä halua poistattaa luomia, minä tykkään niistä ja ne ovat osa persoonallista ulkonäköäni. Ennenhän semmoisia sanottiin KAUNEUSPILKUIKSI :) Jos jonkun silmää kovin häiritsee, katsokoon eri suuntaan.
Eiköhän ne terveyskeskuksesta anna lähetettä muualle, jos luomi on pahanlaatuisen näköinen tai oikeasti haittaa näkökykyä, en usko ettei saisi lähetettä.
ap
Ja selvyydeksi, en nyt tarkoita normaaleja luomia vaan sellaisia isoja ja kohollaan olevia, jotka oikeasti paistaa naamasta voimakkaasti tai haittaa esim. ihmisen näkökenttää.
ap
Minä poistatin kasvoista yhden luomen yksityisesti, maksoi n. 300 e. Ei terveyskeskuksessa kasvoista poisteta.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 12:08"]
Minä poistatin kasvoista yhden luomen yksityisesti, maksoi n. 300 e. Ei terveyskeskuksessa kasvoista poisteta.
[/quote]
Lähetteen varmaan kuitenkin saa, jos luomi erittäin häiritsevä tai pahanlaatuisen oloinen.
ap
Antaisitko sinä ap arvauskeskuslääkärin poistattaa luomia kasvoistasi? Mitäs sitten kun luomen tilalla on ruma arpi? Onko se sitten parempi?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 12:07"]
Ja selvyydeksi, en nyt tarkoita normaaleja luomia vaan sellaisia isoja ja kohollaan olevia, jotka oikeasti paistaa naamasta voimakkaasti tai haittaa esim. ihmisen näkökenttää.
ap
[/quote]
Nro 6:n luomet on sellaisia paljon kohollaan olevia, mutta lähes ihonvärisiä, ihan vaaleanruskeita. Niistä kasvaa karvaa, mutta ajelen karvat aina pois. Halkaisijaltaan luomet on alle puoli senttiä mutta tosiaan lähes yhtä paljon koholla muusta ihosta. Minusta ne on söpöjä.
Aloituksessa puhuit kylläkin vain rumentavista kohollaan olevista luomista. Et maininuut mitään, että pitäisi terveyssyistä poistattaa, vaan juuri rumuuden takia. Kyllä terveyskeskuksissa positetaan luomia kasvoistakin, jos on esim. epäily pahanlaatuisuudesta, mutta ei siellä pelkästään esteettisistä syistä niitä poisteta.
No, pahimmillaan siihen poistetun luomen kohdalle jää pieni "kirkkovenettä" muistuttava arpi....
Pahannäköiset tai näkökykyä haittaavat tuppaavat olemaan aina myös ulkonäköä rumentavia. Saipa lähetettä tai ei niin minusta ihminen hakee vaikka pulloja keräämällä rahat hoitoon, jos luomi on todella paha ja haittaava ja nyt ei todellakaan ole kyse ihan tavallisista huomaamattomista luomista kasvoilla. Ei voi olla rahakysymys vaan muu syy, onko vain piittaamattomuutta omasta hyvinvoinnista. Itse en ainakaan jaksaisi päivästä toiseen tihruta toisella silmällä kun toisen silmän näkökykyä haittaa pahasti nenässä oleva iso ja ruma kohollaan oleva luomipatti.
ap
Terveyskeskuksessa kyllä poistetaan, mutta siellä ei olla kiinnostuneita luomen tilalle jäävästä arvesta, eikä ole erikoistumistakaan siihen, että lopputulos olisi esteettisesti hyvä.
Kaikkein pahimmista luomista voi saada lähetteen eteenpäin, mutta silloin tilanteen pitää olla oikeasti paha, eikö pelkkä normaalin oloinen luomi siihen riitä, vaikka se näkökenttään osuisikin.
Koska ei ole varaa semmoisiin hoitoihin...Tuskin korvaa kelakaan...
Jos olisin rikas, niin johan lähtisin heti yksityiselle poistattamaan virheitä kasvoista ja muualta kropastani ! Kysymys sinulle ap: miksi et kustanna ihmisten luomenpoistoja jos muiden ulkonäkö"virheet" niin häiritsevät mielenrauhaasi?