Jehovan todistajat kävi ovella, en avannu ovea
en vaan jaksanut. Kuulin kun puhuivat, että ketään ei taida olla kotona ja minä täällä piilossa hihittelin :)
Kommentit (16)
Tiedän, ihan tyhmää, mutta en osaa sanoa ei ja sitten aina antavat lehtisiään ja kerran sorruin tutkimaankin jehovan todistajan kans. Eikä niistä sitten niin vain päässyt eroon
Miksi ne laittaa sen rastin johonkin ulko-oven lähelle? Tällaista olen kuullut ja nähnytkin jossain? Ei kannata käännyttää vai kannattaa, siitäkö ne viestii?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 11:52"]
Miksi ne laittaa sen rastin johonkin ulko-oven lähelle? Tällaista olen kuullut ja nähnytkin jossain? Ei kannata käännyttää vai kannattaa, siitäkö ne viestii?
[/quote]
Kaikkee säkin kans uskot, mitä puhutaan!!! Olen entinen JT ja ikinä en oo nähnytkään vastavaa, ja ovilla olen käynyt paljon. Kuulut olen kyllä että tällaista(kin) on puhuttu ja se on mua huvittanut aina että mitä kaikkea soopaa ihmiset uskovatkaan :)
Jos ei haluu käyntejä niin sanoo että ei tarvitse enää tulla. Jos erehtyy juttelemaan ja varsinkaan tutkimaan heidän hörötyksiään, niin eroon ei meinaa päästä. Tulevat uudestaan kun "et ollu koton"
Mä laitan nykysin aina miehen asialle jos epäilen ovella olevan jehovia :/ Oon liian kiltti sanomaan ettei mulla ole mitään intressejä lukea heidän lappusiaan (tuntuu niin tylyltä minusta), mies sanoo suoraan ettei meitä kiinnosta.
Miksi jehovien pitää käydä häiriköimässä ihmisten elämää? En minäkään käy käännyttämässä uskiksia. Miksi toisinpäin häiritään jatkuvasti ihmisiä?
Jos joskus vielä kehtaavat tulla tyrkyttämään asioitaan meille, niin sanon kyllä suorat sanat ja en mitenkään ystävällisellä sävyllä.
Olisit päästänyt sisään ja ruvennut keskustelemaan. Olisit puhunut ne ympäri ja saanut ne järkiinsä. Sitten olisitte yhdessä vieneet Vartiotornit paperinkeräyslaatikkoon ja menneet ottamaan virvoittavat oluet.
Hui kun jänskää. Itse olen ystävällisesti sanonut, että tänne ei tarvitse enää tulla. Tehosi hyvin, ei ole sen jälkeen näkynyt.
Usein kysyttyä Jehovan todistajista
Yleistä
Jehovan todistajat käyvät ovellani toistuvasti, kuinka pääsen heistä eroon?
Keitä ovat Jehovan todistajat?
Kuinka paljon Jehovan todistajia on?
Jos Jehovan todistajien maailmanlaajuinen määrä on kasvussa, eikö se ole osoitus Jumalan siunauksesta?
Missä he kokoontuvat?
Miksi he käyvät ihmisten ovilla?
Mikä erottaa Jehovan todistajat muista uskonnoista?
Ovatko Jehovan todistajat fundamentalisteja?
Miten juhlapäiviin suhtaudutaan?
Sukulaiseni/ystäväni on Jehovan todistaja, mitä tulee ottaa huomioon kun käyn hänen luonaan?
Kuinka he suhtautuvat armeijaan tai politiikkaan?
Kuinka Jehovan todistajat suhtautuvat päihteisiin?
Kuinka he suhtautuvat eri rotuihin?
Ystävystyminen tai seurustelu Jehovan todistajan kanssa
Suhtautuminen seksiin? Ehkäisy? Abortti?
Kuinka Jehovan todistajat suhtautuvat seksuaalisiin vähemmistöihin?
Suhtautuminen tieteeseen ja tekniikkaan?
Uskonkäsitykset
Kuka on Jehova?
Ketkä pelastuvat Jehovan todistajien mukaan?
Ketkä pääsevät taivaasen?
Millainen on verioppi?
Saarnaustyö
Miksi Jehovan todistajat painavat lehtiä, kirjoja jne?
Käyvätkö kaikki Jehovan todistajat saarnaamassa?
Velvoittaako kirjallisuuden ottaminen johonkin?
Merkkaavatko Jehovan todistajat oviin rasteja tai muita merkintöjä?
Asioita, joita he eivät mielellään kerro sinulle?
Onko Jehovan todistajilla saarnaamistyöhön perustuva pistejärjestelmä?
Rahoitus
Kuinka Jehovan todistajien seurakunnat rahoitetaan?
Onko Jehovan todistajilla palkallista työvoimaa?
Kokoukset
Miten Jehovan todistajien kokouksissa pukeudutaan?
Voiko kokouksiin mennä kuka tahansa?
Mitä tapahtuu jos menen kokouksiin?
Miten Jehovan todistajiin liitytään?
Millainen kastetilaisuus on?
Miten seurakunnasta voi erota?
Miten eroaminen vaikuttaa?
Jehovan todistajien elämä
Kuinka he suhtautuvat koulutukseen?
Entä työelämään?
Yrittäjyyteen?
Jehovan todistajat ja Internet?
Mitä he ajattelevat harrastuksista? Urheilusta? Metsästyksestä?
Suhtautuminen maineeseen tai varallisuuteen?
Kuuluisia Jehovan todistajia?
Saako mies kasvattaa parran tai pitkät hiukset?
Mitä he ajattelevat sukupuolten välisestä tasa-arvosta?
Onko Jehovan todistajilla mitään juhlia?
Järjestö
Mikä on Jehovan todistajien "järjestö"?
Kuka järjestöä johtaa?
Tekevätkö Jehovan todistajat lähetystyötä?
Hyväntekeväisyys?
Yleistä
Jehovan todistajat käyvät ovellani toistuvasti, kuinka pääsen heistä eroon?
Sanomalla heille suoraan ja painokkaasti, ettei ovellesi enää saa tulla. Voit myös soittaa paikalliseen seurakuntaan tai Vantaalla sijaitsevaan päätoimistoon ja kieltää heitä käymästä ovellasi. Pelkkä ”ei kiinnosta” ei riitä, sillä ilman erillistä kieltoa he palaavat uudestaan ja uudestaan toivoen, että sinua sillä kertaa kiinnostaisi.
tuossa vielä linkki http://veljesseura.org/?q=usein-kysytty-jehovan-todistajista#1_1
tykkäisivätkähän jehovat jos alkaisin jatkuvasti soitella heidän ovikellojaan, kutsuisin mukaan piireihin joissa keskustellaan tieteellisestä maailmankuvasta, sitten tarjoaisin richard dawkinsin uusinta edulliseen hintaan? jos eivät avaa ovea niin tunkisin ateistisia lehtisiä postiluukun täydeltä. saattaisi että jonkin ajan päästä heitä alkaisi vähän ottamaan aivoon sellainen meininki.
Menkää Halloweenina soittelemaan heidän ovikellojaan.
Siitäs saavat!
Meneeköhän mormonit ja jehovat kilpaa soittelemaan toistensa ovikelloja käännytysmielessä?
Kieltolomakkeen tulostamalla netistä ja lähettämällä annettuun osoitteeseen ei jehovan todistajat käy ovella. Minun ovella ei ole käyneet sen jälkeen kun lähetin kiellon kirjekuoressa ja on tehonnut.
Oookei, kivat sulle...