Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko sinulla pelkkiä poikalapsia?

Vierailija
24.08.2020 |

Miten jaksat kun henkistä yhteyttä ei lapsien kanssa synny ja miehenne omii ne omaksi "äijäporukakseen", jota kelpaat vain passaamaan?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kolme poikaa. Rakkaita ovat kaikki. En tunnista kuvaamaasi tilannetta.

Tunnettu fakta on että useampilapsisessa perheessä, missä kaikki lapset samaa sukupuolta, vastakkaista sukupuolta oleva vanhempi jää kakkosvanhemman asemaan. Ettekö muka kaipaa omaa "prinsessaa"?

Tuollaista ei ole todettu, mutta sen sijaan on kylläkin huomattu, että perheissä, joissa kaikki lapset ovat samaa sukupuolta, lapsia ei pakoteta niin ahtaisiin sukupuolimuotteihin kuin perheissä, joissa lapset ovat eri sukupuolta.

Eli tosiaankin sen ainoan tyttären on pakko olla ”prinsessa”, kun taas kolmen tytön tai kolmen pojan perheessä on tarjolla monenlaisia rooleja.

Vierailija
22/55 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, ei kyllä yhtään kiinnostaisi kuunnella menkkakiukkuista teinityttöä. Onneksi tuli poikia.

Miten sinun vanhempasi sitten jaksoivat sinua, jos olit aikanaan teinityttö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kolme poikaa. Rakkaita ovat kaikki. En tunnista kuvaamaasi tilannetta.

Tunnettu fakta on että useampilapsisessa perheessä, missä kaikki lapset samaa sukupuolta, vastakkaista sukupuolta oleva vanhempi jää kakkosvanhemman asemaan. Ettekö muka kaipaa omaa "prinsessaa"?

Minun pojillani on kyllä niin mahtava ykkösvanhempi, että ei ihme, jos olen jäänyt kakkoseksi. Pojat nähneet isäänsä viimeksi 5 vuotta sitten, kun tämä tuli vaatimaan lasten viikkorahoja itselleen kaljarahoiksi. Että sellainen henkinen yhteys.....

Vierailija
24/55 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm... minulla on kaksi aikuista poikaa. Molemmat katkaisivat teini-iässä välit isäänsä, koska eivät jaksaneet tämän äijäilyjä.

Newsflash: henkinen yhteys ei synny meikeistä tai koruista.

Eli poikasi ovat håmåja?

Vierailija
25/55 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, ei kyllä yhtään kiinnostaisi kuunnella menkkakiukkuista teinityttöä. Onneksi tuli poikia.

He joutuvat kuitenkin kuuntelemaan sinun menkkahiekkapi*lluragejasi.

Vierailija
26/55 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun pojillani on kyllä niin mahtava ykkösvanhempi, että ei ihme, jos olen jäänyt kakkoseksi. Pojat nähneet isäänsä viimeksi 5 vuotta sitten, kun tämä tuli vaatimaan lasten viikkorahoja itselleen kaljarahoiksi. Että sellainen henkinen yhteys.....

Puhuinkin koossa olevista kunniallisista perheistä, en juoppoihin langenneista yyhoista. Ap

Vierailija
27/55 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole poikaa. Olisin kokenut vähän vaikeaksi.

Minulla on vain "poikatyttöjä" joilla harrastukset varsin neutraaleja, ei mitään prinsessoja.

Ja isänsä jolla peukalo keskellä kämmentä katsoo kyllä telkkarista jääkiekkoa, mutta veikkaan ettei itse osaa luistellakaan eikä olisi poikia kuljettanut harrastuksiin.

Joten tyttäret jotka yhtä "poikatyttöjä" kuin itsekin aikoinani, olivat onnenpotku.

Mistäs sinä sen tiedät mitä mies olisi pojan kanssa tehnyt? Et niin mistään. Pääsit kuitenkin tuomaan omaa uniikkia lumihiutaleuttasi esiin, se oli pääasia. 

Vierailija
28/55 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sukupuolella ole tänäpäivänä niin väliä? Lotta-Ville saa vapaasti kunkin trendin mukaan vaihtaa pitääkö hametta vai kauluspaitaa.

Vierailija
29/55 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eipä kannattaisi oletella sukupuolia. -eri ja ohis 

Vierailija
30/55 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuinkin koossa olevista kunniallisista perheistä, en juoppoihin langenneista yyhoista. Ap

Et puhunut. Puhuit naisista, joilla on pelkkiä poikalapsia. Huolestuttavaa, että trolli edes itse muista, mitä oma ketju käsittelee. 

Vierailija
31/55 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOS olit ei ole oletus. KUN olit olisi oletus. - erimpi ja ohiksempi

Vierailija
32/55 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuuko ainoana naisena talossa nyt siltä että olet jäänyt ikääänkuin miesporukan jalkoihin?

Vierailija
33/55 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmosta naisvihaa perheen äitiä kohtaan, hienoja poikia kasvatat, yök.

Vierailija
34/55 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju oli naisille joilla on poikalapsia, vastasit eli olet nainen.

Vierailija
35/55 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että täällä ei ole enää muuta keskustelua kuin nämä provovänkäykset. Voisi olla ihan hauskaakin keskustella muiden pelkästään poikalasten äitien kanssa, mutta en mä kyllä tällaiseen ala-arvoiseen provoon aio mennä.

Vierailija
36/55 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta kun palstalla on ketju miehille, siellä on sata ämmää vänkäämässä. 

Vierailija
37/55 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta kun palstalla on ketju miehille, siellä on sata ämmää vänkäämässä. 

Joka kerta, kun palstalla on ketju "miksi naiset sitä ja tätä" tai "nainen, selitä" se on peräisin muutaman vänkäävän mieslapsen näppikseltä peräisin.

Vierailija
38/55 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi osa kuvittelee, että nainen haluaa pelkkiä tyttäriä ja mies pelkkiä poikia?

Ne on niin rajoittuneita.

Vierailija
39/55 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on erillainen suhde isäänsä kuin minuun ja se on tietysti ok. Minulta kysytään neuvoa jos on viemäri tukossa, jokin kodinkone pitää asentaa tai on ongelmia elämässä. Isänsä kanssa sitten muita juttuja. Ainakin kovin katkera ex on poikien suhteesta minuun. Hän haluaisi enemmän huomiota niiltä  ja minä potkia perseelle, että alkakaas tehdä itsestänne miehiä.

Vierailija
40/55 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla ruokalasku kun pojat on teinejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme