Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletko avuton parisuhteessasi?
11.09.2013 |
Jätä nyt se mies ja hanki uusi.Ei se kato aina toimi.
Kommentit (2)
Riippuu siitä ongelmasta. Toiset ongelmat voi ratkaista, toisia ei voi sitten millään vaikka kumpikin osapuoli sitä haluaisi. Tiedosta siis ongelman oikea syy ja tee päätös sen mukaisesti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minusta taas kesken luovuttaminen on avuttomuutta. Pitäisi edes kunnolla yrittää korjata asiat sen sijaan, että heittää suhteen romukoppaan heti kättelyssä.