Kuinka pian uudestaan hoitoihin vauvan jälkeen?
Meillä onnisti 5 vuoden yrityksen jälkeen viimeisellä passilla ja nyt meillä on 5,5 vanha poika =)
Miten pian oletta aloittaneet hoidot uudestaan?
Meille olisi edessä uusi IVF.
Entä jos imettää, täytyykö imetyksen loppua ennen kuin voi aloitaa IVF hoidot?
Tidosta kiitollinen :)
Kommentit (3)
imetys täytyy lopettaa ensin, ja hoitoihin vasta sitten.
Itse soittelin klinikalle marraskuussa, kun pas-lapsemme oli juuri vuoden, ja olin lopettelemassa imetystä. Sovittiin aika uuden hoidon (tosin pas:in) suunnittelukäynnille tammikuulle.
Ekat synn.jälk. menkat alkoikin sitten joulukuussa kun imetystä olin vähentänyt. Näiden menkkojen jälkeen tulin kuitenkin luomusti raskaaksi, eli klinikka-aika vaihtui alkuraskauden ultraksi. (Eli näitä ihmeitähän tapahtuu; takana endometrioosia ja mol.munatorvet tukossa)
Onnea teillekin uuteen yritykseen!
Itta
Täytyy toivoa, että luomusti tärppäisi, vaikka imetän. Saas nähä kuinka kauan toi poika haluaa vielä tissiä, toivottavasti sinne vuoteen asti ainakin :) Oys:ssa ollaan oltu hoidoissa ja sinne on 6 kk jono :( Saan vissiin unohtaa pienen ikäeron lapsien väilille! No onneksi meille on kuitenkin suotu maailman ihanin poika =)
Täytyy alkaa bongaileen oviksia, jos vaikka tärppäisi. Meillä, kun ei varsinaista syytä lapsettomuuteen ole.
emme kuitenkaan haluisi hoitoihin ennen kuin pikkumies on 1 v. Mullahan on alkaneet jo menkat, joten luomustikkin voisi mahdollisesti tärpätä. Haluisin kuitenkin imettää mahdollisimman pitkään, jos vain pikku ukkolle kelpaa :) Lähinnä askarruttaa tuo, että voiko imettää ja olla hoidoissa yhtäaikaa? Epäilen kyllä...
Onko kemuksia?