Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blogi sitä, blogi tätä..PLAAH!!

Vierailija
11.09.2013 |

Menkää ihmiset sinne kyseisiin blogeihin kommentoimaan, mikä tarve noita juttuja on keskustelupalstoilla ruotia? Paitsi tuo ns.anonyymisti arvostelu ja ilkeily. Onneksi minun ei tarvitse elää "teidän housuissanne." Miettikääpä av-mammat,  myös tälle  keskustelupalstalle jätettyjen kommenttien kirjoittajat voidaan selvittää helposti  ip-osoitteen avulla. JA ei, minulla ei ole omaa blogia. Odotan innolla kuitenkin teidän linkittävän/perustavan menestyksekkäitä, mielenkiintoisia, kirjoitusasultaan loistavia ja upeilla kuvilla olevia blogeja mammat! Osoitteita niihin kiitos?!!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

* hakee popparia ja odottelee AV mammojen blogeja luettavaksi ja arvosteltavaksi* :D

Vierailija
2/21 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen avaa tänne tällaisia turhia ketjuja jossa avautuu asiasta joka hänelle ei kuulu jos ei blogiakaan edes ole......??!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen, joka pitkästä aikaa tulee vauva-palstalle ja ihmettelee tätä blogivouhkotusta täällä :/ Millainen ihminen arvostelee toisen blogia tai ulkonäköä keskustelupalstoilla tms. Ilkeä ja kateellinen :D Turhia avauksia on täällä sivukaupalla, yks sellainen mahtuu ainan mukaan :)

AV mammako siellä puollustautuu, reps :D

ap.

Vierailija
4/21 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten olen joissakin blogeissa tormännyt tekstiin "älkää tulko tähän kommenttiosioon keskustelemaan, vaan perustakaa erillinen keskustelu vaikka vauva.fi/keskustelu sivulle" Koska silloin blogien kommenttiosiot täyttyisivät turhasta mielipiteiden vaihdosta, jotka eivät kaikki mitenkään liity koko blogiin.

Vierailija
5/21 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni blogeissa voi itse päättää mitkä kommentit julkaistaan? Olenko ihan hakoteillä?  En minä ainakaan ole koskaan törmännyt vastaavaan pyyntöön. nauraa*

Vierailija
6/21 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö itse, ettei ip-osoitteen avulla voi selvittää yhtään mitään tietoja osoitteen takqq löytyvästä henkilöstä paitsi poliisi erikoisluvalla. Bloggaajat hyötyvät ip-osoitteesta vain esim. selvittäessään, tulevatko kaikli asiattomat anonyymikommentit samasta ip-osoitteesta, eli siten sanalta henkilöltä. kommentoijan henkilöllisyyden voi kuitenkin selvittää vain poliisi. Mua naurattaa aina nää ap:n kaltaiset ip-osoitteella uhkailijat, ottakaapa ekaks selvää asioista :D

Vierailija
7/21 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnianloukkaussyyte lienee peruste poliisin lupaan?

Vierailija
8/21 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus ei niinkään ollut uhkailla, vaan ihmettelen tätä yleistä ilkeily- ja haukkumiskommenttien kirjoittelua. Jos sinuun kolahti viestini pelkästään uhkailuna, niin miettisin toisenkin kerran millaisia viestejä tuleekaan kirjoiteltua ns.anonyyminä :D

ap

Vierailija
9/21 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 08:42"]

Menkää ihmiset sinne kyseisiin blogeihin kommentoimaan, mikä tarve noita juttuja on keskustelupalstoilla ruotia? Paitsi tuo ns.anonyymisti arvostelu ja ilkeily. Onneksi minun ei tarvitse elää "teidän housuissanne." Miettikääpä av-mammat,  myös tälle  keskustelupalstalle jätettyjen kommenttien kirjoittajat voidaan selvittää helposti  ip-osoitteen avulla. JA ei, minulla ei ole omaa blogia. Odotan innolla kuitenkin teidän linkittävän/perustavan menestyksekkäitä, mielenkiintoisia, kirjoitusasultaan loistavia ja upeilla kuvilla olevia blogeja mammat! Osoitteita niihin kiitos?!!

[/quote]

Jos olisit oikeasti tilanteen tasalla, niin tietäisit että ne bloggareiden "kaverit" ja nyt tarkoitan tosiaan lainausmerkeissä että "KAVERIT", muruttelee ja kehuu ihanuuksia siellä kommenttibokseissa mutta tulevat mm. tänne haukkumaan ja avautumaan. Miksi teet johtopäätöksiä pelkistä av-mammoista jotka täällä?

Tein mielenkiinnosta muutamat tekstinäytetestit eräällä töissä käyttämälläni softalla täällä olleiden kommenttitekstien ja blogien kommenttiboksien tekstien perusteella koska huomasin jotain tiettyjä piirteitä, ja juuri ne samat sanamuodot-, järjestykset-, lausepituudet, välimerkit ja virheet jne jne toistuivat ja saman kirjoittajan todennäköisyys oli näissä tapauksissa...yllätys yllätys 98.6 - 99.9%!

Tiedettä ei siis voi huijata, mutta blogikavereita voi.

Vierailija
10/21 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kun julkisella keskustelupalstalla, jossa aihe on vapaa, puhutaan aiheesta josta en itse ole kiinnostunut. Harmi kun tietokonetta tai padia ei saa kiinni ja kaikki blogikeskustelut on kuolemanrangaistuksen uhalla luettava.

Vierailija
11/21 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 12:37"]

[/quote]

Jos olisit oikeasti tilanteen tasalla, niin tietäisit että ne bloggareiden "kaverit" ja nyt tarkoitan tosiaan lainausmerkeissä että "KAVERIT", muruttelee ja kehuu ihanuuksia siellä kommenttibokseissa mutta tulevat mm. tänne haukkumaan ja avautumaan. Miksi teet johtopäätöksiä pelkistä av-mammoista jotka täällä?

Tein mielenkiinnosta muutamat tekstinäytetestit eräällä töissä käyttämälläni softalla täällä olleiden kommenttitekstien ja blogien kommenttiboksien tekstien perusteella koska huomasin jotain tiettyjä piirteitä, ja juuri ne samat sanamuodot-, järjestykset-, lausepituudet, välimerkit ja virheet jne jne toistuivat ja saman kirjoittajan todennäköisyys oli näissä tapauksissa...yllätys yllätys 98.6 - 99.9%!

[/quote]

tarkoitatko että kaikki blogeja koskevat negatiiviset kirjoitukset ovat 99,9% varmuudella yhden kirjoittajan aikaansaamia? Mitä softaa käytit?

Vierailija
12/21 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ohhoh! Näinkö on? Kylläpä on kaksnaamaista porukkaa, toivottavasti omasta ystäväpiiristä ei moisia löydy. Nähtävästi olen ihan ulkona näistä kuvioista!  Eipä sitä ylimääräistä aikaa olekaan tuollaista tutkiskella tai blogeissa pyöriä, kun on tämä elämäkin tässä elettävänä:) 

Vierailija
13/21 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 12:43"]

No ohhoh! Näinkö on? Kylläpä on kaksnaamaista porukkaa, toivottavasti omasta ystäväpiiristä ei moisia löydy. Nähtävästi olen ihan ulkona näistä kuvioista!  Eipä sitä ylimääräistä aikaa olekaan tuollaista tutkiskella tai blogeissa pyöriä, kun on tämä elämäkin tässä elettävänä:) 

[/quote]

Onnittelut elämästä! Ja muutama ;) :D perään.

Vierailija
14/21 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitatko että kaikki blogeja koskevat negatiiviset kirjoitukset ovat 99,9% varmuudella yhden kirjoittajan aikaansaamia? Mitä softaa käytit?

[/quote]

Ei vaan paritin huvikseni täältä haukkumatekstejä ja joissakin blogeissa (en kerro mitkä) näkemiäni erittäin ylitsevuotavan kehuvia tekstejä, ja matcheja oli ainakin 4 kpl eli neljä eri kehujaa käynyt selvästi kehujen jälkeen avaamassa haukkumaketjuja tänne tai kommentoineet niihin.

Softan nimeä en kerro koska se saattaisi paljastaa työni, Jenkeissä alunperin kehitetty kuitenkin.

Vierailija
15/21 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessa ip:n avulla voi selvittää henkilöllisyyden kahdella tapaa, toinen tapa on tapaus jarna jonka kaikki muistaa, toinen tapa tietojen yhdistely jota tavallaan tapaus Jarnakon oli.

Vierailija
16/21 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 12:37"]

[/quote]

[/quote]

Tieteestä puheen ollen: nappasitko tämän softajutun aamun uutisista, joissa kerrottiin yliopistoihin käyttöön otettavasta, plagioinnin paljastavasta ohjelmasta? Sehän on tullut ilmeisesti tänä kesäni joihinkin laitoksiin, parin vuoden sisällä kaikkiin. Gradut käydään läpi, mutta myös opiskeluvaiheessa voidaan harjoitella ohjelman avustuksella kanssa, etteivät lähdeviitteet jää vahingossa merkitsemättä. (vapaasti referoituna TV1:n uutisista)

Vierailija
17/21 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, vähän kuin valheenpaljastuslaite??? :)

Vierailija
18/21 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 12:51"]

Tieteestä puheen ollen: nappasitko tämän softajutun aamun uutisista, joissa kerrottiin yliopistoihin käyttöön otettavasta, plagioinnin paljastavasta ohjelmasta? Sehän on tullut ilmeisesti tänä kesäni joihinkin laitoksiin, parin vuoden sisällä kaikkiin. Gradut käydään läpi, mutta myös opiskeluvaiheessa voidaan harjoitella ohjelman avustuksella kanssa, etteivät lähdeviitteet jää vahingossa merkitsemättä. (vapaasti referoituna TV1:n uutisista)

[/quote]

En itseasiassa tiennyt tuollaisesta enkä ole mediassa enkä yliopiston kirjoilla joten sitäkään kautta en ole kuullut, tämä meillä oleva on ollut käytössä muuhun tarkoitukseen ja analysointiin.

Vierailija
19/21 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 12:51"]

[/quote]

Ei vaan paritin huvikseni täältä haukkumatekstejä ja joissakin blogeissa (en kerro mitkä) näkemiäni erittäin ylitsevuotavan kehuvia tekstejä, ja matcheja oli ainakin 4 kpl eli neljä eri kehujaa käynyt selvästi kehujen jälkeen avaamassa haukkumaketjuja tänne tai kommentoineet niihin.

Softan nimeä en kerro koska se saattaisi paljastaa työni, Jenkeissä alunperin kehitetty kuitenkin.

[/quote]

Tämän asian toteaminen ei softaa tarvitse. 

Vierailija
20/21 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa joo tuo on kai se jonka läpi voi vaikka vetaista parisataa facebook sivua (tai sata blogi kommenttia??) poimia tileiltä tekstit ryhmittää ne jotenkin ja vertailla virheprosentin kera että onko sama henkilö vaikkapa availlut useita tilejä eri nimellä jonku tietyn ajan sisällä! :-D Sikakätsää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän