Claudia ulos BB:stä..
Susanna on vähän hyväntahtoinen hölmö, mutta tuo Claudia sen sijaan on aidosti idiootti ja pahansuopa.
Kommentit (74)
No hyvin on teihin uponnut tuo Susannan uhri-rooli. Kyllä mäkin suuttusin tollasesta selkäänpuukottamisesta. Claudialla on kyl ihan oikeus olla suuttunut.
Toivottavasti Susanna pudotetaan sunnuntaina pois. Tommoinen typerä idiootti,nolaa vaan itsensä. Voisi kadota julkisuudesta muutenkin. Eiköhän sen pärstää ole nähty jo tarpeeksi.
Claudia on tähän mennessä jo haukkunut Joria psykoottiseksi ja kertonut Susannan sammuneen Seiskan bileissä pillu paljaana. Aika törkeää tekstiä. Sitäpaitsi Claudia oli se jo oikeasti aloitti juonittelun.
Mä näen hyvin ihmisten läpi..jotenkin vaistoan ihmisten todellisen luonteen. Tämä Claudia on oikeasti paha..Susanna taasen huono-itsetuntoinen ja hiukan yksinkertainen, mutta pohjimmiltaan hyvä. Käsitinkö oikein, että tällä "selvännäkijällä" on 8 lasta? Voi sentään.
Rumin on se virolaishutsu mikä lörppäsuu nimeltään onkaan. Ruma äänikin.
Claudia vaan puhuu totta. Karseeta jengiähän tuolla talossa on...
Susanna ei mene henkilökohtaisuuksiin kuten Claudia. Susanna vain hölmönä provosoitui Claudian aloittaessa juonittelun ja juoruamisen.
Claudia on manipulatiivinen. Valitsee ne nuorimmat "uskotuikseen" ja puhuu paskaa, ei kuitenkaan "millään pahalla". Just tommosella on pokkaa sekaantuu naimisissa olevaan mieheen, jonka vaimo raskaana.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 23:16"]
Mä näen hyvin ihmisten läpi..jotenkin vaistoan ihmisten todellisen luonteen. Tämä Claudia on oikeasti paha..Susanna taasen huono-itsetuntoinen ja hiukan yksinkertainen, mutta pohjimmiltaan hyvä. Käsitinkö oikein, että tällä "selvännäkijällä" on 8 lasta? Voi sentään.
[/quote]
Se "virolaishutsu" on osoittautunut yllättävän tervejärkiseksi.
claudia on pahansuopa. ärsyttää se ihmeellinen soinnullinen suhuässshhä myös. saagim on ihan kiva varmaan mutta tyhjää täynnä. susanna on kuitenkin taiteen maisteri, jotain sen päässä liikkuu kun on sen tutkinnon onnistunut hankkimaan. ehkä ongelmainen ja ikäkriisissä, mutta ei ole ilkeä tyyppi. claudia todella on. bb:hen loppuu se selvänäköura ja hyvä niin. aidot näkijät on hyviä sydämeltään ja myötätuntoisia.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 23:16"]
[/quote]
Se "virolaishutsu" on osoittautunut yllättävän tervejärkiseksi.
[/quote]
Tais tulla vastaus väärään.
Sekaantuko Claudia johonkin varattuun mieheen, jonka vaimo oli raskaana? Anteeksi, en tiedä kaikkia juoruja... Jos näin on, niin olisiko sen jälkeen kun mies yllättäen jätti katkeroitunut?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 23:26"]
claudia on pahansuopa. ärsyttää se ihmeellinen soinnullinen suhuässshhä myös. saagim on ihan kiva varmaan mutta tyhjää täynnä. susanna on kuitenkin taiteen maisteri, jotain sen päässä liikkuu kun on sen tutkinnon onnistunut hankkimaan. ehkä ongelmainen ja ikäkriisissä, mutta ei ole ilkeä tyyppi. claudia todella on. bb:hen loppuu se selvänäköura ja hyvä niin. aidot näkijät on hyviä sydämeltään ja myötätuntoisia.
[/quote]
Claudia on ns koulukiusaaja. Susanna on huonoitsetuntoinen taiteiden maisteri. Ei tyhmä mutta ajattelematon, teki jotain miettimättä sen enempää. Eihän Susanna ollut juonimassa Claudian kanssa vaan Claudia saneli tarkkaan ketä äänestetään. Voi kun ne tajuaisivat bb-talossa miten asiat meni.
Silloin kun Claudia arvosteli Mariannea niin olin sitä mieltä että paska ämmä. Olen edelleen sitä mieltä. Ei se Suskukaan ok ole.
Silloin kun Claudia arvosteli Mariannea niin olin sitä mieltä että paska ämmä. Olen edelleen sitä mieltä. Ei se Suskukaan ok ole.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 23:30"]
Sekaantuko Claudia johonkin varattuun mieheen, jonka vaimo oli raskaana? Anteeksi, en tiedä kaikkia juoruja... Jos näin on, niin olisiko sen jälkeen kun mies yllättäen jätti katkeroitunut?
[/quote]
Tää tapahtu (jos oikein muistan) viime kevättalvella heti Iholla-sarjan esittämisen jälkeen. Ei ilmeisesti kestäny kovin kauaa. Tän miehen vaimo on näyttelijä, nyt en vaan saa nimee mieleen.
En muista koska Eve lähti, mut siitä pitäis olla jo jonkin verran aikaa.
Susannahan se vain kertoi muille miten Claudia määräsi ketä äänestetään. Claudia se itse aloitti koko paskan ja on muutenkin analysoimassa jokaista asukasta etsien vain vikoja muista.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 23:30"]
[/quote]
Tää tapahtu (jos oikein muistan) viime kevättalvella heti Iholla-sarjan esittämisen jälkeen. Ei ilmeisesti kestäny kovin kauaa. Tän miehen vaimo on näyttelijä, nyt en vaan saa nimee mieleen.
En muista koska Eve lähti, mut siitä pitäis olla jo jonkin verran aikaa.
[/quote]
Claudia iski Veera Kiiskisen miehen kun Veera oli raskaana.
Ai nii, se oli se Veera Kiiskinen. Kattookohan se BB:tä?
Juu, olen huomannut myös C.n pahat puheet muista ihmisistä.
Päivähuoneessa jne tottakai puhutaan muista ja pohditaan kaikkea ääneen mutta C. on ollut melko kurja jo arvosteluissaan. Ehkä se uppoaa osaan katsojiin? Kerroteen ääneen että millainen joku on ja aatellaan että sillä ihmiset sitten toimisivat.