Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi kun kuukautisvuoto ei lopu, tuhruttelee ikuisuuden?

Vierailija
10.09.2013 |

Onko kellään tietoa mikä auttaisi kun kierto ihan sekaisin. Kävin jo terveyskeskuksessa ja gynellä eikä kummastakaan saanut mitään apua :( Ihmettelivät vaan, pyörittelivät peukkuja ja sanoivat, että seuraillaan vielä. Siis seuraillaan?! Johan tätä oen seurannut yli puoli vuotta ;..( Ei mun mielenterveys kestä enää!

Menee vaan hermot ja varmaan kohta uus parisuhdekin kun vaan vuotelee koko ajan. Ei huvita sänkyhommat kun aina on paskainen lammikko alla, nolottaa. Ja kohta en enää keksi syitä vitkuttelulle, johan mies kaikkoaa jos kerron että mulla on hei sitten aina menkat ja päänsärkyä, että jos ei nyt tänäänkään kun ei oikein huvita... Kaikki alkoi keskenmenosta 7kk sitten ja sen koomin on menkat ihan sekavat. Tulevat ajallaan (28-30pv), mutta vuotoa jatkuu tuhrutteluineen melkein 3 viikkoa! Ja sitten viikko taukoa ja taas menkat. 3 päivää on isoa vuotoa ja sitten sitä ruskeaa möhnää. äärettömän turhauttavaa!!!

Kohdussa ei pitäisi olla ylimääräistä, ultrattu useampaan kertaan. Onko kellään tietoa mikä lääke voisi auttaa ongelmaan? Tai mistä olette saaneet avun? Mulla olisi serkku lääkäri ja ajattelin jos hän kirjoittaisi reseptin, että voisin vaikka yhden kierron kokeilla jos joku lääke auttaisi? Siksi kyselen etukäteen, että onko jollain omakohtaista kokemusta mistä voisi apua löytyä?  (Ei ole siis gyne, joten siksi kysyn jotta voisin hänelle jotain lääkettä vaikka ehdottaa ja hän voi sitten miettiä vielä tarkemmin sopiiko lääke minun tilanteeseen, mutta olisi edes joku valmiste mistä lähdettäisiin pähkäilemään puolesta tai vastaan...)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä yritän jos jollain ihan omaa kokemusta :)

Vierailija
2/5 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anemia? syö lisärautaa, raudalla on vaikutusta kuukautisiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terolut? Primolut? Primolut Nor? Joltain hormonihäiriöltä kuulostaa... Onko sulla tarpeeksi rasvaa kehossa? Voitko mennä yksityiselle gynelle?

Vierailija
4/5 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toi terolut ole keltarauhaslääke? Tiedän, että keltarauhasen vajaatoiminta aiheuttaa tiputtelua ENNEN menkkoja, sitä vaivaa oli ennen raskautta. mutta ei koskaan ole ollut tällaista etteikö ne menkat loppuis vaan että tuhruttelu jää päällei. Yleensä ovat ollet niukat ja vain muutaman päivän. Auttaisikohan siis terolut näinkin päin olevaan tiputteluun? Ja juu rasvaa on kyllä... vähän liikaakin. Mutta ei sen enempää kuin ennenkään, joten siitä ei pitäisi kiikastaa. Kyllä tämä naisen elämä voi olla hankalaa :(

Vierailija
5/5 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, eikö kellään ole ollut tällaista vaivaa?