Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ihmisiä on mustasukkaisuusharhaluuloiset?

Vierailija
24.08.2020 |

Onko kenelläkään kokemusta?
Millaisia luuloja heillä oli tai on?
Miten käyttäydyitte ja osoititte heille, että ei tarvitse luulla ja pelätä mitään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sellainen. Ei ne epävarmuudet ja pelot liity pelkästään mustasukkaisuuteen vaan laajempaan itsetunnon puutteeseen.

Voit olla ihan oma luotettava itsesi, kertoa ja näyttää että rakastat ja välität. Mutta sinun tehtävä ei ole yrittää sen toisen puolesta sen omaa ongelmaa ratkoa.

Elämässäni paljastui iso huijaus/petos ihan toisenlaisessa asiassa. Siihen liittyen olen jonkin aikaa nyt yrittänyt uskoa parempaan, mutta silti pelkään. En halua enää tulla yllätetyksi ja luottamukseni väärin käytetyksi. Mietin just ykspäivä, että tää on vähän kuin mustasukkaisuus, välillä on olevinaan voimakas 'vaisto' jostain asiasta vaikka luulen että pääasiassa on vain vainoharhaisuutta.

Vierailija
2/6 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikea suhde... Kokemusta on, mustasukkaisuus saa tekemään kaikenlaisia tempauksia.. Pettämistä, väkivaltaa henkistä ja fyysistä, lähinnä henkistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään. Joutui muuttamaan pariksi vuodeksi hoitamaan päätään korpeen, pohjoiseen.

Vierailija
4/6 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tapauksesta. Osa kumppaneista provosoi mustasukkaiseksi.

Vierailija
5/6 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälle tuli ihan tyhjästä "outo olo", jos olin vaikka naispuolisen tutun kanssa kahvilla(olen itsekin nainen), soitteli viiden minuutin välein ja hoki: jotain outoa tässä nyt on.

Stalkkasi jatkuvasti jos olin mesessä tai whatsupissa aktiivisena, piti raportoida jos olin viestitelly jonkun kanssa.. . Kenen tahansa, vaikka sukulaisen tai siskoni kanssa. Ylipäänsä päivän kaikki tapahtumat piti raportoida tarkasti hänelle, kaikki keiden kanssa olin puhunut. Viestejä luki, Stalkkasi kaikkia facekavereitani. Miespuoliset piti poistaa. Koko historia, kaikki entiset suhteet nuoruudesta lähtien käytiin tarkasti läpi ja kaikki virheet mitä olin ikinä tehnyt. Ja niitä käytiin kuukausitolkulla...

Onneksi on exä.

Vierailija
6/6 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun tehtäväni osoittaa yhtään mitään. Lähden siitä, että parisuhteen kuuluu perustua luottamukseen. Ellei luota, kannattaa erota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi