Exä haluaakin nyt miehen takaisin?!?
Tämä exä siis jätti mieheni muutama vuosi sitten ilmeisesti toisen miehen takia, ainakin alkoi heti seurustella sen uuden miehen kanssa. No nyt se suhde on ohi ja exä on alkanut vihjailla miehelleni, että voisivat yrittää uudestaan ja lapsillekin olisi parempi ehjä perhe. Mies on aika ahdistunut tästä, ei ymmärrä miksei exä kunnioita meidän avioliittoa, eikä halua hakea lapsia ilman että minä olen mukana, koska ei halua jäädä kahdestaan exänsä kanssa. Sitä vaan, että mitä tuollaisen naisen päässä oikein pyörii?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeesä te voitte olla jo naimisissa jos mies erosi lastensa äidistä vasta muutama vuosi sitten? En usko että kahden tuuliviirin liitto kestää.
Tuntuu hätiköidyltä.
Mies pelkää että lankeaa ex naiseensa jos näkee häntä kahdestaan.Ja kulettaa siksi aloittajaa esiliinana mukana.
Pidän miestä reppanana. Ihme, että hän ei ota äitiäänkin vielä mukaan. Ehkä juuri tuon reppanuuden takia exä halusikin vähän miehisempää miestä välillä ja nyt ihan ärsyttääkseen tekee näitä ylläreitä sotkeakseen miehen pasmat siinä hyvin onnistuen.
Jokin nyt ei täsmää. Mies on eronnut muutama vuosi sitten, kuitenkin hän on ehtinyt käsitellä eroa pari vuotta, ennen kuin te tapasitte ja olette kuitenkin ehtineet olla jo lähes pari vuotta itsekin yhdessä ja vuoden seurustelun jälkeen naimisiin. Ja lehmätkin varmaan lentää, just, just.....
Käytetty + pentuja = ongelmia. Mitäs läksit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tosissaan ahdistuu asiasta, niin ei se ole yli päässyt ja päässään ainakin harkitsee.
Muutenhan se vaan ottaisi huumorilla.
Ahdistuu siksi, että exän ehdottelu saa hänet muistamaan eron jälkeisenajan, eikä hän haluaisi muistella sitä.
Oiii... Onneksi mies löysi uuden äidin. Ei ku ap:n.
Vierailija kirjoitti:
Käytetty + pentuja = ongelmia. Mitäs läksit...
+ nössö reppana = ihan kamala
Kuulostaa että miehesi on hitusen lapanen ja toisaalta sinä myös tuota touhua katsellessa ja ihmetellessä.
Vierailija kirjoitti:
Jokin nyt ei täsmää. Mies on eronnut muutama vuosi sitten, kuitenkin hän on ehtinyt käsitellä eroa pari vuotta, ennen kuin te tapasitte ja olette kuitenkin ehtineet olla jo lähes pari vuotta itsekin yhdessä ja vuoden seurustelun jälkeen naimisiin. Ja lehmätkin varmaan lentää, just, just.....
Mikä ei täsmää. Ap kirjoitti, että muutama vuosi ja muutama on 2-7. Kyllä siinä ehtii elämää tapahtua.
Ilmeisesti miehen ex on todella röyhkeä. Ymmärrän et mies haluaa vaimonsa mukaan lapsia hakiessa. Näin ex ei saa mahdollisuutta lähennellä ja ehdotella ja näkee, että mies on vaimonsa kanssa tiivis pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ei täsmää. Ap kirjoitti, että muutama vuosi ja muutama on 2-7. Kyllä siinä ehtii elämää tapahtua.
Kyllä se on vähemmistö, joka pitää esim. 7 vuotta muutamana vuotena. Joskus voisi aloittajat puhua vuosista ihan numeroina, mikäli haluaa jotain ymmärrystä itselleen. -ohis-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se exä halusi vaan kokeilla toista miestä ja haluaa nyt vanhan ukkonsa takaisin.
Saahan sitä haluta, mutta eikö hän ymmärrä, että heidän avioliittonsa on ohi ja vanha ukko on nyt naimisissa toisen naisen kanssa?
Kaikki eivät ymmärrä tuollaista. Jotkut luulevat omistavansa entisen kumppaninsa, vaikka itse olisivat mm. pettäneet ja eronneet itse tästä ja menneet naimisiin toisen kanssa. Voivat vuosienkin päästä tulla vaatimaan "omaisuuttaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se exä halusi vaan kokeilla toista miestä ja haluaa nyt vanhan ukkonsa takaisin.
Saahan sitä haluta, mutta eikö hän ymmärrä, että heidän avioliittonsa on ohi ja vanha ukko on nyt naimisissa toisen naisen kanssa?
Kaikki eivät ymmärrä tuollaista. Jotkut luulevat omistavansa entisen kumppaninsa, vaikka itse olisivat mm. pettäneet ja eronneet itse tästä ja menneet naimisiin toisen kanssa. Voivat vuosienkin päästä tulla vaatimaan "omaisuuttaan".
Ja mies on taas lammas, jolla ei ole mitään sanomista?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mies päässyt yli erosta, jos noin ahdistaa. Eikä myöskään luota itseensä, kun ei uskalla yksin tavata eksää.
Tuskinpa liittyy mitenkään ylipääsemiseen. Varmaan lähinnä pelottaa järjestääkö ex hankaluuksia esim. lasten tapaamiseen jos saa pakit.
Kyllä minäkin ahdistuisin jos ex alkaisi vonkaamaan takaisin vaikka en häntä koskaan edes rakastanutkaan. Inhottaisi.
Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.
Tämän takia ei koskaan eronnutta perheenisää. Ex-vaimo on aina mukana. Ei kiitos!
60 täsmentää vielä että komppaan kommentoijaa 55 ja ihmettelen sitä jolle hän vastasi.