Exä haluaakin nyt miehen takaisin?!?
Tämä exä siis jätti mieheni muutama vuosi sitten ilmeisesti toisen miehen takia, ainakin alkoi heti seurustella sen uuden miehen kanssa. No nyt se suhde on ohi ja exä on alkanut vihjailla miehelleni, että voisivat yrittää uudestaan ja lapsillekin olisi parempi ehjä perhe. Mies on aika ahdistunut tästä, ei ymmärrä miksei exä kunnioita meidän avioliittoa, eikä halua hakea lapsia ilman että minä olen mukana, koska ei halua jäädä kahdestaan exänsä kanssa. Sitä vaan, että mitä tuollaisen naisen päässä oikein pyörii?
Kommentit (75)
Mitä tahdottomia rättejä teidän miehet oikein on ? Ihan kuin entiset ja nykyiset vaimot vaan päättää, mitä mies haluaa. Kuulostaa tosi tyhmältä.
Älä Ap kuuntele noita lässyttäjiä.
Minä ymmärrän teitä ja miestäsi, koska olen kokenut aikoinaan raskaan eron kanssa. Olen yli päässyt aikaa sitten, mutta jos se exä ponnahtaisi yhtäkkiä vastaavaa kertoilemaan, varmasti voisi tulla mieleeni se eron jälkeinen helvetti ja ahdistus. En sitä halua muistella todellakaan. Toisaalta Ap miehen exää
ymmärrän myös, että hän voi vilpittömästi kokea tehneensä suuren virheen. Se ei poista hänen vastuutaan siitä, kuinka paljon hän toista satutti. Tosin hän näkee nyt kuinka hyvin miehellä pyyhkii, ja hän on itse yksin. Nytkö häntä sitten pitäisi lohduttaa?
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mies ole saanut rauhassa käydä eroaan läpi, kun on samantien pitänyt ruveta sun kanssa suhteeseen. Todella nopeeta toimintaa ollut.
Siksipä ei luota itseensä eksän läsnä ja haluaa sut paikalle, ettei vaan alkaisi vanha suola janottamaan.
Kiitos huolenpidosta. Mies ehti käydä pari vuotta eroaan läpi ennen kuin alettiin seurustella ja oli silloin jo päässyt yli. Hän luottaa itseensä ja minä luotan häneen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tahdottomia rättejä teidän miehet oikein on ? Ihan kuin entiset ja nykyiset vaimot vaan päättää, mitä mies haluaa. Kuulostaa tosi tyhmältä.
Tää kuulostaa niin tutulta. kyseessä tällainen kosto-uhka nainen pyörittää exä jaa nyxää ja lapset siinä välissä. Ainakin hänen päänsä corona sekoittanut pahemmin. Eli nyksälle: Nyt avoliittoon tai menen takaisin exäni luo. Exälle: et saa nähdä lapsiasi enää ikinä ellet ota minua takaisin. Tällaista veivaa joka toinen kuukausi tyyliin.
Sairasta porukkaa ja sääliksi käy sitä toista miestä, joka tässä rumbassa mukana jonka kaveri olin ennen. En ole pystynyt puoleen vuoteen juttelemaan koska tyyppi on niin jumissa. Mut ei voi auttaa, yritin aiemmin. Tällaisten ihmisten pitää elää nää jutut, BURN. ja toivoa että pääsevät täysijärkisinä pois.
Oon kyllä hiljalleen toivonu kaikille osapuolille myös lapsille parempaa kohtaloa. Lapset elävät karkeilla, sipseillä, nakeilla, jaffalla, nutellalla ja sokerimuroilla täysin aikuisten armoilla. Siis tuli ihan sellainen fiilis, että heitetään noille kotieläimille vähän nameja.
Kumpi teistä on kauniimpi. Jos exä on kauniimpi niin olet vaikeuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ajattelin, eli bäää bää vaan ap, aika lampaan huolit "mieheksi". :)
Jos teidän suhteessa kaikki on hyvin, niin ei se mies mihinkään lähde, mutta jos nyt ap:n puntit väpättävät pelosta, niin voi tuo vaikka lähteäkin. Olisi oikeataan ihan kiva, että lähtisi, perhe olisi taas kasassa ja sinä olisit vain ikävä muisto.
Vierailija kirjoitti:
Ja kumpi on parempi sängyssä. Nyt kun exä on käynyt ottamassa vähän vauhtia vieraista, niin hänellä voi olla ässiä hihassaan, jotka saattaisivat kiinnostavan miestä kovasti.
Ap on taas nyt kokeiltu ja kun ankkurilastakaan ei ole, niin taitaa perhe viedä voiton.
Miten eronneet ja jo uuden kanssakin yhteen menneet kuvittelevat, että siitä vaan mennään takaisin, perhe on kasassa ja kaikki hyvin. Jatketaan siitä mihin lopetettiin.
Tätä en ole koskaan tajunnut. Näitäkin pareja kyllä on ja olisi mielenkiintoista tietää miten se "kaikki on hyvin" todellisuudessa on.
Luulisin sen kuitenkin jättävän jonkun juopan ja kaiherruksen kun on ollut yhdessä välillä toisen kanssa.
Ei ihmiset ole niin jalomielisiä, että eivät tunne mustasukkaisuutta tai riidan tullessa ala tentata tai heittää sitä poissaoloaikaa toisen silmille.
Minä en ainakaan usko olevani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kumpi on parempi sängyssä. Nyt kun exä on käynyt ottamassa vähän vauhtia vieraista, niin hänellä voi olla ässiä hihassaan, jotka saattaisivat kiinnostavan miestä kovasti.
Ap on taas nyt kokeiltu ja kun ankkurilastakaan ei ole, niin taitaa perhe viedä voiton.
Jos mies ajettelee lapsiaan niin lähtee, jos uskoo homman kestävän. Tutun perheessä kävin näin tosin ei ollut vielä kerennyt naimisiin. Nyt ovat onnellisia yhdessä.
Siis pettäjä vinkuu vanhoja aikoja takaisin? Taitaisi tämä unelmien prinsessa pettää uudestaan tilaisuuden tullen.
Vierailija kirjoitti:
Miten eronneet ja jo uuden kanssakin yhteen menneet kuvittelevat, että siitä vaan mennään takaisin, perhe on kasassa ja kaikki hyvin. Jatketaan siitä mihin lopetettiin.
Tätä en ole koskaan tajunnut. Näitäkin pareja kyllä on ja olisi mielenkiintoista tietää miten se "kaikki on hyvin" todellisuudessa on.
Luulisin sen kuitenkin jättävän jonkun juopan ja kaiherruksen kun on ollut yhdessä välillä toisen kanssa.
Ei ihmiset ole niin jalomielisiä, että eivät tunne mustasukkaisuutta tai riidan tullessa ala tentata tai heittää sitä poissaoloaikaa toisen silmille.
Minä en ainakaan usko olevani.
Joustosuhde on kuin kuminauha, venyy ja paukkuu, mutta palaa aina takaisin alkuperäiseen kuosiinsa.
Tämä aloitushan on kuin suoraan sen Jirin ja Evan suhde salkkareista.
Jännä vain että tuollaiset Jirin kaltaiset panomiehet ovat oikeassa elämässä todella suosittuja naisten keskuudessa, vaikka täällä loogisella mielellä tuollaista miestä vastustetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se exä halusi vaan kokeilla toista miestä ja haluaa nyt vanhan ukkonsa takaisin.
Saahan sitä haluta, mutta eikö hän ymmärrä, että heidän avioliittonsa on ohi ja vanha ukko on nyt naimisissa toisen naisen kanssa?
Ei ymmärrä. Onhan se kamalaa, että mies jatkaa elämäänsä eikä jää rannalle ruikuttamaan ja odottamaan josko nainen vielä palaisi. Siellä on nyt seinä tullut vanhenevalla naisella vastaan ja pitää yrittää saada ex takaisin, koska ei ole parempaakaan tarjolla.
Ai mitäkö vaimo nro 1 päässä pyörii? Siellä pyörii varmasti yhteinen historia, lapset, lasten onni ja ilo, kun perhe olisi taas koossa ja myös oppi siitä, että vaihtamalla ei aina parane.
Vaimo nro 2 on ihan se ja sama tässä touhussa, kun kerran lastakaan ei ole saatu aikaiseksi. Hän on huolehtinut miehestä väliajalla, mutta mitäs tuosta sen enempää. Mies päättää nyt mitä haluaa ja minne päin kumartaa tai kenelle pyllistää. Miehet pyllistävät aika harvoin lapsiinsa päin.
Mä olen joustosuhteilija.
Kaikki eivät sitä ymmärrä, mutta ei tarvikaan.
Meitä on moneksi.
Vierailija kirjoitti:
Ai mitäkö vaimo nro 1 päässä pyörii? Siellä pyörii varmasti yhteinen historia, lapset, lasten onni ja ilo, kun perhe olisi taas koossa ja myös oppi siitä, että vaihtamalla ei aina parane.
Vaimo nro 2 on ihan se ja sama tässä touhussa, kun kerran lastakaan ei ole saatu aikaiseksi. Hän on huolehtinut miehestä väliajalla, mutta mitäs tuosta sen enempää. Mies päättää nyt mitä haluaa ja minne päin kumartaa tai kenelle pyllistää. Miehet pyllistävät aika harvoin lapsiinsa päin.
Nyt löytyi vastaajista oikein helmi ihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Exälle pyllistäminen ei kuitenkaan tarkoita lapsille pyllistämistä. Exälle pitäisi kyllä uskaltaa sanoa suoraan, että turha toivo, ettei ala luoda mitään harhakuvitelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mies ole saanut rauhassa käydä eroaan läpi, kun on samantien pitänyt ruveta sun kanssa suhteeseen. Todella nopeeta toimintaa ollut.
Siksipä ei luota itseensä eksän läsnä ja haluaa sut paikalle, ettei vaan alkaisi vanha suola janottamaan.
Kiitos huolenpidosta. Mies ehti käydä pari vuotta eroaan läpi ennen kuin alettiin seurustella ja oli silloin jo päässyt yli. Hän luottaa itseensä ja minä luotan häneen.
Exä jätti miehen muutama vuosi sitten.
Mies kävi pari vuotta eroa läpi ennen kuin aloitte seurustelemaan.
Olette seurustelleet 2 vuotta ja keväällä naimisiin.
Jopas vuodet vierivät toisilla nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exälle pyllistäminen ei kuitenkaan tarkoita lapsille pyllistämistä. Exälle pitäisi kyllä uskaltaa sanoa suoraan, että turha toivo, ettei ala luoda mitään harhakuvitelmia.
Pitäisi ja pitäisi, mutta jos mies ei halua sanoa tai hän ei tiedä mitä haluaa. Tossuäijä.
Odotahan, kun se valjastaa ne muksunsa myös mankumaan isukkia takaisin... siinä viedään ukkoa kuin sitä kuuluisaa litran mittaa.