Kuinka te muut miehet kestätte nettideittailua?
Miten vältätte sen, että jatkuvat torjunnat, ghostaamiset, varalla roikottamiset sun muut eivät mene ihon alle ja vie viimeisiäkin itsetunnon rippeitä?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuohon viestiin #7 vielä jatkoa:
Pahinta mun mielestä deittailussa on se, että jos sua ei ikinä nähdä romanttisessa mielessä viehättävänä.
Pakit tulee heti kun yrittää edistää tilannetta romanttisempaan suuntaan. Kerran nainen jopa perui jo sovitut treffit muutama tunti ennen niitä kun "ei ole romanttista kiinnostusta".
Välillä tulee pakit niin että nainen pyytää ottamaan yhteyttä jos kaveriseura kelpaisi..
Olen päässyt monille 3. ja jopa 4.treffeille niin että olen silti saanut pakit, se harmittaa eniten kun luulee jo päässeen ohi kaverivyöhykkeeltä, mutta sitten sieltä tulee aina jonkinlainen pakkiviesti, "vaikutat enemmän kivalta kaverilta" jne. En tiedä mikä kaverimiehen leima mussa on, ulkonäöllisesti olen tehnyt jo kaiken mahdollisen.
Kerran oon antanut heti ekatreffien jälkeen kaveripakit ihan kivan näköiselle miehelle, jonka kanssa viestittelykin sujui tosi lennokkaasti.
Syy yksi: olin jo tosi kiinnostunut toisesta, jonka kanssa treffeille pääsy oli vaan venynyt kun olin ollut kipeenä (nykyinen mies❤️). Halusin käydä molemmat deitit vaik tuntu oudolta, kun pitkästä aikaa sinkuksi pääsyttyäni kaverit kertoi et se on homman nimi nykyisin.
Syy kaksi: Halasi tosi varovasti. Ehkä ei tiennyt voiko eka treffeillä koskea, mut itse suutelen jos on hyvät deitit (kemia pitää testata), joten tuo oli mulle merkki ettei sovita yhteen. Jämäkämpi halaus olisi voinut ehkä pelastaa mut fyysinen läheisyys on tärkeää mulle.
En osaa sanoa muiden rajoista ja liikakin on ällöttävää, mut kosketus ja flirtti on tärkeää siihen, ettei jää kaverimielelle.
Outoa naisen logiikkaa joka sisältää perinteisen odotuksen että mies osaisi lukea ajatuksia..
Mikä estää sinua naisena että pyytäisit miestä halaamaan kovempaa ja mikä estää sinua naisena tekemästä aloitteen suuteluun? Huh huh..
Harvassa ne miehet, jotka syttyvät siitä, että pyydät heitä halaamaan lujempaa, koska pyyntö pitää sisällään ajatuksen, että mies ei kelpaa sellaisenaan. Ja oikeasti, ihmiset halaavat eri tavoin eikä omaa tyyliään pysty muuttamaan, koska ei siitä enää nauti.
Olen myös dumpannut monta miestä sen takia, että katse/halaus/kosketus ei ole ollut miellyttävä. Yhden velton halaajan kanssa erehdyin kimppaan ja oli yhtä jäätävää menoa suhteen loppuun asti. En koskaan ihastunut, oletettavasti tuon puutteellisen fyysisen puolen vuoksi. Se oli järkiavoliitto minun puolelta.
No niin, ilmeisesti kaikki voidaan olla siitä yhtä mieltä että kun halaat naista niin rutista kunnolla. Edes yksi asia on nyt selvitetty.
Vierailija kirjoitti:
Eron jälkeen hetken nettideittailin ja totesin että eipä toimi ainakaan minulle. Jo kontaktiin saatavien naisten "yleinen taso" on heikompaa kuin aloittaeita jopa itse tekevien naisten taso tosielämässä. Sitten vielä nuo muut hermoja raastavat lieveilmiöt. Kirjoittelulla kukaan ei suuremmin saanut kiinnostumaan, mutta muutamat halusivat treffeillä seksiä, niin pilluva sentään sai helposti.
Kokeilu jäi alle vuoteen. Tinderistä kuulemma saisi seksiä vielä helpommin, mutta pohjimmiltaan etsin puolisoa, joten mitkään tindernaiset ei kyllä kiinnosta yhtään. Etsin siis sitä nykyään aistinvaraisesti oikeasta elämästä.
Yleinen taso netissä versus normaalielämässä koskee meitä keski-ikäisiä naisiakin. Miehet ovat netissä ikäras isteja, eli ikärajoja lyödään surutta alakanttiin omaan ikään nähden mutta livenä, jos sopivaan paikkaan satut, olisi kyllä kiinnostusta. Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuohon viestiin #7 vielä jatkoa:
Pahinta mun mielestä deittailussa on se, että jos sua ei ikinä nähdä romanttisessa mielessä viehättävänä.
Pakit tulee heti kun yrittää edistää tilannetta romanttisempaan suuntaan. Kerran nainen jopa perui jo sovitut treffit muutama tunti ennen niitä kun "ei ole romanttista kiinnostusta".
Välillä tulee pakit niin että nainen pyytää ottamaan yhteyttä jos kaveriseura kelpaisi..
Olen päässyt monille 3. ja jopa 4.treffeille niin että olen silti saanut pakit, se harmittaa eniten kun luulee jo päässeen ohi kaverivyöhykkeeltä, mutta sitten sieltä tulee aina jonkinlainen pakkiviesti, "vaikutat enemmän kivalta kaverilta" jne. En tiedä mikä kaverimiehen leima mussa on, ulkonäöllisesti olen tehnyt jo kaiken mahdollisen.
Kerran oon antanut heti ekatreffien jälkeen kaveripakit ihan kivan näköiselle miehelle, jonka kanssa viestittelykin sujui tosi lennokkaasti.
Syy yksi: olin jo tosi kiinnostunut toisesta, jonka kanssa treffeille pääsy oli vaan venynyt kun olin ollut kipeenä (nykyinen mies❤️). Halusin käydä molemmat deitit vaik tuntu oudolta, kun pitkästä aikaa sinkuksi pääsyttyäni kaverit kertoi et se on homman nimi nykyisin.
Syy kaksi: Halasi tosi varovasti. Ehkä ei tiennyt voiko eka treffeillä koskea, mut itse suutelen jos on hyvät deitit (kemia pitää testata), joten tuo oli mulle merkki ettei sovita yhteen. Jämäkämpi halaus olisi voinut ehkä pelastaa mut fyysinen läheisyys on tärkeää mulle.
En osaa sanoa muiden rajoista ja liikakin on ällöttävää, mut kosketus ja flirtti on tärkeää siihen, ettei jää kaverimielelle.
Outoa naisen logiikkaa joka sisältää perinteisen odotuksen että mies osaisi lukea ajatuksia..
Mikä estää sinua naisena että pyytäisit miestä halaamaan kovempaa ja mikä estää sinua naisena tekemästä aloitteen suuteluun? Huh huh..
Tein aloitteen siihen halaukseen. Ei mulla ole mitään kiinnostusta kouluttaa enää aikuisena miestä, jonka kosketus tuntuu väkinäiseltä tai väärältä eikä tarvettakaan siihen, kun kerran löytyi sopiva. Toi on mulle kynnyskysymys, oon huomannut ettei kannata tuhlata aikaa noin perusasiassa sumplaamiseen.
Saa moittia tätä linjaa vapaasti, mulle se on ollut vaan onneksi. Aloittaja tuntui miettivän mikä ajaa friendzonelle ja vastasin rehellisesti, sori vaan jos se ei miellyttänyt.
Tämä isoittaa vain sen, että niin naisia kuin miehiä on erilaisia. Ihan turhaa yrittää muokata kenestäkään muuta kuin hän on. Sinä löydät (toivottavasti) ennen pitkää sen joka halaa jämäkästi ja se on menoa.
Itseäni taas puolestaan ei voisi enempää ällöttää eka treffeillä kiinnikäyvä mies:). Olenkin kohtuu hitaasti syttyvä, jos nyt niin voi sanoa. Harvoin kenestäkään ihmisestä tulee eka kerralla mikään läähvau-efekti muutenkaan. Yleensä onnistunkin parhaiten muuten kuin deiteillä, koska siellä on vaikeaa ihastua pikkuhiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eron jälkeen hetken nettideittailin ja totesin että eipä toimi ainakaan minulle. Jo kontaktiin saatavien naisten "yleinen taso" on heikompaa kuin aloittaeita jopa itse tekevien naisten taso tosielämässä. Sitten vielä nuo muut hermoja raastavat lieveilmiöt. Kirjoittelulla kukaan ei suuremmin saanut kiinnostumaan, mutta muutamat halusivat treffeillä seksiä, niin pilluva sentään sai helposti.
Kokeilu jäi alle vuoteen. Tinderistä kuulemma saisi seksiä vielä helpommin, mutta pohjimmiltaan etsin puolisoa, joten mitkään tindernaiset ei kyllä kiinnosta yhtään. Etsin siis sitä nykyään aistinvaraisesti oikeasta elämästä.
Poika et tajua, että olet juuri sen "tasoinen" kuin ne aloitteita tekevät naisetkin, siis ulkonäöltä. Luonne ilmeisesti heikompi ja libido tasoa märkä sukka.
Ikää sen verran vähän, että kuvittelet vain surkeiden naisten tekevän aloitteita. Jos vain ne tekisivät, ei tällä pallonpuoliskolla nussisi kukaan.
Miehet on surkastuneet etanoiksi, jotka näpräävät itseään. Olisit KIITOLLINEN, jos edes joku viitsii takiasi vaivautua.Mikä se sinun ongelma oikein on? Vai onkohan niitä useita...
Netissä naisten taso oli ulkoisesti tavallista ja henkisestikin melko latteita. Muuten viestini tuntuivat noin 99 prosenttisesti hukkuvan kohinaan ja prosentissa tapauksissa viestittely ei ehtinyt johtaa mihinkään ennen naisen katoamista.
Kun taas tosielämässä nätit ja parhaimmillaan yli 10 vuotta nuoremmat naiset ovat tehneet itse aloitteita. Tätä mysteeriä joskus yritinkin selvittää monin tavoin ja naiset totesivat karismani huikeaksi. En toki myöskään näytä pahalta, mutten klassiselta malliltakaan. Siksi kai tuo karmaiseva ero netin ja tosielämän välillä.
Oli miten oli, niin netti on todella vinoutunut pariutumisen suhteen.
Jep eli preferoit nuorempia ja netissä petyt kun latteat samanikäiset ottavat yhteyttä;)
Vierailija kirjoitti:
Naisena oma ratkaisuni oli helppo: oli nopeasti nähtävissä, ettei 50+ naisella ole vientiä nettideiteissä (Tinderiä ei silloin vielä ollut kun viimeksi nettideittailua kokeilin). Poistin profiilini viikon-parin kokeilun jälkeen. En tajua miksi pitäisi käyttää palvelua, joka tuottaa pelkästään pettymyksiä.
Jaa minulla on ihan toinen kokemus. Treffejä netin kautta n 25 miehen kanssa ja uusi parisuhde 52 vuotiaana naisena. Nyt yhdessä jo pari vuotta, mies vanhempi mutta samaa ikäluokkaa. Tinderin jätin väliin.
M56 here...
Joo, 2000 luvun alussa kävin useilla "sokkotreffeillä" maakuntalehtien sivuilta. Vain textattiin ja tavattiin. Yleensä kaffeella jossain huoltsikalla tai baarissa.
Oli ihan kivaa ja jännää. No problemos. Kivaa tosiaan.
Mutta: Jo silloin tuli heti selväksi: Älä valehtele ulkonäköäsi tai mitään muutakaan! Älä valehtele, please. Sattumoisin näin pari kertaa "muodokkaan tai kurvillisen", ja ei h*lv..! Nyt ymmärrän noiden adjektiivien oikean merkityksen! Ei vaan ollut mun juttu, kun odotin jotain ihan muuta.
Vaikka nyt miten haluan olla avomielinen ja rehellinen, kyllä se ulkonäkö merkkaa suurimmalle osalle meistä, miehille ja naisille. Yks tykkää isosta, yks pienestä, yks "äidistä tai tyttärestä". Ole rehellinen.
Tinder? Mulla sitä ei ole (vielä). Haluaisin kyllä yrittää ihania sokkiksia taas uudestaan.
Peace. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleinen taso netissä versus normaalielämässä koskee meitä keski-ikäisiä naisiakin. Miehet ovat netissä ikäras isteja, eli ikärajoja lyödään surutta alakanttiin omaan ikään nähden mutta livenä, jos sopivaan paikkaan satut, olisi kyllä kiinnostusta. Outoa.
Normaalielämässä sanoisin kyllä tärppäävän paremmin yleisesti kaikilla. Näissä tindereissä porukalla on rimat aivan älyttömän korkealla eikä kiinnostusta tunnu olevan kenelläkään, mutta ulkona liikkuessa tulee kiinnostuneen oloisia tuijotteluita aina välillä.
Ilman näitä palveluita se vasta hakuammuntaa onkin, kun et edes tiedä että ketkä ovat sinkkuja ja ketkä eivät. Ellet sitten ole niin komea, että naiset lähestyvät sinua.