Kuinka te muut miehet kestätte nettideittailua?
Miten vältätte sen, että jatkuvat torjunnat, ghostaamiset, varalla roikottamiset sun muut eivät mene ihon alle ja vie viimeisiäkin itsetunnon rippeitä?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Ja ulkonäöllä on liian keskeinen rooli netti seuranhaku palstoilla, ei milloinkaan katsella ihmistä kokonaisuutena, vaan jos yksikin niistä ylimitoitetuista kriteereistä ei täyty, niin välittömästi tuo ihminen potkitaan ulos mahdollisuuksien joukosta..
Toisaalta nettideittaillessa saan ehkä tietää ihmisestä muutakin, kuin pelkän ulkonäön. Baarissa lähestyttävä ihminen valitaan vain ulkonäön pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netti deittailu on ihan turhaa.
Nettideittailusta on vaikea täysin sanoa että onko se hyvä vai huono juttu.
Jos ottaa huomioon, että olen miehenä käynyt 80 kertaa nettitreffeillä ja 0 kertaa oikean elämän kautta treffeillä niin sitä voinee pitää hyvänä asiana, mutta iso määrä treffejä ei takaa menestystä vaan voi jopa lisätä sellaista kertakäyttökulttuuria jossa kukaan ei malta tutustua toiseensa kunnolla kun muitakin vaihtoehtoja riittää.
Millaisia tuloksia sait, kun kävit treffeillä 80:n naisen kanssa?
Ap
5 naisen kanssa seksiä:
1v3kk tyytymissuhde
1kk tapailu
1-2kk epämääräinen tapailu
3kk vakavin tapailu tähän mennessä
kerran 4.treffeillä seksiä jonka jälkeen kaveripakit...
Ja iso kasa pakkiviestejä, olen kuullut ihan kaikki mahdolliset selitykset miksi nainen ei voi/halua tavata enää. Loppupeleissä epäselvää onko kaikki tämä vaivannäkö ja pettymykset olleet tämän arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netti deittailu on ihan turhaa.
Nettideittailusta on vaikea täysin sanoa että onko se hyvä vai huono juttu.
Jos ottaa huomioon, että olen miehenä käynyt 80 kertaa nettitreffeillä ja 0 kertaa oikean elämän kautta treffeillä niin sitä voinee pitää hyvänä asiana, mutta iso määrä treffejä ei takaa menestystä vaan voi jopa lisätä sellaista kertakäyttökulttuuria jossa kukaan ei malta tutustua toiseensa kunnolla kun muitakin vaihtoehtoja riittää.
Millaisia tuloksia sait, kun kävit treffeillä 80:n naisen kanssa?
Ap
Hetkinen.. huomasin vasta jälkikäteen että olit kirjoittanut 80 naista, tuo on väärin. Treffejä oli 80, ei naisia. Siinä on iso ero jos kun monia 2. 3. ja 4.treffejä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuohon viestiin #7 vielä jatkoa:
Pahinta mun mielestä deittailussa on se, että jos sua ei ikinä nähdä romanttisessa mielessä viehättävänä.
Pakit tulee heti kun yrittää edistää tilannetta romanttisempaan suuntaan. Kerran nainen jopa perui jo sovitut treffit muutama tunti ennen niitä kun "ei ole romanttista kiinnostusta".
Välillä tulee pakit niin että nainen pyytää ottamaan yhteyttä jos kaveriseura kelpaisi..
Olen päässyt monille 3. ja jopa 4.treffeille niin että olen silti saanut pakit, se harmittaa eniten kun luulee jo päässeen ohi kaverivyöhykkeeltä, mutta sitten sieltä tulee aina jonkinlainen pakkiviesti, "vaikutat enemmän kivalta kaverilta" jne. En tiedä mikä kaverimiehen leima mussa on, ulkonäöllisesti olen tehnyt jo kaiken mahdollisen.
Kerran oon antanut heti ekatreffien jälkeen kaveripakit ihan kivan näköiselle miehelle, jonka kanssa viestittelykin sujui tosi lennokkaasti.
Syy yksi: olin jo tosi kiinnostunut toisesta, jonka kanssa treffeille pääsy oli vaan venynyt kun olin ollut kipeenä (nykyinen mies❤️). Halusin käydä molemmat deitit vaik tuntu oudolta, kun pitkästä aikaa sinkuksi pääsyttyäni kaverit kertoi et se on homman nimi nykyisin.
Syy kaksi: Halasi tosi varovasti. Ehkä ei tiennyt voiko eka treffeillä koskea, mut itse suutelen jos on hyvät deitit (kemia pitää testata), joten tuo oli mulle merkki ettei sovita yhteen. Jämäkämpi halaus olisi voinut ehkä pelastaa mut fyysinen läheisyys on tärkeää mulle.
En osaa sanoa muiden rajoista ja liikakin on ällöttävää, mut kosketus ja flirtti on tärkeää siihen, ettei jää kaverimielelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta mun mielestä deittailussa on se, että jos sua ei ikinä nähdä romanttisessa mielessä viehättävänä.
Pakit tulee heti kun yrittää edistää tilannetta romanttisempaan suuntaan. Kerran nainen jopa perui jo sovitut treffit muutama tunti ennen niitä kun "ei ole romanttista kiinnostusta".
Välillä tulee pakit niin että nainen pyytää ottamaan yhteyttä jos kaveriseura kelpaisi..
Olen päässyt monille 3. ja jopa 4.treffeille niin että olen silti saanut pakit, se harmittaa eniten kun luulee jo päässeen ohi kaverivyöhykkeeltä, mutta sitten sieltä tulee aina jonkinlainen pakkiviesti, "vaikutat enemmän kivalta kaverilta" jne. En tiedä mikä kaverimiehen leima mussa on, ulkonäöllisesti olen tehnyt jo kaiken mahdollisen.
Kerran oon antanut heti ekatreffien jälkeen kaveripakit ihan kivan näköiselle miehelle, jonka kanssa viestittelykin sujui tosi lennokkaasti.
Syy yksi: olin jo tosi kiinnostunut toisesta, jonka kanssa treffeille pääsy oli vaan venynyt kun olin ollut kipeenä (nykyinen mies❤️). Halusin käydä molemmat deitit vaik tuntu oudolta, kun pitkästä aikaa sinkuksi pääsyttyäni kaverit kertoi et se on homman nimi nykyisin.
Syy kaksi: Halasi tosi varovasti. Ehkä ei tiennyt voiko eka treffeillä koskea, mut itse suutelen jos on hyvät deitit (kemia pitää testata), joten tuo oli mulle merkki ettei sovita yhteen. Jämäkämpi halaus olisi voinut ehkä pelastaa mut fyysinen läheisyys on tärkeää mulle.
En osaa sanoa muiden rajoista ja liikakin on ällöttävää, mut kosketus ja flirtti on tärkeää siihen, ettei jää kaverimielelle.
Outoa naisen logiikkaa joka sisältää perinteisen odotuksen että mies osaisi lukea ajatuksia..
Mikä estää sinua naisena että pyytäisit miestä halaamaan kovempaa ja mikä estää sinua naisena tekemästä aloitteen suuteluun? Huh huh..
Vierailija kirjoitti:
Eron jälkeen hetken nettideittailin ja totesin että eipä toimi ainakaan minulle. Jo kontaktiin saatavien naisten "yleinen taso" on heikompaa kuin aloittaeita jopa itse tekevien naisten taso tosielämässä. Sitten vielä nuo muut hermoja raastavat lieveilmiöt. Kirjoittelulla kukaan ei suuremmin saanut kiinnostumaan, mutta muutamat halusivat treffeillä seksiä, niin pilluva sentään sai helposti.
Kokeilu jäi alle vuoteen. Tinderistä kuulemma saisi seksiä vielä helpommin, mutta pohjimmiltaan etsin puolisoa, joten mitkään tindernaiset ei kyllä kiinnosta yhtään. Etsin siis sitä nykyään aistinvaraisesti oikeasta elämästä.
Poika et tajua, että olet juuri sen "tasoinen" kuin ne aloitteita tekevät naisetkin, siis ulkonäöltä. Luonne ilmeisesti heikompi ja libido tasoa märkä sukka.
Ikää sen verran vähän, että kuvittelet vain surkeiden naisten tekevän aloitteita. Jos vain ne tekisivät, ei tällä pallonpuoliskolla nussisi kukaan.
Miehet on surkastuneet etanoiksi, jotka näpräävät itseään. Olisit KIITOLLINEN, jos edes joku viitsii takiasi vaivautua.
Ok, ei sit jos ei kiinnosta. Mulle on kyllä aina hyviä miehiä löytynyt. Kun itte pyytää, saa mitä haluaa, tai ei ainakaan tarvitse tyytyä johonkin hätävarahenrikkiin.
Seksi muuten on parempaa sellaisen miehen kanssa, joka ottaa ja antaa ohjeita suullisesti.
T. Nainen
Näen, että tindermiehet ovat koiranpaskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti. Kunpa naiset tajuisivat, miten paljon helpompaa heidän on löytää kumppani. Ei välttämättä helppoa, mutta HELPOMPAA.
Niin? Niin mitä sitten tapahtuisi?
Jos ei muuta, niin ainakin loppuisi ruikutus kumppanin löytämisen vaikeudesta.
Niin se on vaikeaa. On todella helppoa saada mies, mutta onko se terveellistä ja turvallista seuraa niin se on eri juttu. Itse olen niin vaikeasti jo traumatisoitunut, että suosiolla jätän miehet väliin. Ei voi ottaa riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eron jälkeen hetken nettideittailin ja totesin että eipä toimi ainakaan minulle. Jo kontaktiin saatavien naisten "yleinen taso" on heikompaa kuin aloittaeita jopa itse tekevien naisten taso tosielämässä. Sitten vielä nuo muut hermoja raastavat lieveilmiöt. Kirjoittelulla kukaan ei suuremmin saanut kiinnostumaan, mutta muutamat halusivat treffeillä seksiä, niin pilluva sentään sai helposti.
Kokeilu jäi alle vuoteen. Tinderistä kuulemma saisi seksiä vielä helpommin, mutta pohjimmiltaan etsin puolisoa, joten mitkään tindernaiset ei kyllä kiinnosta yhtään. Etsin siis sitä nykyään aistinvaraisesti oikeasta elämästä.
Poika et tajua, että olet juuri sen "tasoinen" kuin ne aloitteita tekevät naisetkin, siis ulkonäöltä. Luonne ilmeisesti heikompi ja libido tasoa märkä sukka.
Ikää sen verran vähän, että kuvittelet vain surkeiden naisten tekevän aloitteita. Jos vain ne tekisivät, ei tällä pallonpuoliskolla nussisi kukaan.
Miehet on surkastuneet etanoiksi, jotka näpräävät itseään. Olisit KIITOLLINEN, jos edes joku viitsii takiasi vaivautua.
Tuo eka pointti oli kyllä totta. Ehkä kommentoijan kannattaa vielä kerran kalibroida tasoanturinsa. Muutoin turhaa ilkeilyä tuntematonta kohtaan!
Joskus yli 10 vuotta sitten koitin nettideittiä. Siis ennen tinderiä mitä en ole kokeillut. Jeah ei se vaan toimi tavis miehelle. Nyt olen taas vapaa pitkästä aikaa. Heh jos naisia kiinostaa. Tumman ruskeat hiukset vähän kaljuuntuvat sellaiset. Huumorintajuinen ehkä liiankin sananvalmis. Tykkään jutella kaikesta mahdollisesta ja seksin toivon olevan helppoa luontevaa.
Pituus ja paino on suhteessa 180/84. Viihdyn enemmän kotona kahdestaan kuin porukoissa. Hämäävästi voin vaikuttaa hyvinkin sosiaaliselta jos on sellaiseen tarvetta. Arvostan luotettavuutta ja rehellisyyttä. Mailmani ei kaadu jos sanotaan jotain arvostelevaa. Viihdyn kyllä yksin mutta ja sehän se on se mutta. Jokin halu sitä on kuitenkin olla jonkun kanssa.
M49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa naisen logiikkaa joka sisältää perinteisen odotuksen että mies osaisi lukea ajatuksia..
Mikä estää sinua naisena että pyytäisit miestä halaamaan kovempaa ja mikä estää sinua naisena tekemästä aloitteen suuteluun? Huh huh..
Tein aloitteen siihen halaukseen. Ei mulla ole mitään kiinnostusta kouluttaa enää aikuisena miestä, jonka kosketus tuntuu väkinäiseltä tai väärältä eikä tarvettakaan siihen, kun kerran löytyi sopiva. Toi on mulle kynnyskysymys, oon huomannut ettei kannata tuhlata aikaa noin perusasiassa sumplaamiseen.
Saa moittia tätä linjaa vapaasti, mulle se on ollut vaan onneksi. Aloittaja tuntui miettivän mikä ajaa friendzonelle ja vastasin rehellisesti, sori vaan jos se ei miellyttänyt.
Kokemusta on nettideittailusta kolmekymppisenä, neljäkymppisenä ja viisikymppisenä. Kun olet ruma nainen niin muuta et saa kuin seksiseuran vinkujia.
Olen täällä miesten niin paljon mainostama mukava ja kohtelee miehiä hyvin - nainen. Kumma juttu kun ei ole miehille kelvannut, kun meille naisillekin pitäisi kelvata?
Kun katsoo miesten kriteerejä nettideiteillä niin en yhtään ihmettele että pakkeja tulee . Kokemukseni siis nettideiteiltä ei Tinderistä, mutta sama varmasti pätee sielläkin.
1)Suurin osa miehistä asettaa naisille todella suuret ns ulkonäkökriteerit: pituus, paino, ruumiinrakenne.
2) Suurin osa hakee itseään nuorempaa ja vain itseään nuorempaa seuraa, jopa huomattavasti. Edes oman ikäiset eivät kelpaa
3) Naisella pitää olla täsmälleen samat harrastukset
Sori, mutta skippaan em miehet heti. Sen jälkeen ei montaa miestä jäänyt. Näistä löytyi myös tekstin eli esittelyn perusteella ne mielenkiintoisimmista miehet. Ihan vaan vink vink teille naiset
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo miesten kriteerejä nettideiteillä niin en yhtään ihmettele että pakkeja tulee . Kokemukseni siis nettideiteiltä ei Tinderistä, mutta sama varmasti pätee sielläkin.
1)Suurin osa miehistä asettaa naisille todella suuret ns ulkonäkökriteerit: pituus, paino, ruumiinrakenne.
2) Suurin osa hakee itseään nuorempaa ja vain itseään nuorempaa seuraa, jopa huomattavasti. Edes oman ikäiset eivät kelpaa
3) Naisella pitää olla täsmälleen samat harrastukset
Sori, mutta skippaan em miehet heti. Sen jälkeen ei montaa miestä jäänyt. Näistä löytyi myös tekstin eli esittelyn perusteella ne mielenkiintoisimmista miehet. Ihan vaan vink vink teille naiset
Mikään noista kohdista ei sovi minuun. Muista miehistä en sitten osaa sanoa.
Ap
Älkää lukeeko, en saisi kommentoida. Mulla käy aivan mieletön flaksi deittisovelluksissa, olenhan nainen. Treffitkin menee aina omasta mielestä hyvin kun lähden itse valkkaamani mukavan oloisen ja ulkoisia epäkohtiakin omaavan miehen kanssa ulos. Mutta deittailu ylipäänsä on perseestä, miehet aina ihastuvat minuun kyllä. Eivät rakastu. Ylipäänsä olen kyllästynyt kaipaamaan rakkautta elämääni, sellaisen ihmeen jos saan vielä kokea niin pistän kaiken peliin. Se vaan kun otantani perusteella rakkautta etsivät ihmiset eivät tahdo laittaa paskan vertaa peliin ja pelkäävät ennakkoluuloisesti naisen vaatimuksia, joita ei todellisuudessa edes ole. Niin pakki päälle ja "hei sopisko kuitenkin fwb?" Täsmennyksenä sellainen intohimoton, en enää katso sinua silmiin kun rakastelemme enkä osoita mitään tunteita ettei nainen vain ajattele, että tässä voisi olla jotain... Fwb. Mitä vittua miehetkään saa sellaisista pettymyksiin johtavasta runkkutreffeistä? En jaksa olla kiitollinen torjutuksi tulemisesta ja välttelystä intiimissä suhteessa, pärjään ilman paskaa. Mulle ei vaan ole sielunkumppania. Oispa ihanaa olla taas tyhmä teini, jolle merkkaa vain se, että on joku joka valehtelee kauniisti etkä tajua mitään, olisin mielelläni jäänyt sille tasolle ja elämä hymyilisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se sinun ongelma oikein on? Vai onkohan niitä useita...
Netissä naisten taso oli ulkoisesti tavallista ja henkisestikin melko latteita. Muuten viestini tuntuivat noin 99 prosenttisesti hukkuvan kohinaan ja prosentissa tapauksissa viestittely ei ehtinyt johtaa mihinkään ennen naisen katoamista.
Kun taas tosielämässä nätit ja parhaimmillaan yli 10 vuotta nuoremmat naiset ovat tehneet itse aloitteita. Tätä mysteeriä joskus yritinkin selvittää monin tavoin ja naiset totesivat karismani huikeaksi. En toki myöskään näytä pahalta, mutten klassiselta malliltakaan. Siksi kai tuo karmaiseva ero netin ja tosielämän välillä.
Oli miten oli, niin netti on todella vinoutunut pariutumisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on surkastuneet etanoiksi, jotka näpräävät itseään. Olisit KIITOLLINEN, jos edes joku viitsii takiasi vaivautua.Mikä se sinun ongelma oikein on? Vai onkohan niitä useita...
Netissä naisten taso oli ulkoisesti tavallista ja henkisestikin melko latteita. Muuten viestini tuntuivat noin 99 prosenttisesti hukkuvan kohinaan ja prosentissa tapauksissa viestittely ei ehtinyt johtaa mihinkään ennen naisen katoamista.
Kun taas tosielämässä nätit ja parhaimmillaan yli 10 vuotta nuoremmat naiset ovat tehneet itse aloitteita. Tätä mysteeriä joskus yritinkin selvittää monin tavoin ja naiset totesivat karismani huikeaksi. En toki myöskään näytä pahalta, mutten klassiselta malliltakaan. Siksi kai tuo karmaiseva ero netin ja tosielämän välillä.
Ja tämä se on ikuinen mysteeri, että miksi ihmeessä mies, jota elävässä elämässä yli 10 vuotta nuoremmat nätit naiset tulevat iskemään, etsii seuraa netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on surkastuneet etanoiksi, jotka näpräävät itseään. Olisit KIITOLLINEN, jos edes joku viitsii takiasi vaivautua.Mikä se sinun ongelma oikein on? Vai onkohan niitä useita...
Jokohan suostuisit kertomaan, miksi ne live-elämässä aloitteen tehneet nätit, nuoret naiset eivät sinulle kelpaa vaan sinun on ihan pakko löytää nainen netistä? Tuota ei nimittäin ihan vähällä kummalla pysty ymmärtämään.
En ole huomannut naisten käyttäytyvän Tinderissä erilailla omaan käytökseeni verrattuna. Ainoa poikkeus, että laitan avausviestin jos tulee match. En ole halunnut nähdä montaakaan treffaamaani naista uudestaan. Joskus kiinnostuksen puuttuessa viestittelyt hyytyvät tai jo viestiessä tulee fiilis, ettei nyt kemiat kohtaa.