Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka te muut miehet kestätte nettideittailua?

Vierailija
24.08.2020 |

Miten vältätte sen, että jatkuvat torjunnat, ghostaamiset, varalla roikottamiset sun muut eivät mene ihon alle ja vie viimeisiäkin itsetunnon rippeitä?

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/108 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna ei tuota paskaa kestäkkään, vaan viimeisimmän Tinder-kokeilun jälkeen tein johtopäätökset. Tyhjää saa pyytämättäkin. Muitakin sovelluksia kokeilin, ja ainoat pitemmät keskustelut kävin tietojenkalastelijan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain yksi osa elämää ja jos muu puoli on kunnossa niin ei tuolla nyt niin väliä.

Vierailija
4/108 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena oma ratkaisuni oli helppo: oli nopeasti nähtävissä, ettei 50+ naisella ole vientiä nettideiteissä (Tinderiä ei silloin vielä ollut kun viimeksi nettideittailua kokeilin). Poistin profiilini viikon-parin kokeilun jälkeen. En tajua miksi pitäisi käyttää palvelua, joka tuottaa pelkästään pettymyksiä.

Vierailija
5/108 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää OkCupid puolelle! Vaikka tappavaa sielläkin on, kun ei löydy hyviä ehdokkaita. Mutta eipä joutunut hyllytyksiin tai ghostaukseen. Ja itse löysin sieltä mukavan naisen, vaikka nyt suurella todennäköisyydellä saatan omaehtoisesti siirtyä taas sinkuksi.

Vierailija
6/108 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinannutkaan jaksaa. Olin jo luovuttamassa, kunnes onneksi löysin Tinderistä nykyisen tyttöystäväni muutama kuukausi sitten.

Olen jo ajatellut, että jos eroamme, voin ihan hyvin olla loppuikäni yksin. Miehenä deittailu ja deittien etsiminen ei ole sen kaiken vaivan arvoista.

Vierailija
7/108 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, kyllä aktiivinen nettideittailu vähemmän komeana miehenä on todella masentavaa ja vaikuttaa väkisinkin itsetuntoon negatiivisesti.

Kun saat kerta toisensa jälkeen pakkeja erilaisilla selityksillä niin se vetää mielen matalaksi.

Molemminpuolinen yhtä vahva kiinnostus tuntuisi olevan myytti, ei vaikuttaisi olevan mahdollista.

Vierailija
8/108 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuota jaksanutkaan, edes ennen Tinderiä joka on kuulemma muuttanut kulttuuria entistä rajummaksi. Taisin olla viimeksi nettitreffeillä vuonna 2006.

Vierailija
9/108 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää OkCupid puolelle! Vaikka tappavaa sielläkin on, kun ei löydy hyviä ehdokkaita. Mutta eipä joutunut hyllytyksiin tai ghostaukseen. Ja itse löysin sieltä mukavan naisen, vaikka nyt suurella todennäköisyydellä saatan omaehtoisesti siirtyä taas sinkuksi.

Minä en ole huomannut, että missään deittipalvelussa olisi turvassa ghostaukselta.

Ap

Vierailija
10/108 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ymmärtää että se, että tindereissä on paljon tarjontaa ei tarkoita sitä, että siellä olisi sen enempää juuri sinulle sopivia ehdokkaita kuin muuallakaan. Päinvastoin mukaan tulee etsimisen vaiva. Ihon alle jos pakit menee niin sitten pitää sitä itsetuntoa harjoittaa.

Vierailija
11/108 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinne menee deittailemaan, saahan sitä deittailla. Mutta jos haluaa löytää jonkun, kannattaa sopia heti puhelinsoitosta ja sitten tapaamisesta. Parhaat viedään nopeasti päältä.

Ja puhun nyt yli 5-kymppisten deittailusta, missä hyviä naisia on vähän.

Vierailija
12/108 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta nettideittailua, kun saa aina kuulla että itsessä on jotain vikaa. Tai on kelpaamaton yms.

Vierailija
13/108 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nettideittaile. Jos kaipaan seksiä niin maksan siitä.

Vierailija
14/108 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuohon viestiin #7 vielä jatkoa:

Pahinta mun mielestä deittailussa on se, että jos sua ei ikinä nähdä romanttisessa mielessä viehättävänä.

Pakit tulee heti kun yrittää edistää tilannetta romanttisempaan suuntaan. Kerran nainen jopa perui jo sovitut treffit muutama tunti ennen niitä kun "ei ole romanttista kiinnostusta".

Välillä tulee pakit niin että nainen pyytää ottamaan yhteyttä jos kaveriseura kelpaisi..

Olen päässyt monille 3. ja jopa 4.treffeille niin että olen silti saanut pakit, se harmittaa eniten kun luulee jo päässeen ohi kaverivyöhykkeeltä, mutta sitten sieltä tulee aina jonkinlainen pakkiviesti, "vaikutat enemmän kivalta kaverilta" jne. En tiedä mikä kaverimiehen leima mussa on, ulkonäöllisesti olen tehnyt jo kaiken mahdollisen.

Vierailija
15/108 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nettideittaillut. Olen aina tavannut kaikki ihmiset kasvotusten milloin missäkin. Ajattelin kyllä kokeilla nettideittailua. On minulla vielä 2 fwb tyyppistä ystävää, mutta suhteen kannalta netti voisi toimia hyvin.

Vierailija
16/108 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta mun mielestä deittailussa on se, että jos sua ei ikinä nähdä romanttisessa mielessä viehättävänä.

Pakit tulee heti kun yrittää edistää tilannetta romanttisempaan suuntaan. Kerran nainen jopa perui jo sovitut treffit muutama tunti ennen niitä kun "ei ole romanttista kiinnostusta".

Välillä tulee pakit niin että nainen pyytää ottamaan yhteyttä jos kaveriseura kelpaisi..

Olen päässyt monille 3. ja jopa 4.treffeille niin että olen silti saanut pakit, se harmittaa eniten kun luulee jo päässeen ohi kaverivyöhykkeeltä, mutta sitten sieltä tulee aina jonkinlainen pakkiviesti, "vaikutat enemmän kivalta kaverilta" jne. En tiedä mikä kaverimiehen leima mussa on, ulkonäöllisesti olen tehnyt jo kaiken mahdollisen.

Flirttailetko vai oletko muuten vain mukava? Hemmetin vaikeaa peliä tuo on, mutta pyri antamaan selvä kuva mitä haet. Flirttailu on aina hyvä tapa, koska jos et saa vastaan flirttiä niin kiinnostusta ei toisella selkeästi ole.

Vierailija
17/108 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen hetken nettideittailin ja totesin että eipä toimi ainakaan minulle. Jo kontaktiin saatavien naisten "yleinen taso" on heikompaa kuin aloittaeita jopa itse tekevien naisten taso tosielämässä. Sitten vielä nuo muut hermoja raastavat lieveilmiöt. Kirjoittelulla kukaan ei suuremmin saanut kiinnostumaan, mutta muutamat halusivat treffeillä seksiä, niin pilluva sentään sai helposti.

Kokeilu jäi alle vuoteen. Tinderistä kuulemma saisi seksiä vielä helpommin, mutta pohjimmiltaan etsin puolisoa, joten mitkään tindernaiset ei kyllä kiinnosta yhtään. Etsin siis sitä nykyään aistinvaraisesti oikeasta elämästä.

Vierailija
18/108 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flirttailetko vai oletko muuten vain mukava? Hemmetin vaikeaa peliä tuo on, mutta pyri antamaan selvä kuva mitä haet. Flirttailu on aina hyvä tapa, koska jos et saa vastaan flirttiä niin kiinnostusta ei toisella selkeästi ole.

Kaikki eivät osaa flirttailla. On myös hankala tietää mikä on oikea määrä flirttiä ja mistä kukin ihminen pitää. Parempi vain olla oma itsensä ja jos se ei riitä niin sitten ei riitä.

Vierailija
19/108 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Kunpa naiset tajuisivat, miten paljon helpompaa heidän on löytää kumppani. Ei välttämättä helppoa, mutta HELPOMPAA.

Vierailija
20/108 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti. Kunpa naiset tajuisivat, miten paljon helpompaa heidän on löytää kumppani. Ei välttämättä helppoa, mutta HELPOMPAA.

Niin? Niin mitä sitten tapahtuisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä