Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro mielipiteesi! Olen naimisissa ja tapasin yhtä miestä joskus.

Vierailija
10.09.2013 |

Kävimme yhden harrastusmenon jälkeen silloin tällöin oluella kahdestaan. Harrastuksen aikana emme olleet juttuyhteydessä. Yhdessä vaiheessa päätin, että jätän nuo kaljallakäynnit käymättä ja menen suoraan kotiin mieheni luokse, koska meillä oli niin vähän parisuhdeaikaa.

Minulle jäi epäilys että tuo kaverimies kuvitteli meillä olleen jotain enemmänkin. Hän oli meistä se puheliaampi ja minä lähinnä kuuntelin. Nimittäin, kun sanoin, että en aio enää jatkaa niitä tapaamisia, niin mies ehdotti, että sanoisin miehelleni, että harrastusaika on nykyään pidempi, niin voisimme tavata. Käski siis valehdella. En osannut silloin sanoa mitään vaan katsoin vain miestä ihmeissäni.

Nyt minua ottaa päähän, jos mies luulee, että aviomieheni ei anna minun tavata häntä, mutta itse haluaisin. Ja sekin, jos hän on kuvitellut minusta jotain enemmän kuin vain satunnaista seuraa. Tarkentaisitko asian miehelle vai antaisitko olla vaikka hänelle olisi jäänyt väärä käsitys? Haittaisiko se sinua?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo tapana miettiä mitä joku muu ajattelee. En tekis mitään.

Vierailija
2/14 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi pelko, että henkilö alkaisi levittää muille vääristeltyä juttua, tarkentaisin asian hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, ap.

On samantekevää, mitä sinusta ajattelee mies, josta et välitä vähääkään. 

Eiköhän se riitä, että olet jo sanonut, että et halua käydä kaljoilla tuon miehen kanssa. Jos nyt rupeat vielä selittelemään sanojasi, asiallinen perääntymisesi ei vaikuta erityisemmin asialliselta. Tulee vain entistä pahempaa sotkua. 

Vierailija
4/14 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 17:42"]

Anna olla, ap.

On samantekevää, mitä sinusta ajattelee mies, josta et välitä vähääkään. 

Eiköhän se riitä, että olet jo sanonut, että et halua käydä kaljoilla tuon miehen kanssa. Jos nyt rupeat vielä selittelemään sanojasi, asiallinen perääntymisesi ei vaikuta erityisemmin asialliselta. Tulee vain entistä pahempaa sotkua. 

[/quote]

Kiitos vastauksesta. Minua jäi häiritsemään se, että kyseinen mies ehkä luulee, että minä haluaisin häntä tavata, mutta tottelen mustasukkaista miestä. 

-ap

Vierailija
5/14 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
6/14 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ehkä jotain, jos tuttava tulee sattumalta vastaan.

Vierailija
7/14 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasitte _joskus_? Eli noista on jo aikaa vaikka kuinka paljon ja nyt oot yhtäkkiä päättänyt että se mies on halunnut enemmän?

ohhoijaa. Klassinen ensimmäinen merkki siitä, ettei suhteessa mene hyvin on tuo, että alkaa näkemään vanhoissakin jutuissa enemmän kuin mitä niissä on.

Vierailija
8/14 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 19:56"]

En varmaan sano sille miehelle enää mitään, mutta minua harmittaa, jos hän ajattelee, että olen mieheni käskyn alla ja meillä on huono avioliitto. En myöskään halua, että hän hivelee itsetuntoaan luulolla, että minä haluaisin tavata häntä vielä. Olenko ainoa, jota vaivaa tällaiset asiat? Siis toisten ajatukset ja luulot.

-ap

[/quote]

Tosiaankin olen jälkikäteen vatvoja ja selittelen aina uudestaan asioita. Mutta en pidä siitä tavastani.

Vierailija
9/14 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 19:56"]

En varmaan sano sille miehelle enää mitään, mutta minua harmittaa, jos hän ajattelee, että olen mieheni käskyn alla ja meillä on huono avioliitto. En myöskään halua, että hän hivelee itsetuntoaan luulolla, että minä haluaisin tavata häntä vielä. Olenko ainoa, jota vaivaa tällaiset asiat? Siis toisten ajatukset ja luulot.

-ap

[/quote]

Kuten joku jo sanoikin: mitä väliä? Ensin olet huolissasi siitä, että mies luuli teillä olevan meneillään enemmän kuin olikaan. Ja nyt olet huolissasi siitä, mitä mies ajattelee sinusta ja suhteestanne? Oliko siinä nyt kuitenkin sinun puoleltasi mukana enemmänkin, kun näin huolissasi olet siitä millainen käsitys miehellä on sinusta?

Unohda. Älä ala selittelemään mitään, se saattaisi vain kuulostaa, no selittelyltä, ja mies ei välttämättä uskoisi sitä kuitenkaan. Ja kuten joku toinen ehdotti: jos mies levittelisi käsitystä, että teillä oli jotain enemmän, niin sellaisia puheita voit tietysti oikoa.

Vierailija
10/14 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksit

Vierailija
11/14 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin joskus, siis silloin tällöin. Viimeisestä kerrasta ei ole kauan.

-ap

Vierailija
12/14 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi yhtään mitään. Jos kerran olet päättänyt lopettaa tapaamiset ja olet sen lopettamisen jo tehnyt, on kovin akkamaista ruveta pohdiskelemaan asiaa joka kantilta ja vielä akkamaisempaa on mennä ottamaan yhteyttä tuohon mieheen vain antaakseen jotain yhdentekeviä tarkennuksia vaikuttimistaan.

Vierailija
13/14 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
14/14 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä se teille kahville. Ja käyt välillä miehesi kanssa sekstaamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme