Siis voiko mies olla enää tämän komeampi?
Mulla kyllä Levikset repeis jos tuollainen tulisi vastaan :O
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 15:12"]
Höh..syvä pettynyt huokaus.
[/quote]
:D Äläs nyt, tää heppu on mulle ihan uusi tuttavuus. Aivan täydellinen
ei iske muhun yhtään. muhun vetoaa laitapuolen kulkijat, narkkarit ja kriminaalit.
Eihän tuo ole komeaa nähnytkään!!!
Ihan söpö, mutta komea?!? Katso komeuden määritys sanakirjasta.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 15:15"]
Ihan söpö, mutta komea?!? Katso komeuden määritys sanakirjasta.
[/quote]
On se komea, ap:n kanssa sama maku, lääh!
Se on kiltillä tavalla söpö, muttei sykähdytä "siinä mielessä". Tykkään omituisemmista ja rumemmista miehistä, liian nätti :)
Hiukset vähän pörröön ja vähän pientä sänkeä niin olisi vähän särmää!
Siis voiko? No, voi. Komea ulkoisilta ominaisuuksiltaan vaikuttava, mutta tuo on jotenkin lattea.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 15:17"]
Se on kiltillä tavalla söpö, muttei sykähdytä "siinä mielessä". Tykkään omituisemmista ja rumemmista miehistä, liian nätti :)
[/quote] Ap lukee juuri Fifty shades of greyta ja jostain bongasin että tuota olisi mietitty pääosaan. Voi tsiisus, siinäpä olis ollut leffa, olis tääkin mamma saanut rahoilleen vastinetta ;)
Täällä on ennenkin hehkutettu tuota. Mua vähän hämää, kun se on oikeesti homo.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 15:22"]
Täällä on ennenkin hehkutettu tuota. Mua vähän hämää, kun se on oikeesti homo.
[/quote]
jep, senkin bongasin.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 15:18"]
Ap lukee juuri Fifty shades of greyta ja jostain bongasin että tuota olisi mietitty pääosaan. Voi tsiisus, siinäpä olis ollut leffa, olis tääkin mamma saanut rahoilleen vastinetta ;)
[/quote]
Eiks siihen pääkkäriin valittu sit tää: http://vampirediaries.alloyentertainment.com/vampire-bait-of-the-week-jax-teller/#1
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 15:28"]
Ap lukee juuri Fifty shades of greyta ja jostain bongasin että tuota olisi mietitty pääosaan. Voi tsiisus, siinäpä olis ollut leffa, olis tääkin mamma saanut rahoilleen vastinetta ;)
[/quote]
Eiks siihen pääkkäriin valittu sit tää: http://vampirediaries.alloyentertainment.com/vampire-bait-of-the-week-jax-teller/#1
[/quote]
Joo, mikä on suuri pettymys. Ei iske, ei yhtään.
t.ap
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 15:11"]
Np makunsa kullakin...muhun ei iske. Ei ole oikein mun tyyppiäni muutenkaan...itse kun tykkään vähän sellaisesta renttutyylistä...
[/quote]
Sama täällä! Erityisesti jos pitkähiuksinen mies kykenee järkeviin lauseisiin huumorintajuilla höystettynä niin olen sulaa vahaa! =)
N39
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 15:11"]
Np makunsa kullakin...muhun ei iske. Ei ole oikein mun tyyppiäni muutenkaan...itse kun tykkään vähän sellaisesta renttutyylistä...
[/quote]
Sama täällä! Erityisesti jos pitkähiuksinen mies kykenee järkeviin lauseisiin huumorintajuilla höystettynä niin olen sulaa vahaa! =)
N39
[/quote]
Onneksi jokaiselle löytyy silmäniloa laidasta laitaan :)
t.ap
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 15:28"]
[/quote]
[/quote]
No, niin. Nyt päästiin asiaan!