Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näen joskus painajaista että petän miestäni.

Vierailija
10.09.2013 |

En ole koskaan pettänyt miestäni, tai edes halunnut pettää. En koskaan halua muita miehiä, enkä mieti minkälaista olisi jonkun toisen kanssa. Unet on jotenkin hulluja niin, että voi olla että aluksi olen mieheni kanssa, ja sitten jossain vaiheessa huomaan kauhukseni että se onkin joku muu, ja tajuan että mun mies on jossain muualla. Tulee kauhean ahdistunut olo, joka kestää vielä heräämisen jälkeenkin, on jotenkin tunne että olenko pettänyt miestä oikeasti, ja hetken päästä tajuan että en todellakaan ole ikinä meinannutkaan.

Luulen että nämä liittyy jotenkin siihen että tunnen olevani huono vaimo ja äiti, ja siten pettänyt mieheni. Olen uupunut, tekemättömiä töitä on paljon, olen lihava enkä jaksa laihduttaa ja olen suurimman osan yhdessäolomme aikaa ollut työtön, joten olen vastuussa hyvin pitkälti myös huonosta rahatilanteesta.

Jotenkin hullua, että uneni ei koske mitään näitä oikeita ongelmia, vaan uniin tulee sellainen asia joka ei kosketa oikeaa elämää millään lailla. 

Onko muilla tälläistä kokemusta toistuvista painajaisista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä tuota painajaiseksi sanoisi ;). Relaa.

Vierailija
2/4 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta teoriasi noiden painajaisien syystä kuulostaa iahn loogiselta. Olen nähnyt myös useammin kuin kerran samanlaisia unia ja aina herään kesken kaiken hirvittävän syyllisyyden tunteeseen ja helpotuksen tunne on sanoinkuvailematon, kun tajuan nähneeni vain unta. Itse olen kyllä joskus miettinyt pettämistä noin teoriassa ja sitä, miten se meihin mahdollisesti vaikuttaisi ja tullut siihen tulokseen, etten koskaan pääsisi itsevihasta yli, jos niin tekisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en mä pystyisi pettämään vaikka haluaisinki, mulla olis ihan hirvee olo jo ajatuksestaki. On se kuitenki painajainen kun siitä herää niin ahdistavaan tunteeseen ja on syyllinen olo kuin olisi tehnyt jotain maailman pahinta syntiä. Onneksi en näe painajaisia kovin usein :) ap

Vierailija
4/4 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta tommosista unista. En minäkään koskaan ole edes harkinnut pettää miestäni, enkä pettänytkään ole. Näissä unissa yleensä tiedostan että olen pettämässä ja petän jonkun tutun tai entisen kanssa, aina pelkään jääväni kiinni ja mietin niissä kertoko vai eikö ja ihan kauhea syyllisyys. Kun herään, huokaisen helpotuksesta ettei mitään ole oikeasti tapahtunut. Itse en arki elämässä tunne syyllisyyttä mistään.. En tajua mistä johtuvat nuo unet :/ todella ahdistavia ovat..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan