Tukiryhmä epälottovoittajille!
Tässä ketjussa saamme toisistamme tukea ja turvaa, voimme jakaa kokemuksiamme.
Tämä ketju on tarkoitettu kaikille meille lottovoittajille, jotka emme ole vielä saaneet kauan kaivattua lottovoittoamme kotiin.
Kuinka pitkään olette yrittäneet saada lottovoittoa? Miltä tuntuu nähdä muilla upeita autoja ja katsoa lomakuvia Facebookissa? Lasketteko, kuinka paljon rahaa olette jo panostaneet haaveeseenne? Pelkäättekö, että voitto jää vain haaveeksi?
Kommentit (16)
Meillä 13 vuotta yritystä. 4 oikein tullut monta kertaa, isompaa voittoa ei koskaan.
Kerran tuli 4+1.
Kuvittelin jo, millaista se olisi, se ISO... tuolla voitolla vein lapset elokuviin. Ja mäkkärillä käytiin, mutta siihen piti jo laittaa palkkarahoja.
Kyllä se koko ajan kulkee mukana ajatuksissa, olisi niin valmis siihen isoon, elämässä olisi tilaa ja aikaa elää lottovoittajana.
Mä ajattelen lottovoittoa päivittäin. Mietin, miksei se voi tulla minulle. Olisin aivan yhtä hyvä lottovoittaja kuin kuka tahansa muukin. Miksi lottovoittoja annetaan sellaisille, jotka käyttävät sen holtittomasti johonkin typeriin kultaisiin vessanpytynrenkaisiin? Pitäisi olla joku taho, joka hyväksyisi henkilöt, jotka saisivat luvan lotota. Ei ole oikein, että kuka tahansa voi lotota, kuka tahansahan sen sitten voi voittaa :(
Epälottovoittaja jo vuodesta 2004.
Mitä jos te tukiryhmä tekisitte vaikka yhdessä ekskursion tilastotieteen johdantokurssille, voisitte saada ihan ennennäkemätöntä tukea ja fiilistä?:D
Täällä myös yksi toivottavasti tuleva lottovoittaja. Mies on jo luopunut toivosta, mä yritän vielä viikko viikolta pitää toivoa yllä.
Tulisit jo, olisit kovin toivottu!
Nyyh, taas meni kuin tuhka tuuleen hukkaan se kokonainen 2 euron panostus kun tuli huti viimeisimmän potin kanssa.
En tiedä pitääkö alkaa tikuttamaan parhaimpien numeroiden toivossa. Niin kovin haaveilen postiiiviesta tuloksesta. Ja haamutuloskin oli kerran, mutta sitten R -kiskan tyly täti sanoi ettei siinä mitään voittoa ole. Nyyh.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 13:27"]
Mitä jos te tukiryhmä tekisitte vaikka yhdessä ekskursion tilastotieteen johdantokurssille, voisitte saada ihan ennennäkemätöntä tukea ja fiilistä?:D
[/quote]
Älä lyö lyötyä. Helppo sun on huudella, olet kuitenkin saanut varmaan jo 4+1 tai 5 oikein :(
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 13:28"]
Nyyh, taas meni kuin tuhka tuuleen hukkaan se kokonainen 2 euron panostus kun tuli huti viimeisimmän potin kanssa.
En tiedä pitääkö alkaa tikuttamaan parhaimpien numeroiden toivossa. Niin kovin haaveilen postiiiviesta tuloksesta. Ja haamutuloskin oli kerran, mutta sitten R -kiskan tyly täti sanoi ettei siinä mitään voittoa ole. Nyyh.
[/quote]
Mäkin kerran sain miehen huutamaan ilosta, kun sanoin, että tuli 6 oikein. Melkein kyyneleet silmissä mietittiin jo auton vaihtoa, kunnes tajuttiin, että se olikin vain sen ylimääräisen 200 000 euron arvonta. Ei siis saatu pennin hyrrää, eikä uutta autoa.
Noi kiskan tädit osaa kyllä olla tosi tylyjä. Kuitenkin luulis löytyvän sitä sympatiaa, tuskin nekään mitään voittajia on itsekään :(
Olen myös harkinnut katseen siirtämistä ulkomaille päin. Eihän se voitto olisi sama asia kuin puhtaasti kotimainen potti, mutta epätoivoisena sitä on valmis moneen myönnytykseen. Vikinglotto ja Eurolotto silti houkuttaa.
Joka lauantai (ja kesäisin sunnuntai) media vääntää veistä haavassa, kun hehkutetaan, että taas on syntynyt uusi lottovoittaja. Meillä vaan se säästöpossu pysyy tyhjänä. Kiillotan ja pesen sitä aina, että olisi valmis, kun se iso potti tulisi. Mutta ei, tyhjänä kumisee :(
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 13:32"]
Olen myös harkinnut katseen siirtämistä ulkomaille päin. Eihän se voitto olisi sama asia kuin puhtaasti kotimainen potti, mutta epätoivoisena sitä on valmis moneen myönnytykseen. Vikinglotto ja Eurolotto silti houkuttaa.
[/quote]
Mäkin eurojackpottasin muutaman kerran. Sitten tajusin, että sitä pottia on tiirailemassa monta, monta, monta miljoonaa enemmän ihmisiä kuin täällä Suomessa tavallista lottoa. Lopetin sen muutamaan yritykseen. Silti, välillä kyllä perjantaisin tekisi mieli panostaa edes parilla eurolla.
Petyn joka viikko, että niin nopealla syklillä sitä pettymystä tulee uudestaan ja uudestaan eteen. Joka viikko olen ihan varma, ja joka viikko joudun menemään perumaan suuret ostokseni, kuten esimerkiksi useat isot talot ja veneet.
Yhden kerran olin melkein lähellä henkilökohtaista lottovoittoani, joka ei ole millään määrällä rahaa mitattavissa.
Tää on jotenkin vaiettu aihe. Harvan kanssa saa vapaasti puhua tästä, tuntuu niin pahalta ja tunteet ovat pinnassa.
Tiedän, että kaveripiirissä moni ei edes lottoa, ne ei ymmärrä tätä odotusta ja jännitystä ja sitä valtavaa pettymystä arvonna jälkeen. Ne ei ymmärrä, miten me valmistellaan itseämme viikko viikon jälkeen elämänmuutokseen. Ne ei edes leikittele ajatuksella, että mitä jos meillekin tulisi.. missä asuttaisi.. mitä tehtäisiin..
Onnea kaikille jo voiton saaneille, meillä yritys jatkuu. Nyt on neljä seuraavaa arvontaa maksettuna jo.
Kunpa tärppäisi!!
Oletteko te tutustuneet mihinkään tutkimuksiin, miksei lottovoitto ole osunut kohdalle?
Mä huomasin, että roiskin viikosta toiseen eri numeroita, aina eri rivit vetämässä. Jossain vaiheessa tajusin, että kannattaa keskittää varat yhteen, kahteen riviin ja pitää ne muuttumattomina. Jossain vaiheessa on pakko tärpätä.
Me ollaan yritetty jo 7 vuotta. Tähän mennessä on saatu aikaiseksi vain 3+1 ja 5+0. Ei sen enempää.
Tuntuu pahalta, olen niin valmis jo lottovoittajaksi!