Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pilkkaa, jos huomaa, että olen väärässä jossain asiassa.

Vierailija
24.08.2020 |

Olen ihminen, joka kyllä pystyy myöntämään sen, etten tiedä kaikesta kaikkea. Osaan myöntää olevani väärässä ja useimmiten kysyn aiheesta, jota en tunne lisätietoja, jos huomaan, että toisella henkilöllä on tietämystä tästä aiheesta.

Mieheni on alkanut käymään todella raskaaksi ihmiseksi. Jos hän huomaa kesken keskustelumme etten tiedä jostain asiasta jotain tai olen väärässä jonkun asian suhteen, sensijaan, että hän valaisisi minua asiallisesti, kun kysyn, hän kertoo naljailevasti miten asia on ja nauraa minulle päin naamaa ja saa minut tuntemaan, että olen maailman tyhmin ihminen. Hän kirjaimellisesti nauraa. Eikä keskustelusta enää tule mitään. Hän ei pysty siirtymään seuraavaan aiheeseen vaan saattaa mässäillä asialla vielä tuntienkin päästä. Ei hän itsekään ole aina oikeassa asioista, mutta sitähän hän ei myönnä vaan aloittaa jankkauksen, jossa kyseenalaistaa kaikki mitä sanon, vaikka tiedän, että olen oikeassa. Hänelle tuntuu olevan tosi kova paikka, jos tiedän jostain asiasta enemmän kuin hän. Mutta pahinta on kyllä tämä pilkka. Välttelen nykyään keskustelua hänen kanssaan. En vain jaksaisi tuntea olevani taas jostain syystä tyhmin ihminen maailmassa.

Mitä mun pitäisi tehdä. Olen yrittänyt kertoa hänelle, että pilkkaaminen loukkaa, mutta hänestä olen vain tosikko ja liian herkkä.

Pakkaanko vain kamani?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hommata mies, eikä jotain poikaa.

M

Vierailija
2/25 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen ihmisen merkki on, että sietää kritiikkiä. Suck it up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän on sanonut kun olet kertonut että tämä hänen tapansa on rasittava? On kyllä todella inhottavan oloinen mies. Mulla menis seksi halut varmaan moneksi viikoksi

Vierailija
4/25 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on kiusaaja.

Vierailija
5/25 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän on sanonut kun olet kertonut että tämä hänen tapansa on rasittava? On kyllä todella inhottavan oloinen mies. Mulla menis seksi halut varmaan moneksi viikoksi

Jos kerron hänelle, että mitä mieltä olen hänen käytöksestään, hän vastaa aina jotain tyylillä ”Hitto sä olet tosikko” tai ”Älä oo taas niin herkkä”. Nämä ovat hänen vakiolauseensa takaisin ja suuttuu, kun kehtasin loukkaantua hänen pilkkaamisestaan.

Vierailija
6/25 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olette hölmöjä!

Vierailija
7/25 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajamies.

Vierailija
8/25 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerron hänelle, että mitä mieltä olen hänen käytöksestään, hän vastaa aina jotain tyylillä ”Hitto sä olet tosikko” tai ”Älä oo taas niin herkkä”. Nämä ovat hänen vakiolauseensa takaisin ja suuttuu, kun kehtasin loukkaantua hänen pilkkaamisestaan.

Oikea vastaus on: "Mitä vittua? Sä olet väärässä tässä asiassa.".

Vierailija
9/25 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSp

Vierailija
10/25 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla, ainakin vähän yksinkertaisemmilla, on tarve vuorovaikutukseen. Kun mitään todellista asiaa ei ole, hän haluaa kuitenkin jauhaa, jotta tuntisi olevansa olemassa. Saada huomiota.

Kyse ei ole kulloisestakin aiheesta, vaan siitä että vänkääjä vänkää, oli aihe mikä tahansa.

Vierailija
11/25 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on aspergerlapsi. Jätä se ja hanki MIES!

Vierailija
12/25 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla, ainakin vähän yksinkertaisemmilla, on tarve vuorovaikutukseen. Kun mitään todellista asiaa ei ole, hän haluaa kuitenkin jauhaa, jotta tuntisi olevansa olemassa. Saada huomiota.

Kyse ei ole kulloisestakin aiheesta, vaan siitä että vänkääjä vänkää, oli aihe mikä tahansa.

Arvaanko oikein, jos luulen, että aina kun sua kritisoidaan, niin "vänkääjä vänkää"?

Vierailija
13/25 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko aikaisemmin ollut liiankin tietävä?

Oikonut ihmisten puheita, jos he eivät ole mielestäsi ihan tarkkaan puhuneet, niinkuin asia on.

Monien mielestä on ärsyttävää, jos joku toistuvasti tietää ja sanoo asioita muiden puheiden päälle ja lopuksi. 

Jos vaikka tietääkin paljon erilaisista asiosta, elämästä ja maailmasta, ei sitä kannata jatkuvasti toisille toitottaa.  Muutkin haluavat tulla huomioiduksi ja puhua erilaisista asioista, vaikka eivät niitä niin hyvin tiedäkään kuin sinä itse.

Mieti omaa käyttäytymistäsi.  Ihmiset ovat erilaisia ja kokevat ja näkevät asiat hyvin eri tavoin.

Kaikkia ei myöskään kiinnosta tietää asioista yhtään enempää kuin tietävät, joten eivät he kysele keskustelukumppanilta tai muilta lisätietoja, kuten itse kerrto tekeväsi.

Et ehkä hallitse sosiaalista käyttäytymistä kunnolla, muutoin ei noin tapahtuisi.

Vierailija
14/25 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ehkä tavallaan antaa sulle takaisin noissa asioissa.

Ehkä olet ollut liiankin kukkoileva ihminen, kaikkine tietoinesi.

Kukaan ei halua tulla jatkuvasti nolatuksi, ei edes perheessä ja parisuhteessa, puhumattakaan työelämästä ja ystäväpiiristä.

Joskus kannattaisi pitää suu kiinni, vaikka tietäisi mitä tahansa ja mistä tahansa ja kaverillekin mahdollisuus olla tasavertainen ihminen kanssasi.

Vierailija
15/25 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ny sitten ihmeessä se väärässä oleminen.

Vierailija
16/25 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oletko aikaisemmin ollut liiankin tietävä?

Oikonut ihmisten puheita, jos he eivät ole mielestäsi ihan tarkkaan puhuneet, niinkuin asia on.

Monien mielestä on ärsyttävää, jos joku toistuvasti tietää ja sanoo asioita muiden puheiden päälle ja lopuksi. 

Jos vaikka tietääkin paljon erilaisista asiosta, elämästä ja maailmasta, ei sitä kannata jatkuvasti toisille toitottaa.  Muutkin haluavat tulla huomioiduksi ja puhua erilaisista asioista, vaikka eivät niitä niin hyvin tiedäkään kuin sinä itse.

Mieti omaa käyttäytymistäsi.  Ihmiset ovat erilaisia ja kokevat ja näkevät asiat hyvin eri tavoin.

Kaikkia ei myöskään kiinnosta tietää asioista yhtään enempää kuin tietävät, joten eivät he kysele keskustelukumppanilta tai muilta lisätietoja, kuten itse kerrto tekeväsi.

Et ehkä hallitse sosiaalista käyttäytymistä kunnolla, muutoin ei noin tapahtuisi.

Tällä reseptillä me elettäis vieläkin luolissa.

- Luolat on aika turvattomia. Kannattais harkita muita vaihtoehtoja.

- En halua tietää! Lä-lä-lä-lä!

- Voi jeesus!

Vierailija
17/25 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehen äiti suhtautuu virheisiin? Olisko ihan vaan opittu käytösmalli.

Vierailija
18/25 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tuota lausetta "Älä ole niin herkkä." Ihminen saa olla just niin herkkä kuin on. Kiusaajan ei olisi mikään pakko kiusata. Hänelle se käsky pitäisi sanoa, että älä ole tuollainen.

Vierailija
19/25 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27 vuotias ja deittaillut paljon ja ollut suhteissa erilaisten miesten kanssa. Ihan kokemuksesta AP haluan sinua valaista että miehesi on todella lapsellinen. SINÄ et ole tosikko, et ole myöskään tyhmä. Olet paljon kypsemki kuin tämä sinun miehesi ja olet selvästi nöyrempi ja pienemmällä egolla varustettu kuin miehesi johon pienempikin epävarmuus tai väärässä olo iskee kovaa. Ihan oikeasti tuollainen mies ei ole hyvää seuraa, hänen pitää kasvaa ja sinä olet jo häntä enemmän mentaalisesti kehittyneempi...

Yleensä tuollaiset redflagit kannattaa ottaa huomioon. Äläkä sitten rupea järkeilemään kuinka "miehellä on muita hyviä puolia joidenka takia voisit jäädä" huono tekosyy. Partnerin ei ikinä pitäisi laittaa sinua tuntemaan itseäsi huonoksi...EI IKINÄ. Parempiakin on.

Aika jatkaa matkaa ja antaa miehen mennä omaa tietänsä. Haluatko oikeasti elää ihmisen kanssa joka vaatii vielä rutkasti ohjausta ja henkistä kehittymistä elämässään vai jäätkö säälistä hänen kanssaan? En suosittele. :) Olet arvokkaampi ja tarvitset oman tasoisesi miehen joka osaa keskustella ja tukea.

Vierailija
20/25 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 27 vuotias ja deittaillut paljon ja ollut suhteissa erilaisten miesten kanssa. Ihan kokemuksesta AP haluan sinua valaista että miehesi on todella lapsellinen. SINÄ et ole tosikko, et ole myöskään tyhmä. Olet paljon kypsemki kuin tämä sinun miehesi ja olet selvästi nöyrempi ja pienemmällä egolla varustettu kuin miehesi johon pienempikin epävarmuus tai väärässä olo iskee kovaa. Ihan oikeasti tuollainen mies ei ole hyvää seuraa, hänen pitää kasvaa ja sinä olet jo häntä enemmän mentaalisesti kehittyneempi...

Yleensä tuollaiset redflagit kannattaa ottaa huomioon. Äläkä sitten rupea järkeilemään kuinka "miehellä on muita hyviä puolia joidenka takia voisit jäädä" huono tekosyy. Partnerin ei ikinä pitäisi laittaa sinua tuntemaan itseäsi huonoksi...EI IKINÄ. Parempiakin on.

Aika jatkaa matkaa ja antaa miehen mennä omaa tietänsä. Haluatko oikeasti elää ihmisen kanssa joka vaatii vielä rutkasti ohjausta ja henkistä kehittymistä elämässään vai jäätkö säälistä hänen kanssaan? En suosittele. :) Olet arvokkaampi ja tarvitset oman tasoisesi miehen joka osaa keskustella ja tukea.

Näen tulevaisuudessasi vielä enemmän deittailua. Ilmeisesti miehet "vikoineen" eivät vaan kelpaa. Mut joo! Onnea valitsemallasi tiellä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi