Mies pilkkaa, jos huomaa, että olen väärässä jossain asiassa.
Olen ihminen, joka kyllä pystyy myöntämään sen, etten tiedä kaikesta kaikkea. Osaan myöntää olevani väärässä ja useimmiten kysyn aiheesta, jota en tunne lisätietoja, jos huomaan, että toisella henkilöllä on tietämystä tästä aiheesta.
Mieheni on alkanut käymään todella raskaaksi ihmiseksi. Jos hän huomaa kesken keskustelumme etten tiedä jostain asiasta jotain tai olen väärässä jonkun asian suhteen, sensijaan, että hän valaisisi minua asiallisesti, kun kysyn, hän kertoo naljailevasti miten asia on ja nauraa minulle päin naamaa ja saa minut tuntemaan, että olen maailman tyhmin ihminen. Hän kirjaimellisesti nauraa. Eikä keskustelusta enää tule mitään. Hän ei pysty siirtymään seuraavaan aiheeseen vaan saattaa mässäillä asialla vielä tuntienkin päästä. Ei hän itsekään ole aina oikeassa asioista, mutta sitähän hän ei myönnä vaan aloittaa jankkauksen, jossa kyseenalaistaa kaikki mitä sanon, vaikka tiedän, että olen oikeassa. Hänelle tuntuu olevan tosi kova paikka, jos tiedän jostain asiasta enemmän kuin hän. Mutta pahinta on kyllä tämä pilkka. Välttelen nykyään keskustelua hänen kanssaan. En vain jaksaisi tuntea olevani taas jostain syystä tyhmin ihminen maailmassa.
Mitä mun pitäisi tehdä. Olen yrittänyt kertoa hänelle, että pilkkaaminen loukkaa, mutta hänestä olen vain tosikko ja liian herkkä.
Pakkaanko vain kamani?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän on sanonut kun olet kertonut että tämä hänen tapansa on rasittava? On kyllä todella inhottavan oloinen mies. Mulla menis seksi halut varmaan moneksi viikoksi
Jos kerron hänelle, että mitä mieltä olen hänen käytöksestään, hän vastaa aina jotain tyylillä ”Hitto sä olet tosikko” tai ”Älä oo taas niin herkkä”. Nämä ovat hänen vakiolauseensa takaisin ja suuttuu, kun kehtasin loukkaantua hänen pilkkaamisestaan.
Narskun
lempilauseita.
Perehdy asiaan ja ole varovainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 27 vuotias ja deittaillut paljon ja ollut suhteissa erilaisten miesten kanssa. Ihan kokemuksesta AP haluan sinua valaista että miehesi on todella lapsellinen. SINÄ et ole tosikko, et ole myöskään tyhmä. Olet paljon kypsemki kuin tämä sinun miehesi ja olet selvästi nöyrempi ja pienemmällä egolla varustettu kuin miehesi johon pienempikin epävarmuus tai väärässä olo iskee kovaa. Ihan oikeasti tuollainen mies ei ole hyvää seuraa, hänen pitää kasvaa ja sinä olet jo häntä enemmän mentaalisesti kehittyneempi...
Yleensä tuollaiset redflagit kannattaa ottaa huomioon. Äläkä sitten rupea järkeilemään kuinka "miehellä on muita hyviä puolia joidenka takia voisit jäädä" huono tekosyy. Partnerin ei ikinä pitäisi laittaa sinua tuntemaan itseäsi huonoksi...EI IKINÄ. Parempiakin on.
Aika jatkaa matkaa ja antaa miehen mennä omaa tietänsä. Haluatko oikeasti elää ihmisen kanssa joka vaatii vielä rutkasti ohjausta ja henkistä kehittymistä elämässään vai jäätkö säälistä hänen kanssaan? En suosittele. :) Olet arvokkaampi ja tarvitset oman tasoisesi miehen joka osaa keskustella ja tukea.
Näen tulevaisuudessasi vielä enemmän deittailua. Ilmeisesti miehet "vikoineen" eivät vaan kelpaa. Mut joo! Onnea valitsemallasi tiellä!
No ei todellakaan mm. Ap:n ”vikaisen” miehen kuulukaan kelvata – ihan yläastekäytöstä! Nulikat kannattaa ihan suosiolla pistää kiertoon, ehkä nekin vähän enemmän deittailtuaan jokusessa vuosikymmenessä aikuiseksi kasvaa.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 27 vuotias ja deittaillut paljon ja ollut suhteissa erilaisten miesten kanssa. Ihan kokemuksesta AP haluan sinua valaista että miehesi on todella lapsellinen. SINÄ et ole tosikko, et ole myöskään tyhmä. Olet paljon kypsemki kuin tämä sinun miehesi ja olet selvästi nöyrempi ja pienemmällä egolla varustettu kuin miehesi johon pienempikin epävarmuus tai väärässä olo iskee kovaa. Ihan oikeasti tuollainen mies ei ole hyvää seuraa, hänen pitää kasvaa ja sinä olet jo häntä enemmän mentaalisesti kehittyneempi...
Yleensä tuollaiset redflagit kannattaa ottaa huomioon. Äläkä sitten rupea järkeilemään kuinka "miehellä on muita hyviä puolia joidenka takia voisit jäädä" huono tekosyy. Partnerin ei ikinä pitäisi laittaa sinua tuntemaan itseäsi huonoksi...EI IKINÄ. Parempiakin on.
Aika jatkaa matkaa ja antaa miehen mennä omaa tietänsä. Haluatko oikeasti elää ihmisen kanssa joka vaatii vielä rutkasti ohjausta ja henkistä kehittymistä elämässään vai jäätkö säälistä hänen kanssaan? En suosittele. :) Olet arvokkaampi ja tarvitset oman tasoisesi miehen joka osaa keskustella ja tukea.
Näen tulevaisuudessasi vielä enemmän deittailua. Ilmeisesti miehet "vikoineen" eivät vaan kelpaa. Mut joo! Onnea valitsemallasi tiellä!
Oletko AP:n mies? Tännekö te tulitte jatkamaan riitelyänne?
Ei rakasta eikä arvosta sinua yhtään. Ehkei ketään. Narsismin piirteitä. Vaikks kokisit, että hänessä hyviä puolia, niin arvosta sinä edes itseäsi ja jätä hänet.
No jaa. Mun isä pilkkasi mua edelleen jostain mitä tein lapsena, siis 40 vuotta sitten.
Ei olla väleissä, kun kyllästyin kuuntelemaan. Puhukoon vaikka seinille yksinään, kun kukaan ei enää jaksa sen päänaukomista. Eikä se silti opi tästä mitään.
Siinä on sun miehes tulevaisuus.