G: Minkä kotityön teit viimeeksi?
Kommentit (20)
Pesin pyykkiä, elikäs kaikkein viimeisimmäksi olen ripustanut ne pyykit.
No kaipa kotityö tämäkin, laitoin omat kesäkenkäni ja -laukkuni talviteloille ja toin syyskauden vastaavat esille. Varsinaisista kotitöistä varmaankin petasin sängyn.
Viimeisen kotityön tein tösissä, eli pyyhin työpaikan mikroaaltouunin, ja pesin lasialustan ja kuvun.
Laitoin astianpesukoneen ja pyykinpesukoneen toimimaan. Vein roskat, pyyhin pöydät, viikkasin vaatteita, kastelin huonekasvit, tein ruokaa jääkaappiin valmiiksi. Mitäkö viimeksi? Nämä kaikki toiminnot valmistuvat toistensa lomassa.
Laitoin linssit likoon ja inspiroin miehen kauppaan?
Pesin vessan juuri äsken. Kohta tyhjennän tiskikoneen ja laitan nuo muutamat likaiset sinne, ja siistin keittiön muutenkin. Sitten otan pyykit kuivumasta ja ompelen lapselle vähän vaatetta. Kasvupyrähdys käynnissä, "kaikki" on mennyt pieneksi.
Aamulla ennen töihinlähtöä taittelin kuivumassa olleet maito- ja mehutölkit pahvinkeräykseen. Se taisi olla ainoa kotityöksi laskettava, jonka tänä aamuna tein. Jaa, sitä ennen kiersin makuuhuoneet, avasin verhot ja petasin sängyt.
Kotona odottaakin sitten töiden jälkeen pyykkihuoltoa ja ruuanlaittoa.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 12:47"]
Pesin vessan juuri äsken. Kohta tyhjennän tiskikoneen ja laitan nuo muutamat likaiset sinne, ja siistin keittiön muutenkin. Sitten otan pyykit kuivumasta ja ompelen lapselle vähän vaatetta. Kasvupyrähdys käynnissä, "kaikki" on mennyt pieneksi.
[/quote]
Ai niin, minäkin vein roskat vessan pesun jälkeen, se onkin viimeisin kotityöni!
10
Viikkosiivouksen perinteiseen tyyliin.
Kotona aamulla laitoin kuivat pyykit kaappeihin ja "latasin" pesukoneen valmiiksi. Eli likaiset koneeseen ja pasuaineet päälle.
Töissä tiskasin lounaan jälkeen astiat.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 12:43"]
Viimeisen kotityön tein tösissä, eli pyyhin työpaikan mikroaaltouunin, ja pesin lasialustan ja kuvun.
[/quote]
No, eihän Se ole kotityö!
Tiskasin myös keittiöön jätettyt astiat töissä. Homma ei kuulu minulle, jokaisen pitäsiis sivota jälkensä. Se ei kuulu mun työhön, ja jos ei ole kotityö, niin sitten se on vapaaehtoistyötä?
Viimeeksi?