Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko mielestäsi ollut sängyssä liian monen miehen kanssa, toivoisit että olisit käyttäytynyt siveellisemmin?

Vierailija
24.08.2020 |

Minkä ikäinen olet ja kuinka monta miestä on se sinun "liikaa miehiä"

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt toinen näkökulma tähän "vain yksi kumppani" juttuun. Mua hävettää aina kun tulee puhe siitä montako kullakin on ollut. Tuntuu että pitää valehdella niitä olleen useita. Jos mun suhde olisi katkennut muutaman vuoden jälkeen niin joo, varmaan olisin jossain vaiheessa löytänyt jonkun, mutten näe itseäni harrastamassa hirveän montaa yhden yön juttua. Toisaalta mistä sitä tietää olisiko niin käynyt. Mutta on jotenkin ahdistavaa että pitää valehdella jotta vaikuttaisi jotenkin "kovemmalta muijalta". Myönnän tekeväni niin ihan vaan jottei luultaisi joksikin kiihkouskovaiseksi tms.

Vierailija
42/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä varmaan pari sataa ollut. En muista enää kaikkia. Muuten, se vanha sananlasku siitä miten järvi ei kulu soutamalla... kyllä muuten kuluu. Ette vaan ole panneet tarpeeksi jos ei ole missään tuntunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se nähdään ettei kannata kertoa kenellekään jos on ollut "liian harvan kanssa". Mieluummin kannattaa mutista jotain epäselvää tai antaa ymmärtää että on ymmärtänyt antaa. Muuten pidetään outona. Täälläkin vain yhden kanssa ollut saa huomattavasti enemmän alaspäin nuolia kuin tykkäyksiä vaikka lukuisten kanssa olleet myöntävät itsekin ettei ollut psyykelle välttämättä hyvä asia.

Miksi teikäläiset ei koskaan ymmärrä sitä mitä sanotaan? Näistä lukuisten kanssa olleista ne jotka sanoivat toimineensa niin saadakseen hyväksyntää kokivat sen negatiivisesti, se on se motivaatio joka sen aiheuttaa ei kumppanimäärä. Pökerryttävää kuinka huonoja olette ymmärtämään lukemaanne.

Ja se joka on ollut vain yhden kanssa puhui rumasti muista, voisikohan tämä olla syynä alapeukkuihin eikä se yksi ainoa kumppani?

oSiis ketkä "meikäläiset"? Muodostavatko vain yhden kumppanin kanssa olleet jonkun yhtenäisen lauman? Jos viittaat johonkin uskonnolliseen taustaan niin väärässä olet. Ei mun mielestä ole rumasti sanottu että kyllä se oikeasti tekee haavaa ihmiseen jollain tasolla jos harrastaa seksiä ilman suurempia tunteita lukuisten ihmisten kanssa. Itsestäni tiedän, että hajoaisin jos niin tekisin koska varmasti jotenkin rakastuisin kumppaniini ja se satuttaisi kun tietäisin ettei mitään syvempää ole luvassa. Siksi en niin tee. Toisaalta mulla myös tätä yletöntä seksin harrastamista estää se, että kun alan oikein miettiä koko hommaa niin tuntuuhan se ihan älyttömän tyhmältä ja naurettavaltakin hommalta. Miettikää nyt, jotain lihanpalaa hinkataan toista vasten. En vaan saa siitä mitään ilman tunteita.

Eli et vain yksinkertaisesti kykene ymmärtämään, etteivät kaikki ole kuten sinä eivätkä koe kuten sinä.

Sivusta

Vierailija
44/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, ennemmin olisi voinut olla useampikin mutta minkäs teet kun löysin mieheni jo heti 18 vuotta täytettyäni ja olen uskollinen hänelle, ollut jo kohta parikymmentä vuotta. Olen aina ollut sitä mieltä että naisilla on yhtälainen oikeus harrastaa seksiä aina kun siltä vähänkin tuntuu ilman että se tekisi naisesta mitenkään halvan. Seksi on kivaa, myös naisista tai ainakin minusta ilman sen kummempia syvällisempiä tunteitakin. Joten sanoisin että pari kertaa olisi voinut siihen heittäytyä vielä useamminkin, tilaisuuksia olisi ollut, mutta jostain syystä jäi sitten kuitenkin ne käyttämättä, ehkä ei kuitenkaan vaan kiinnostanut sitten tarpeeksi... Ja eihän sen ikäiset parikymppiset miehet nyt ehkä osaa vielä niin kiihoittavia olla sängyssä, ehkä turhankin innokkaita enemmän :D minun miesluku siis muistaakseni vain 4, jos nykyinen mies lasketaan. Tuon luvun olisin varmaan tuplannut jos kaikkien kanssa olisin suostunut etenemään lisää missä oltiin jo vähän pidemmällä kuin pussailuasteella... Mutta ehkä ne ulkoiset paineet sitten kuitenkin niin nuorena vaikuttivat vielä eikä halunnut olla liian helppokaan, kaverit nimittäin eivät suhtautuneet yhtä kevyesti seksiin. Ei minulla ainakaan siis mitään pahaa mieltä ole kokemuksistani jäänyt, ehkä yhden kanssa jäi hetkeksi hiukan hyväksikäytetty olo, mutta johtui ihan vaan miehen nopeudesta eikä luvattuja muita juttuja sitten kuulunutkaan tämän suorituksen jälkeen...

Vierailija
45/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ei tullut tarpeeksi kokemuksia, enemmän olisi pitänyt olla, sekä miehellänu, että minulla. Saman miehen kanssa olen ollut nyt 25 vuotta. En koskaan nuorena tajunnut oman nautinnon tärkeyttä. Vasta nyt 'vanhana' olemme muuttaneet seksitapoja ja olen pyrkinyt omalta osaltani parantamaan tilannetta. Molemmilla oli liian vähän kokemuksia! Taustalla vain ns kiltteys ja kunnollisuus molemmilla, ei uskovaisuutta yms. Seurauksena molemmille epätyydyttävää seksiä vuosikausia, eikä edes osattu keskustella tai edes ymmärretty etsiä mitään parannusta tilanteeseen. Tuossa pari vuotta sitten kriiseilin kovasti, kun en ollut koskaan saanut orgasmia mieheni kanssa, usein ei edes kunnon nautintoa minulle. Tämä taas vähensi seksihaluja, vaikka väitän, että sisimmässäni olen korkea libidoinen. Olisimme tarvinneet hyvää seksuaalikasvatusta ja/tai useampia kokemuksia seksissä. Onneksi suhteen tila voi muuttua. Silti ei muut kokemukset mielestäni meidänkään suhteessa ole edelleenkään aivan poissuljettuja. Näkisin, että jos yhdessä niin päätettäisi, jotain voisi olla. Tosin ei ole juuri nyt suunnitelmissa.

Vierailija
46/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kyllä määrä harmita yhtään, vaan se että nuorena minulla oli alkoholiongelma ja sen seurauksena mukaan tarttuneiden miesten laatu oli aivan alta kaiken arvostelun. Määrä nyt voisi olla enemmänkin. Mutta ehtiihän tässä vielä.

N40

Vierailija
47/50 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hyvä testi tälle on kysyä itseltään, voisiko rehellisesti kertoa historiastaan kumppanilleen ilman häpeän tunnetta. Jos ei, sisimmässään kyllä tietää, että on tullut hypittyä liian monessa sängyssä.

Vierailija
48/50 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hyvä testi tälle on kysyä itseltään, voisiko rehellisesti kertoa historiastaan kumppanilleen ilman häpeän tunnetta. Jos ei, sisimmässään kyllä tietää, että on tullut hypittyä liian monessa sängyssä.

Aika monelle miehelle ei voi kertoa vaikka olisi ollut vain yksi ennen häntä. Ja suurin osa niistä jotka ei ole mustasukkaisia ei halua kuulla. Mitä noista jauhamaan?

Vierailija
49/50 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi se ln sinun mielipide. Entinen elämä ei kuulu nykyisyyteen mitenkään. Ei edes utelialle, mustasukkaiselle tai vainoharhaiselle miehelle.

Vierailija
50/50 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se "siveys" tekee nimenomaan naisesta mukamas jotenkin paremman? Hevonkukut!

Kai naiset saa nauttia siinä kuin miehetkin. Tekopyhää kaksinaismoraalia.