Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko mielestäsi ollut sängyssä liian monen miehen kanssa, toivoisit että olisit käyttäytynyt siveellisemmin?

Vierailija
24.08.2020 |

Minkä ikäinen olet ja kuinka monta miestä on se sinun "liikaa miehiä"

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kaikkein eniten häpeän kaikkea mitä tullut tehtyä saadakseni naisia :) (kymmeniä saanut, monia satoja yrittänyt) jos joutuisin katsomaan filmin itsestäni ja tekemisistäni kuolisin häpeään. M47

Vierailija
22/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun alussa oli sellainen levoton kausi, joka olisi saanut jäädä kokematta. Mutta ei siinäkään määrä, vaan miesten laatu.

N 58-v., kumppaneita yhteensä ollut parikymmentä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on ollut pitkä lista, toistasataa, ei niitä kaikkia enää edes muista. Siveys on mulle täysin vieras käsite, mutta kadun kyllä sitä että tuli niin monelle mulkulle annettua. Osa oli luonteeltaan paskoja ja osa oli sängyssä taidoiltaan paskoja. Ne usein jäikin sitten 1-2 yön suhteiksi. Olisin voinut jättää väliin kokonaan.

Vierailija
24/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä en ole. Mieheni jos tietäisi, luulen että alkaisi huorittelemaan tai ainakin nikottelemaan.

Vierailija
25/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut noin 10 miehen kanssa, viimeiset 15v vain nykyisen aviomieheni. 

Enemmän harmittaa, ettei tullut nuorempana ja kauniimpana sekoiltua enemmänkin, etenkin kun kärsin sittemmin yhdyntäkivuista niin olis kannattanut pitää hauskaa niin kauan kun pystyi. :)

Vierailija
26/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vain kahden kanssa ja kyllä harmittaa. Ei olisi kannattanut jämähtää ekan ok miehen kanssa. Toisaalta sain perheen ja lapsia joten katuminen on näiltä osin mahdotonta.

Vierailija
27/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita kertynyt, etenkin viimeisen 5 vuoden aikana, kun olen älynnyt ottaa kiimaisilta miehiltä maksun.

N40

Vierailija
28/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin neitsyyden 13vuotiaana sen jälkeen olen harrastanut seksiä 20vuoden aikana noin 500miehen kanssa.Pisin seurustelu suhde kestänyt kuukauden. Nyt tosissaan etsin oikeaa kumppania että voisin perustaa perheen.

Vierailija
29/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se nähdään ettei kannata kertoa kenellekään jos on ollut "liian harvan kanssa". Mieluummin kannattaa mutista jotain epäselvää tai antaa ymmärtää että on ymmärtänyt antaa. Muuten pidetään outona. Täälläkin vain yhden kanssa ollut saa huomattavasti enemmän alaspäin nuolia kuin tykkäyksiä vaikka lukuisten kanssa olleet myöntävät itsekin ettei ollut psyykelle välttämättä hyvä asia.

Miksi teikäläiset ei koskaan ymmärrä sitä mitä sanotaan? Näistä lukuisten kanssa olleista ne jotka sanoivat toimineensa niin saadakseen hyväksyntää kokivat sen negatiivisesti, se on se motivaatio joka sen aiheuttaa ei kumppanimäärä. Pökerryttävää kuinka huonoja olette ymmärtämään lukemaanne.

Ja se joka on ollut vain yhden kanssa puhui rumasti muista, voisikohan tämä olla syynä alapeukkuihin eikä se yksi ainoa kumppani?

Vierailija
30/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanini on nyt 35v laskettavissa kahden käden sormilla. En tiedä, jotenkin hävettää ja mietityttää oonko jäänyt jostain paitsi kun tuntuu et kaikki ympärillä nussii huoletta ympäriinsä.

Joskus näin dokkarin, missä kuolemaa tekevä 90v mummo katui sitä, että ei nuorena ja kauniina ollut kevytkenkäinen vaan tuohonkin ikään mennessä hänellä oli kokemusta vain kahdesta kalusta.

Ehkä musta vielä tulee tosi irstas keski-ikäinen.

Vierailija
31/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 12 miehen kanssa, ja näistä ainakin 9 olisi saanut jäädä väliin.

Kaduttaa. Lähestulkoon vain huonoa seksiä, ja eniten kaduttaa se, että parin kanssa ilman ehkäisyä, josta sain sitten vissiin hpv:n ja kondylooman jommalta kummalta. Kaikenmaailman operaatioita ja vuosittaista seurantaa ja syöpäpelkoa nyt kenties loppuikä. Mietityttää myös, saanko samasta syystä kurkku- tai suusyövän.

Vierailija
32/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka iikan pitäisi älytä näistä ketjusta että naisia on laidasta laitaan. Mutta ei, kun tarkoitus on aina etsiä vahvistus omalle päähänpinttymälle, ainoana tarkoituksena että voi jatkaa ryyppäämistä/pelaamista/runkkaamista. Eikä mennä ulos ihmisten joukkoon, ja se on naisten vika.

Vierailija
33/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä muuten saisi selville, mistä ja millaisesta pitää?

Vierailija
34/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vain kahden kanssa ja kyllä harmittaa. Ei olisi kannattanut jämähtää ekan ok miehen kanssa. Toisaalta sain perheen ja lapsia joten katuminen on näiltä osin mahdotonta.

Olisit vaan tyytyväinen, jos olet noin nopeasti ja helpolla löytänyt ok miehen. Sietäisit olla.

Vierailija
35/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi halunnut olla siveellisempi, mutta useimmilta näistä yhdenyönmiehistä olisin toivonut parempaa varustusta ja muutakin kuin nosto-pisto-ravistus-tyyppistä kestävyyttä. Nämä kokemukset olisin mieluusti jättänyt väliin.

Toisaalta mikään itseisarvo ei ikinä ole ollut harrastaa seksiä nimenomaan vaihtuvien kumppanien kanssa vaan se, että on seksielämä. Olisi siis sopinut paremmin kuin mainiosti parisuhdeseksi, mutta koska parisuhdetta ei ollut niin..

Vierailija
36/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se nähdään ettei kannata kertoa kenellekään jos on ollut "liian harvan kanssa". Mieluummin kannattaa mutista jotain epäselvää tai antaa ymmärtää että on ymmärtänyt antaa. Muuten pidetään outona. Täälläkin vain yhden kanssa ollut saa huomattavasti enemmän alaspäin nuolia kuin tykkäyksiä vaikka lukuisten kanssa olleet myöntävät itsekin ettei ollut psyykelle välttämättä hyvä asia.

Ei minua häiritse se että on ollut vain yhden kanssa seksiä. Eikö se jos joku on neitsyt. Itsensä ylentäminen "siveellisyyden" takia häiritsee. Jos tuokin 20v saman kanssa olisi tullut jätetyksi vaikka viiden vuoden suhteen jälkeen, tuskin olisi jäänyt ainoaksi.

Itsellä ollut noin 25 miestä, näistä suurin osa tuli koettua 16-18 vuotiaana. Ei jäänyt suurempia traumoja enkä kadu siveyteni silloista heikkoutta. Eipä noista mitään suurempaa hyötyäkään ollut, aika neutraalia.

En suhtaudu seksiin mitenkään kiihkeästi puoleen tai toiseen, kukaan ei "kulu" tai "likaannu" seksistä, mutta ei sitä ole pakko harrastaa kenenkään kanssa jos ei halua, eikä seksin olemattomuus tai vähyys tee kenestäkään huonompaa tai viallista. Jos kokee itse rajoitteita milloin ja miten haluaa seksiä harrastaa, pitää näitä kunnioittaa ja olla väkisin tekemättä sellaista mikä ei itselle tunnu hyvältä. Se ei oikeuta muilta saman vaatimista. Eikä oikeuta siihen, että jos ITSE rikkoo rajansa, voisi toista syyllistää tapahtuneesta.

Vierailija
37/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nyt parikymmentä vuotta saman miehen kanssa, ja nuorempana oli myös pitkä, 10 vuoden parisuhde (olen uskollista sorttia). Näiden suhteiden välissä oli kolmekymppisenä sellainen menovaihe, että tuli oltua sängyssä useamman (miehen) kanssa, mukana yhden yön juttuja ja lyhyitä seurustelusuhteita. Olisi osa saanut jäädä kokemattakin, seksi ei aina ollut mitään ihmeellistä, välillä jopa tympeää. Kumppaneita on ollut ehkä n. 15, en ole pitänyt tarkkaa lukua. Olen 50 v.

Vierailija
38/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei kiinnosta siveellisyys, se ei ole minulle mikään arvo enkä voisi olla sellaisen miehen kanssa, jolle olisi.

Vierailija
39/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teikäläiset ei koskaan ymmärrä sitä mitä sanotaan? Näistä lukuisten kanssa olleista ne jotka sanoivat toimineensa niin saadakseen hyväksyntää kokivat sen negatiivisesti, se on se motivaatio joka sen aiheuttaa ei kumppanimäärä. Pökerryttävää kuinka huonoja olette ymmärtämään lukemaanne.

Ja se joka on ollut vain yhden kanssa puhui rumasti muista, voisikohan tämä olla syynä alapeukkuihin eikä se yksi ainoa kumppani?

oSiis ketkä "meikäläiset"? Muodostavatko vain yhden kumppanin kanssa olleet jonkun yhtenäisen lauman? Jos viittaat johonkin uskonnolliseen taustaan niin väärässä olet. Ei mun mielestä ole rumasti sanottu että kyllä se oikeasti tekee haavaa ihmiseen jollain tasolla jos harrastaa seksiä ilman suurempia tunteita lukuisten ihmisten kanssa. Itsestäni tiedän, että hajoaisin jos niin tekisin koska varmasti jotenkin rakastuisin kumppaniini ja se satuttaisi kun tietäisin ettei mitään syvempää ole luvassa. Siksi en niin tee. Toisaalta mulla myös tätä yletöntä seksin harrastamista estää se, että kun alan oikein miettiä koko hommaa niin tuntuuhan se ihan älyttömän tyhmältä ja naurettavaltakin hommalta. Miettikää nyt, jotain lihanpalaa hinkataan toista vasten. En vaan saa siitä mitään ilman tunteita.

Vierailija
40/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemmin harmittaa ettei ollut enempää; samoin joku huono ääliöpanija olis voinu jäädä pois, mutta ainakin tuli todistettua että niitä on!

En ole lukua pitänyt onhan noita ollu matkan varrella, ja joku jopa ihan avioliitonkin aikana, sen olis ehkä voinu jättää, kun oma mies kuitenkin ihana. Mutta kun olen kovin himoavaa sorttia..niin sillaikin käynyt.