Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko mielestäsi ollut sängyssä liian monen miehen kanssa, toivoisit että olisit käyttäytynyt siveellisemmin?

Vierailija
24.08.2020 |

Minkä ikäinen olet ja kuinka monta miestä on se sinun "liikaa miehiä"

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kymmienien naisten kanssa (ei tarkkaa lukua tiedossa) ja mielestäni määrä on sopiva M46

Vierailija
2/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut seksikumppanini ovat osoittautuneet virhearvioiksi eli sikäli voisin toivoa etten heihin olisi aikaani tuhlannut, tai heille mitään hyvää tehnyt, mutta en voi sanoa että toivoisin että olisin käyttäytynyt siveellisemmin tai että lukumäärä häiritsisi, vaihtaisin mielelläni nämä virhearviot vaikka kymmenkertaiseen määrään napakymppejä. 6 sulkaa hatussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole liian monen miehen kanssa ollut ja naisiakin olisi voinut olla enemmän. En ole laskenut seksikumppaneitani. Olisi voinut irstastella enempi, mutta ei voi mitään. Enää ei vaan kiinnosta. 

Vierailija
4/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo sen takia että olisin siveellisempi. Ei kiinnosta, yhtälailla naisen seksuaalisuus kuuluu olla nykypäivänä vapaata. Suurin osa näistä miehistä oli kuitenkin idiootteja, jotka käyttivät minua hyväkseen nuoren iän takia. Kaduiän vain sitä, että valitsin huonoja petikavereita. Olen 24-vuotias nyt ja miehiä ollut lukuisia. Nykyään kun seurustelee oikean miehen kanssa, arvostaa ainakin sitä toista ja ei tarvitse miettiä, osuiko oikeaan kumppaniin. Sen tiesi heti.

Vierailija
5/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole ollut liian monen kanssa, naurettava ajatuskin. Aivan kuten en ole syönyt herkkuja liian monta kertaa, tai pitänyt hauskaa liian monta kertaa.

Niitä on kymmeniä.

Vierailija
6/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa vain ne kerrat joissa jostain syystä on ollut huonoa seksiä. Minun näkökulmasta tietysti syy on ollut miehen. Todellisuudessa ei voi tietää syytä. Ne kerrat olisi voinut jäädä pois. Toisaalta sitten osaa enemmän arvostaa niitä hyviä sekstailuja.

Vierailija
7/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole ollut kuin yhden kanssa ja jo parikymmentä vuotta. Ei kaduta. Ei ole koskaan kiinnostanut paneskella tuntemattomien saatika ystävien kanssa. Mitä nyt olen huomannut niin näyttää aiheuttavan häikkää mielenterveydelle vaikka kovasti sitten vakuutellaan miten hyvä juttu se on. Jo koulussa tätä vapautunut seksuaalisuus -pashaa yritettiin tuputtaa. Enkä itse ole mitenkään estynyt, ei vaan kiinnosta seksi ilman rakkautta.

Vierailija
8/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa päinvastoin se, etten ole ollut tarpeeksi monen miehen kanssa sängyssä.

Vierailija
9/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin epävarma ja hain hyväksyntää harrastamalla seksiä lukuisten miesten kanssa. Ei se ehkä auttanut :) Lukua en tarkkaan osaa sanoa, ei niitä kaikkia voi muistaa, mutta jotain 60-70 se on. Omalla kohdallani siis syy ei ollut siinä että olisin niin erityisen paljon vaan tykännyt seksistä (vaikka tykkään kyllä mutta ilmankin osaan tarvittaessa olla). En edes saanut kenenkään kanssa. Olen kyllä sittemmin ollut vain pitkissä parisuhteissa ja toivottavasti tämä toinen kestää hautaan saakka.

Vierailija
10/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe, että olisin käyttäytynyt koskaan epäsiveellisesti, vapaana ihmisenä vapaiden ihmisten kanssa.

Vierailija
11/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kymmenien kanssa, ei kaduta yhtään. Aion jatkaa edelleenkin iloista elämääni myös hyvän seksin muodossa. Elämä ei ole pelkkää työntekoa ja velvollisuuksien hoitamista - siitä voi myös nauttia.

n48

Vierailija
12/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut, miehiä on ollut ehkä 25-30 en nyt jaksa laskea ja muistella koska viimeiset 20 vuotta on ollut yksi ja sama mies 

Ei harmita yksikään, muutama joiden kanssa ei harrastettu seksiä jäi harmittamaan... 

Olen 49 ja olin suurelta osin sinkku kolmekymppiseksi ja välillä seurustelin 6kk-1v pätkiä. Seksielämän aloitin 16-vuotiaana silloisen poikaystävän kanssa. 

Vierailija
13/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu nuoruuden petipuuhia ja kertoja (joita oli paljon) olen kaunis ja seksikäs ja mukava nainen. Tottakai miehiä riitti. Olin tuolloin epävarma ja rikki. Olin 15-vuotias kun jouduin raiskatuksi ja sen jälkeen etsin vain kipeästi huomiota ja hyväksyntää miehiltä. Aina kuitenkin vain pahentaen tilannettani toki.

Noh, mitä sitä aikaansa käyttää vanhojen murehtimiseen. Ainoa asia joka kaduttaa, on se, että rikoin itseäni. Toivoisin että olisin nyt aikuisena itsenäni olllut auttamassa nuorempaa minua selviytymään ja löytämään terveempiä selviytymiskeinoja.

Vierailija
14/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vain 6 miehen kanssa sängyssä, paljon useamman naisen.

Tökkii vähän tää että miehelle mahdollisimman moni kumppani on vain sulka hattuun, naiselle se olisi mukamas jotain hävettävää.

M40

Vierailija
15/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tuli parikymppisenä muutama virhearvio, joista ei tullut muuta kuin paha mieli. Seksi ei ollut millään lailla hauskaa tai hyvää ja mukana oli liikaa alkoholia. Tapaukset kuitenkin opettivat minulle paljon. Lopetin alkoholin kanssa läträämisen ja sen myötä loppuivat myös idiootit äijät. Kaksi harhaiskua tuli ja se oli riittävästi, muiden neljän kanssa seurustelin 3 kk-2 vuotta, yhden kanssa olen ollut nyt 25 vuotta ja seksi on todella hyvää vieläkin.

Vierailija
16/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vain 6 miehen kanssa sängyssä, paljon useamman naisen.

Tökkii vähän tää että miehelle mahdollisimman moni kumppani on vain sulka hattuun, naiselle se olisi mukamas jotain hävettävää.

M40

No ei se kyllä mun mielestä ole. Ihan yhtä lailla pidän kaikkia naisia pökkinyttä vähän tunnevammaisena. Pitkät parisuhteet on asia erikseen.

Vierailija
17/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se nähdään ettei kannata kertoa kenellekään jos on ollut "liian harvan kanssa". Mieluummin kannattaa mutista jotain epäselvää tai antaa ymmärtää että on ymmärtänyt antaa. Muuten pidetään outona. Täälläkin vain yhden kanssa ollut saa huomattavasti enemmän alaspäin nuolia kuin tykkäyksiä vaikka lukuisten kanssa olleet myöntävät itsekin ettei ollut psyykelle välttämättä hyvä asia.

Vierailija
18/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua harmittaa päinvastoin se, etten ole ollut tarpeeksi monen miehen kanssa sängyssä.

Minulla myös tämä! Viimeinen (ainakin tähän mennessä) uusi kumppani oli 18-vuotiaana ja sen kanssa oltu jo yli 10 vuotta.

Vierailija
19/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko asian korjaaminen liian myöhäistä?

Vierailija
20/50 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin olisi voinut olla.