Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huussi ilman meikkiä kuvassa

Vierailija
24.08.2020 |

Vau. Rohkea. Vau miten uhkarohkeaa. Monipa ei julkaisisi. Eipä. Naiset voimaantukaa, olette vahvoja itsenäisiä naisia. #voimaantuminen#järkiäläjätä#huomiohuomio#jalliksenjälkiliukkaat

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolle lällynlälly

Vierailija
2/4 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, omituisia ovat nykyään nämä "voimaantumis tavat", peräti omituisia. Mitä rohkean voimaannuttavaa  on meikittömässä kuvassa. Aikamme on sairas, normaalista tehdään jotain superhyperultra mahtavaa ja erityisen huomion kohteita. Pyhh sanon minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, omituisia ovat nykyään nämä "voimaantumis tavat", peräti omituisia. Mitä rohkean voimaannuttavaa  on meikittömässä kuvassa. Aikamme on sairas, normaalista tehdään jotain superhyperultra mahtavaa ja erityisen huomion kohteita. Pyhh sanon minä.

Annetaan jokaiselle vapaus määrittää itse, mikä hänelle on voimaannuttavaa. Jos et ole koskaan joutunut minkään kieroutuneen ajatusmallin vangiksi, et tarvitse voimaantumista.

Lopetin aikanaan meikkaamisen ja koin sen vapauttavana. Moni ei meikkaa koskaan eikä koe sitä mitenkään, mutta itse olin vuosia elänyt sellaisen ajatuksen vankina, että itsestään huolehtiva nainen on aina ehostettu. 

Bikinivartaloista puhuminen estää montaa naista nauttimasta auringosta, koska ei täytä bikinivartalon edellytyksiä. Jos olet itse osannut välttyä ajatusmalleilta, kaikki eivät ole. 

Vierailija
4/4 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudun pyrkyriprostitoitujen mainoksiahan nåmä on mut siinäpä lapsille mallia. Itsehän väittävät tämän olevan normaalia? Ihanko tosi, eli pyörä keksitään aina vaan uudelleen. Sisäsiittonen sakki jakaa toisilleen kaiken, radion, "viihdeohjelmat" yms. Kuvottavaa paskaa tulvii korvista ja ikkunoista vaikkei mitään em. edes seuraa.