mitä ajattelet 50-vuotiaasta
naisesta, joka ei ole koskaan asunut miehen kanssa. Mietin vaan, kun mun talossa asuu ainakin 4 sellaista, joilla ei ole ikinä ollut miestä. Mulla tota elettyä elämää liiaksikin.
Kommentit (14)
Kuinka jaksat miettiä noin tarkaan toisten asioita? Onko sinulla köyhä oma elämä? Mistäs tiedät millainen elämä heillä on ollut todistettavasti?
Sä mietit tosissas, että mitä joku ajattelee sun naapureista? Ja mä luulin, että mulla ei ole elämää... =D
mietin siks, kun todistettavasti ainakin yhdellä niin pahoja mielenterveysongelmia, että pitää mua ja mun lapsia öisin hereillä. yksi on aivan selvä aseksuaali. kyllä musta tosi outoja. t.ap
Minä olen tuollainen nainen. Mies on ja lapsiakin 3 kpl, miehen kanssa ei ole koskaan asuttu yhdessä. Sen sijaan asumme naapureina.
En mitään erikoista. Että ovat yksinviihtyvää sorttia, ehkä introvertteja. Olen itse 39 v enkä ole koskaan asunut miehen kanssa, enkä aiokaan asua. Nautin yksinolosta.
nro 7: elätkö selibaatissa? onko lapsia?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 12:26"]
nro 7: elätkö selibaatissa? onko lapsia?
[/quote]
Ei ole lapsia. Olen elänyt selibaatissa viimeiset 8 vuotta.
Silloin oli noin vuoden mittainen seurustelusuhde joka ei kuitenkaan johtanut mihinkään sen enempään kuin viikonlopputapailuun. Sitten minulla on ollut opiskeluaikana myös 4 vuoden seurustelu, joka ei ikinä johtanut yhdessäasumiseen ja lopulta mies jätti. Siinäpä ne minun mieskokemukset sitten onkin. Olisin ehkä toivonut että saisin miehen ja perheen mutta eipä ole minulle sopivaa löytynyt.
silti vaikutat oikein ihanalta ja mukavalta naiselta. t.nro 8
Itselläni 2 lasta, erosta yli 4 vuotta. Selibaattia takana nyt 3 kuukautta.
No mulla on omakin elämä ajateltavana, en mieti tuollaisia. Mut hei, mitä jos se on LEPSO! Ootko miettiny!!! ;Muista vältellä ettei semmoinen badgeeri vaan tartuta sua ja kullanmurujas.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 12:33"]
silti vaikutat oikein ihanalta ja mukavalta naiselta. t.nro 8
Itselläni 2 lasta, erosta yli 4 vuotta. Selibaattia takana nyt 3 kuukautta.
[/quote]
Joo se ei ole niin helppoa tällaisille kotihiirille löytää ketään, kun ei käy missään niin ei tapaakaan ketään. Elämäni on aina ollut hyvin yksinäistä mistä nuorempana kärsin mutta viime vuosina olen niin sopeutunut että en enää kärsi oikeastaan ollenkaan yksinäisyydestä. Ehkä joskus juhlapyhinä vähän, ja seksinpuutteesta joskus. Vaan kun ei minua nuorempanakaan kukaan huolinut niin tuskinpa nyt vanhempanakaan :)
Kyllä varmaan huolii. Itse ihastun aina sellaisiin, jotka eivät halua suhdetta kanssani. Silloin siis seksiä viimeksi (3 kk sitten). Toisaalta viihdyn myös yksin. On oma rauhansa ja rutiinit. Seksinpuutteeseen auttaa liikunta. t.nro 10
Minulle tuli vaan mieleen...onko elämä vasta sitten elettyä, kun voi selittää itsensä miehen kautta ja muunlainen elämäntapa ei hyväksyttävää, kuin kulttuurin yleisen normijärjestelmä mukaien elämä.
Eli naimisiin puolitutun kanssa, pari lasta ja ero.
Öööh? Mistä sä tiedät, minkälainen "eletty" elämä tuolla naisella on. Tai niillä neljällä naisella. Oletko kysellyt? Ja mistä tiedät, vastaavatko he sulle totuudenmukaisesti. Kyllä musta tuntuisi tosi kummalta, jos joku alkais kysyä meiltä, että oletteko olleet aina naimisissa ja onko tuo sun ainoa ja eka mies tai onko tuo sun mies ollenkaan. Höh. Yhtä hyvin joku "pariskunta" sun talossa voi olla muuten vain kavereita tai siskoksia, jotka nyt sattuvat asumaan yhdessä. Tsiisus kun sun elämäs on köyhää, jos sun edes täytyy yksikses miettiä, mitä miettiä jostain naapurista.