Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin manikyyrissä eilen ja nyt lakat jo osittain irronneet?!

Vierailija
10.09.2013 |

Omat lakat pysyvät siisteinä ainakin viikon. Tuolla laittoivat aluslakan+lakan+päällyslakan ja nyt näyttää kynnet tosi rumilta jo.

Onkohan niillä jotain huonoja/halpislakkoja siellä??

Täytyy vissiin ottaa lakat pois ja laittaa itse uudet. Ärsyttää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kyllä tosiaan aika paljon siitä lakan koostumuksesta. Ei ole välttämättä edes mikään hintakysymys. Itselläni lakka kestänyt yleensäkin huonosti, omat kynteni ovat luonnostaankin kuivat ja liuskoontuvat. Mitään markettikosmetiikkasarjojen lakkoja en ole voinut yleensä käyttää (L'Oreal tosin on nyt petrannut), koska niiden jäljiltä kynnet kuivuvat todella pahasti. Mutta mutta, ns. ammattilaismerkeissäkin on yllättäviä eroja. OPI:n lakat alkavat kuoriutua kynsistäni viimeisetään lakkausta seuraavana päivänä, Essiet kestävät huomattavasti paremmin. Samoin lakan koostumus vaikuttaa todella paljon: glitter/shimmer-lakat ovat jotenkin kuivattavampia ja lohkeilevat helpommin  kuin creme-lakat.

Vierailija
2/3 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, tällainen kysymys vielä: liotettiinko kynsiäsi  manikyyripaikassa nesteessä kynsinauhojen irrottamiseksi? Periaatteessahan ammattilaisen pitäisi tietää, ettei näin saisi tehdä juuri ennen lakan laittoa, koska silloin kynsi imee kosteutta ja laajenee. Kun sitten neste haihtuu, ja kynnen pinta kuivuu ja lakka "käpristyy". Itse kotona pyrin poistamaan aina vanhat lakat ja hoitamaan kynsinauhat ja kynnet useita tunteja ennen lakkausta, mielummin edellisiltana. Jos seuraavana aamuna pitää lähteä töihin, laitan aamulla hoitavan, nopeasti kuivuvan aluslakan (minulla on todella kynsiä koetteleva työ, siitä tämä intohimo kynsien hoitoon alkujaan lähtikin), ja lakkaan kynnet värilakalla ja päällyslakalla illalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä liotettiin. Ennen ei ole liotettu. 

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan