Ninni
Tulee pärjään paremmin ku kukaan meidän missukoista Lolan jälkeen. SILLÄ ON ASENNE KOHDALLAAN!!
Kommentit (10)
Vierailija:
Tulee pärjään paremmin ku kukaan meidän missukoista Lolan jälkeen. SILLÄ ON ASENNE KOHDALLAAN!!
antaa doltsulle alapäätä ja voittaa skaban.
ja tänä vuonna se vois olla meidän missi. pääshän se siihen talk showin kolmen muun misun kans.
mä oon samaa mieltä et tulee pärjäämään! Sillä jotenkin aika erikoiset silmät et ne varmaan auttaa jonkin verran ja muutenkin on itsetietoisen oloinen nuori nainen...
Vierailija:
Itse rahoittaja Trumpki oli sitä niin kehunut. Toivottavasti Ninni pärjää. Se on niin luonnollisen kaunis. Niin ja kerranki normi vartaloinen. Ei anorektikko.
Pituutta 175cm ja painoa 63kg. Mikä mä sit olen ku pituutta 163cm ja painoa 60kg?Mä olen varmaan silloin sairaalloisen ylipainoinen..
No mä oon 157 pitkä ja painan 75kiloa. Ja mä olen läski. Ei Ninni Laakkonen.
amerikassa suosittuun tv-ohjelmaan kolmen muun missin kanssa. Kyllä Ninni osaa ainakin tuoda itseään siellä julki toisin kuin aiemmat ( Lolaa lukuunottamatta ) missukat. Toivotaan, että Ninni pärjää mahdollisimman hyvin!
mutta riittääkö asenne etelä-amerikkalaiskaunottarien rinnalla?