Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimon luvalla vieraisiin/salasuhde?

Vierailija
10.09.2013 |

Olen viriili 42-vuotias mies, joka on ollut pitkään saman naisen kanssa onnellisesti naimisissa. Vaimollani paheni hänen sukuun liittyvä krooninen sairaus, joka tuntuu vähentävän hänen seksihalujaan.

Itse puolestaan olisin kiinnostunut vaikka jokaisena päivänä. Tässä viikonloppuna vaimoni sitten ilmoitti että jos haluat niin käy maksullisissa tai hanki salasuhde niin kaikki ovat tyytyväisiä. Rakastamme toisiamme eli vaimon mukaan pelkään seksiin pohjautuva suhde on ok, kunhan en tuo mitään tauteja kotiin.

Luonnollisesti vaimoni on ainoa oikea kanava aiheen keskusteluun, mutta olisin kiinnostunut kuulemaan naisten mielipiteitä miten teidän näkemyksen mukaan oheinen voisi toimia? En ole koskaan pettänyt häntä ja itseäni hirvittääkin ajatus jos rakkautemme hiipuu tämän takia. En oikein vielä ainakaan uskalla lähteä tämmöiseen mukaan, mutta fyysisten halujen johdosta ajatus kyllä kiehtoo...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavataanko kolmen sepän patsaalla ?

-Matti

Vierailija
2/5 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hirvittää että rakkaus hiipuu? No sitten et lähde vieraisiin suhteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/5 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö kykene itse asiaa ratkaisemaan? Voi kyynel taas. Palsta on pullollaan sun kaltaisia ajopuita, jotka eivät kykene tekemään päätöksiä.

Mun ehdotus on, että menet nyt panemaan niin per.....sti muita, kun lupa on annettu ja mieli tekisi.

Vierailija
5/5 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki joku naimisissa oleva nainen kaveriksi. Se ei ala roikkumaan sinussa eikä ole tauteja. Netin kautta voi alkaa viritellä verkkoja. Tai jos on varaa, joku vakiammattilainen. Niitähän on sellaisiakin, millä ei ole kauheasti asiakkaita, vaan tapaavat säännöllisesti muutamia.