Ärsyttää!! Kaikki naiset yrittää iskeä mun miestä
Vaikka sillä on sormus. Mieheni on muusikko ja jostain syystä naiset on ihan hulluna baareissa ja keikkapaikoilla muusikoihin. Tuntuu että tarvis vahtia miestä kokoajan
Guru-Keijo
Kommentit (32)
Tottakai! Sehän on tunnettu tosiasia, että muusikoilta heruu herkemmin ;)
Hihi.. saat yrittää!! Joskus voit onnistuakkin ja saat olla iloinen ollessasi muusikon kertapano;)
Huora
Guru-keijo
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 10:01"]
Tottakai! Sehän on tunnettu tosiasia, että muusikoilta heruu herkemmin ;)
[/quote]
Hei guru-keijo, jos sun miehes on homo, niin eihän siinä mitään hätää ole. Huolestu vasta sitten jos joku mies yrittää iskeä miestäsi. Jos olet sitä mieltä, että muusikoiden kanssa sekstailevat ovat huoria, niin oletko silloin itse sitä? Kyllähän se mieskin voi huora olla... katso ensin peiliin, ennen kuin nimittelet muita.
Hei ääliö! Muusikon kanssa sekstailevat eivät ole huoria vaan naiset jotka panee joka miestä joka antaa. Itselläni on ollut sama mies nyt 8 vuotta joten en voi itseäni laskea kevytkenkäiseksi säälittäväksi huoraksi joka yrittää parantaa itsetuntoaan saamalla varatun miehen munaa:)
Ja mikä toi homojuttu oli? XD
Guru-keijo
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 10:40"]
Hei guru-keijo, jos sun miehes on homo, niin eihän siinä mitään hätää ole. Huolestu vasta sitten jos joku mies yrittää iskeä miestäsi. Jos olet sitä mieltä, että muusikoiden kanssa sekstailevat ovat huoria, niin oletko silloin itse sitä? Kyllähän se mieskin voi huora olla... katso ensin peiliin, ennen kuin nimittelet muita.
[/quote]
Minä sinkkuaikoinani paneskelin varattua muusikkoa keikkojen jälkeen :) Eikä tarttenu yrittää iskeä, ihan ite se muusikko roikku mun perässä. Olis sillä muutenkin ollu vientiä, ei siis ollu mikään ruma ällötys. Edelleen jatkaa samaa rataa, mutta mä olen uskollinen omalle miehelle niin mun osalta on ne leikit loppu. Kieltämättä säälittää nykyään se muusikoo ja sen vaimo. Ei voi olla kovin onnellinen avioliitto.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 10:49"]
Hei ääliö! Muusikon kanssa sekstailevat eivät ole huoria vaan naiset jotka panee joka miestä joka antaa. Itselläni on ollut sama mies nyt 8 vuotta joten en voi itseäni laskea kevytkenkäiseksi säälittäväksi huoraksi joka yrittää parantaa itsetuntoaan saamalla varatun miehen munaa:)
Guru-keijo
[/quote]
[/quote]
Mikä sinulla on ongelma? :D Kyllä naiset saa seksiä harrastaa, se on ihan sallittua tässä tasa-arvon maassa. Käsittämätöntä ja naurettavaa sievistelyä, että naisella on oikeus seksin harrastamiseen vain avioliitossa! Tuomitsetko oman seksielämäsi yhtä hanakasti kuin muiden naisten? Vai sallitko seksielämän vain itsellesi, mutta et muille naisille? Jos oikeasti olet nainen (kuulostat homolta), niin seksuaalisuudessasi on jotain vialla, jos sinun pitää tuomita muita ihmisiä.
Joka tapauksessa se on se varattu, joka päättää mitä tekee. Ei sillä ole merkitystä iskeekö miestä joku vai ei, ja jos iskee, minkälainen se on. Kyllä ihmiset saa muusikoista haaveilla, se on ihan normaalia. Jos itsetuntosi ei kestä, tee sille jotain, tai eroa.
siis viesti 28 oli kirjoitettu keijolle...
Ärsyttää tyypit jotka ei osaa ees vauvapalstaa käyttää..
Guru-Keijo
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 11:29"]
siis viesti 28 oli kirjoitettu keijolle...
[/quote]
Kyllä mä tuomitsen huoramaisesti käyttäytyvät naiset maksuttomiksi huoriksi.. siksi en ole itse niin käyttäytynyt koskaan ja myöskään mun lähipiiriin ei kuulu kevytkenkäisiä naisia.. seksi kuuluu parisuhteeseen.. Jos joskus sattuu joku yhden yön juttu niin ok, mutta sitten kun sitä tehdään kokoajan ja abortteja päälle niin yökötys!!!
Guru-Keijo
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 11:28"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 10:49"]
Guru-keijo
[/quote]
[/quote]
Mikä sinulla on ongelma? :D Kyllä naiset saa seksiä harrastaa, se on ihan sallittua tässä tasa-arvon maassa. Käsittämätöntä ja naurettavaa sievistelyä, että naisella on oikeus seksin harrastamiseen vain avioliitossa! Tuomitsetko oman seksielämäsi yhtä hanakasti kuin muiden naisten? Vai sallitko seksielämän vain itsellesi, mutta et muille naisille? Jos oikeasti olet nainen (kuulostat homolta), niin seksuaalisuudessasi on jotain vialla, jos sinun pitää tuomita muita ihmisiä.
Joka tapauksessa se on se varattu, joka päättää mitä tekee. Ei sillä ole merkitystä iskeekö miestä joku vai ei, ja jos iskee, minkälainen se on. Kyllä ihmiset saa muusikoista haaveilla, se on ihan normaalia. Jos itsetuntosi ei kestä, tee sille jotain, tai eroa.
[/quote]
En ole huolissani että mieheni pettäisi minua, ärsyttää vaan se naisten kuolaaminen miestäni kohtaan. Miksei naiset voi käyttäytyä kuten miehet keikoilla ja keskittyä siihen musiikkiin ja jammailla.
Ap Guru-Keijo
Trollien Guru-super-Keijo :) ainakin toivon niin..
Turhauttaa myös tämä seksuaalisesti aktiivisten parisuhteettomien naisten huoriksi nimittely. Jos se mielestänne on moraalitonta ja väärin, koetteko saavanne asiaan parannusta huorittelemalla.? Vaikka panis satoja eri ihmisiä voi sen oikean löydettyään olla vaan sen yhden oma. Tietty riskinä että itsensä mukana tulee sukuelinherpekset ym.
Huora = ihminen joka tekee epämiellyttäviä asioita rahasta. [wiki/off]
Onko basistikin nykyään muusikki?
XD
Guru-Keijo
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 07:16"]
En kyllä basistirentun kanssa parisuhteeseen alkaisi...
[/quote]