teinin pupillit laajat, miksi? huumeita?
Kommentit (25)
Mitä ovat belladonnat??
Tänään jäin katsomaan tyttöäni, että mitä ihmettä hänessä on erilaista, no, silmät, pupillit olivat todella isot, samassa tajusin, ettei tämä ollut taatusti eka kerta... Mielestäni tyttöni ei käytä huumeita, mutta mistäpä sitä varma enää voi olla?
Mitkä huumeet suurentaa pupilleja? Mitä muita oireita voisi olla?
T. ohis
Piri päissään taitaa olla. (amfetamiini). Virkeys, levottomuus ja nälättömyys. On oireita.
MDMA on myös mahdollinen, mutta silloin lapsesi olisi varmaan tosi empaattinen..
Molemmissa leuat käyvät kanssa koko ajan.
öh... jos sillä on vain näkö huonontunut? meillä on lapsella myös ollut viime aikoina isontuneet pupillit, eikä kyse tosiaankaan ole kahdeksanvuotiaalla huumeista, vaan siitä, että on aika uusia silmälasit.
Minulla on aina tosi isot pupillit, enkä käytä huumeita. Itse olen ainakin huomannut näköni olevan tosi huono (enkä omista edes silmälaseja), etten tiedä liittyykö se asiaan.
Amfetamiini. Voi todellakin urheilla ja toimia suht normaalistikin. Myöhemmässä vaiheessa homma menee sähellykseksi. Ei nuku, valvoo myöhään. Ei syö kunnolla. On levoton, paljon liikkeessä...
näöntarkastukseen hop hop. eiköhän silmälaseilla korjaannu.
Eikö amfetamiini johdannaiset tee pupilleista ihan pikkuriikkiset?
Teinillä on kylläkin silmälasit, ehkä tarvinnee aloittaa siitä, että käydään tarkistamassa näkö, kiitokset :)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 08:37"]
Teinillä on kylläkin silmälasit, ehkä tarvinnee aloittaa siitä, että käydään tarkistamassa näkö, kiitokset :)
[/quote]näkö voi huonontua silmälasienkin kanssa.
Lisäksi mä luulen, että teillä on kotona liian hämärää. Keinovalo ei useinkaan valaise kunnolla ja syksyisin ihmiset ei edes tajua laittaa sitä päälle.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 02:56"]
Eikö amfetamiini johdannaiset tee pupilleista ihan pikkuriikkiset?
[/quote]
EI!
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 08:42"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 08:37"]
[/quote]näkö voi huonontua silmälasienkin kanssa.
[/quote]
Tietenkin voi, ja niin usein käykin, etenkin nuorilla, ennenkuin tasaantuu, eipä vain tullut edes mieleen.
Enpä ole koskaan kuullutkaan, että huonontunut näkö suurentaisi pupilleja.
Liikaa energiajuomaa?
Belladonna-tippoja silmissä?