Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

odottaako naiset, että heidän "eroilmoitustaan" vastustetaan?

Vierailija
23.08.2020 |

Eli pitääkö tässä vain hyväksyä tilanne, vai kuuluuko tähän joku taisteluriitti jolla tilanne pitäisi voida korjata?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sun huomioida naistas vähän enemmän?

Nyt otat sen viereen ja halaat ja silittelet. Kysyt mikä mättää ja mitä voisit tehdä asialle. Sit tuotat nautintoo ja rakastelette yön, aamulla on kaikki paremmin.

Sä et halua erota ja tää on sun omaksi parhaakses, usko mua.

Vierailija
22/24 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos on ollut riitaa sitä ennen. Nainen haluaa nähdä väitätkö jos olet käyttäytynyt välinpitämättömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän sun huomioida naistas vähän enemmän?

Nyt otat sen viereen ja halaat ja silittelet. Kysyt mikä mättää ja mitä voisit tehdä asialle. Sit tuotat nautintoo ja rakastelette yön, aamulla on kaikki paremmin.

Sä et halua erota ja tää on sun omaksi parhaakses, usko mua.

Kysyt mikä mättää? Se vaimo on todennäköisesti kertonut sen sinulle uudestaan ja uudestaan tasaisin väliajoin, mutta mies ei ole korvaa lotkauttanut. Sitten, kun vaimo sanoo taas, että voisit osallistua enemmän perheen arkeen ja jättää jokaviikonloppuiset baarireissut vähemmälle, mies sanoo joojoo ja kuvittelee yhden panon korjaavan asian. Seuraavana aamuna mies on tyytyväinen, mutta nainen huomaa, että mikään ei taaskaan muutu.

Vierailija
24/24 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä eukko heittää aina kierron tietyssä vaiheessa noita eroilmoituksia.

Kuuluu asiaan, ei niitä kannata tosissaan ottaa.

Kuulostat ihan minun eksältä. Yritin puhua erosta, mutta kun ei mennyt jakeluun, niin yksi päivä sitten otin kimpsut ja kampsut ja muutin pois. Eksä oli ihan järkyttynyt, koska hänen mielestään meillä meni hyvin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi