Hei, te 10-15 kg laihtuneet! Kuinka paljon teiltä katosi senttejä kehostanne laihtumisen myötä?
Olisi kiva tietää. Kertokaa siis kuinka monta kiloa laihduitte ja kuinka monta senttiä teiltä lähti rinnan alta ja vyötäröstä?
Kommentit (3)
Mua ei oo kiinnostanut laihduttaessa senttien mittailu tai vaakailu, joten en tiedä. Painoin 70 kiloa ja nyt 59 kg. Olo on ihana, kun jaksaa kävellä kovaa vauhtia ja nousta portaita. Virtsankarkailu loppui ja vatsa on kutistunut kyllä. Rinnat kasvoivat, joten olen nyt povipommi. Se on hiukan outoa, kun aina ennen olen ollut pienirintainen. Pidän kyllä tästä vartalostani ja jatkan liikkumista ja terveellistä ruokavaliota. Herkuttelenkin, mutta maltillisesti.
Ei kovinkaan monta senttiä, korkeintaan 3-5. Vaatteet vähän väljempiä ja olemus sirompi ja nuorekkaampi, ainakin yhtä vaatekokoa pienmpi. Läski lähti varmaan niin tasaisesti ettei mistään kohdasta erityisemmin, pitää vielä jatkaa 5-10 kg niin josko sitten olisi loputkin lähteneet. Nyt jo ihan normaalin näköinen, lähinnä vatsamakkaraa vielä jäljellä.
Up