Onko mitään alkoholijuomaa jonka mausta oikeasti pidät?
Käsi sydämelle. Kyse ei nyt ole humaltumisesta vaan siitä miltä juoma maistuu suussa ja tuntuu.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vanhat punaviiniä ja joskus jopa valkoviini on hyvää. Olen maistanut herkkuliköörejä ja tykkää rommista sekoitettuna colaan. Kummastakaan en tykkää erikseen, mutta yhdistelmänä siinä on joku herkullinen maku.
En ikinä juo esim.buffettien viinejä yms.Lisään vielä, että en tykkää Jumalasta ja tulen humalaan helposti. Juon illassa Max kaksi lasia ja aina maun vuoksi. Minulla ei ole mitään syytä juoda ilman makunautintoa. Ja esim.liköörissä se alkoholin maku sen sokerin lisäksi on se juttu. Se on kuin pippuri ruuassa.
Outs😱 Jumalasta=humalasta
Schweppesin Tonic-veteen loraus giniä, ai että on hyvää!
On.
Ihan perus Sandels, kylmänä.
Hartwallin Original Long Drink, kylmänä, ilman jäitä.
Viinit.
Baileys, kylmänä.
Vodka karpalomehulla. Menee ihan huoneenlämpöisenäkin.
Vodka limellä ja jäillä.
Onhan noita vaikka miten paljon. Pahanmakuisia en edes juo. Viskiä tai
ja muita laatuviinoja en ole koskaan tykännyt juoda. Ei maistu yhtään. Ei myöskään Koskenkorva, Leijona eikä Suomi-viina, mutta nämä nyt ei mitään laatuviinoja olekaan.
2 dl 60% Koskenkorvavodkaa ykkösellä saa aikaan raikkaan hengityksen ja hövelin käytöksen. Kaikki muu juoma on pelkkää plussaa.
Voit juoda itsesi mukavaksi ja tavallisetkin naiset kauniiksi.
Joitakin ihmisiä alkoholi pukee. Kuten minua.
Tammenterholikööri, portugalilainen makea jälkiruokaviini, yksi afrikkalainen kermalikööri jne. Yleensäkin juomat, joita on tarkoitus juoda tosi pieni määrä.
Martini Bianco, nam nam. Muutama jääpala sekaan ja kyllä maistuu!
D.O.M Benedictine kahvin avcina tai Chartreuse tonicilla.
Monia, skumppa, punkku ja olut nyt ekana tuli mieleen. Eikä tarvitse edes olla hintavia.
Pina Colada (en jaksa hifistellä kirjoitusasun kanssa).
Vierailija kirjoitti:
Amarula on namijuomaa
Työkomennuksella Etelä-Afrikassa ollut vanhempani toi tuliaisiksi Amarulalla täytettyjä konvehteja. Voi kun niitä saisi täältäkin - veivät kielen mennessään...
Luopukaa alkoholista ja polttakaa pilveä, juu. Terveellinen vaihtoehto.
Disaronno mantelilikööri jälkiruuan jälkeen.
Campari+sooda aperitiivina kuumana kesäpäivänä.
Kyllä se aito shampanjakin usein herkkua on.
En joisi jos en pitäisi. Pitääkö tällaistakin kysyä. Tykkäätkö ap ruoasta vai syötkö vain ettei olisi nälkä?
houru-Juhani 78 vee. kirjoitti:
wiskilikööri ... tietenkin.
☺️
Southern Comfort. Toisin kuin aikalaisensa, jotka pääsivät kamalla hengestään (Morrison, Hendrix), niin Janis Joplin joi itsensä hengiltä, Southern Comfortilla
Lisään vielä, että en tykkää Jumalasta ja tulen humalaan helposti. Juon illassa Max kaksi lasia ja aina maun vuoksi. Minulla ei ole mitään syytä juoda ilman makunautintoa. Ja esim.liköörissä se alkoholin maku sen sokerin lisäksi on se juttu. Se on kuin pippuri ruuassa.