Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä pienillä asioilla tai teoilla pidätte huolta omasta hyvinvoinnista säännöllisesti?

epätoivoinen
23.08.2020 |

Viime kuukausina on tullut vietettyä paljon aikaa kotona ja ulkoinen olemukseni on muuttunut vähemmän huolitelluksi, painoa tullut lisää sekä muutenkin itsetunto matelee pohjamudissa. Mikään laihdutuskuuri ei kiinnosta ollenkaan, mutta sen sijaan haluaisin kuulla mikä teidät naiset pitää energisinä ja kauniina. Entä mitä stressinhallintakeinoja käytätte hyväksenne? Kohdallani uskon nimittäin juuri tuon korkean stressitason vaikuttavan syömisiini ja siihen, etten saa oikein mitään aikaiseksi.

Sitten, onko teillä jotain tiettyjä kauneusrutiineja, joista ette pahimpinakaan päivinänne? Onko esimerkiksi joku tietty aamupala tai ruoka, jonka teette aina hymyssä suin? Lenkkeilettekö säännöllisesti, vaikka sitten -25 kelillä?

Tässä on siis pointtina pienet teot, joita teette itsenne hyväksi. Uskon, että kohdallani pitempään muutokseen, mun pitäs saada kunnon arkirytmi, mutta koska sellasta ei ole koskaan ollut, on tosi vaikea sitä lähteä tyhjästäkään rakentamaan.

jeesiä pliis

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon vajaaksi jääneen lauseen piti mennä näin: Sitten, onko teillä jotain tiettyjä kauneusrutiineja, joista ette pahimpinakaan päivinänne luovu?

ap

Vierailija
2/10 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hiusten harjaus :I Pahimpina aikoina laitoin itselleni säännön, että mitään muuta ei tarvitse tehdä, kuin laittaa meikkivoidetta. No yleensä se lähti vähän eskaloitumaan - miksipä ei laittaisi ripsiväriäkin ja no pistetään nyt vielä korvakorut ja no onhan tuossa hajuvettäkin ja... Se oli kyllä aika kiva. Sitten kun kulki peilin ohitse, niin siellä ei ollutkaan masentunut vässykkä vastassa, vaan kaunis nainen. Suosittelen. 

Toinen vinkkini on kulmien värjääminen joko itse tai kampaajalla. Se on aika edullista, noin 20e/kerta teetettynäkin kerran kuussa ja antaa ryhtiä kasvoille, vaikka ei muuta jaksaisikaan tehdä. 

Meditoinnista ja joogasta olen naiseuteni kanssa myös hyötynyt. Tsemppiä sinulle! Samassa veneessä ollaan, mutta maata näkyy jo! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt joogahetki aamuisin.

Sokerinsyönti minimiin.

Huulipuna.

Vierailija
4/10 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressinhallintaan menen hoitamaan parvekepuutarhaani tai keitän kupillisen teetä ja istun alas parvekkeelle kuuntelemaan hyvää musiikkia tai mindfulness harjoituksia. Saatan myös nollata päätäni tuijottelemalla akvaariotani harjoitusten aikana.

Minullekin on tullut koronan aikana reilu 5 kg ylimääräistä. Painonhallintaan liittyen päätin, että syön aamulla vain yhden leivän tai puuroa, lopun on oltava hedelmiä tai kasviksia. Ja vähintään kerran päivässä lisukesalaatti. Kello soimaan ruoka-aikojen merkiksi niin ei tule syötyä koko ajan. Nämä ovat minulle pieniä askeleita, mutta niillä lähden liikkeelle.

Vierailija
5/10 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistan että saan hyvät yöunet. Olen tosi huono nukkuja, kunnolla nukkuminen on mulle tärkeää. En syö myöhään, enkä juo viiniä seitsemän jälkeen, enkä juo sitä viinilasia useammin kuin kolmena päivänä viikossa. Pidän sokerin minimissä kuten joku toinenkin jo sanoi, tämä on tosi tärkeää. En napostele. Teen itse kemiallisen kuorinnan muutaman kerran vuodessa ja käytän hyviä seerumeja. Treenaan käsipainoilla ja kävelen. Katson hauskoja leffoja ja luen hauskoja kirjoja, välttelen aktiivisesti kaikkea masentavaa.

Vierailija
6/10 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti reipasta liikuntaa joka päivä, parhaalta tuntuu jälkikäteen juuri niinä päivinä kun liikkeelle lähteminen on hankalaa.

Niin ja en syö mitään "herkkuja" tai muuta sontaa.

Vierailija
7/10 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ihan helvetisti porkkanaa :D 

Vierailija
8/10 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin lenkki. Pitkät yöunet, peseytyminen ja hiusten föönaus. Viilaan kynteni. Syön terveellisesti. Puhun joka päivä jonkun ystävän kanssa puhelimessa. Aamulla herättyäni rentoudun ja rukoilen. Näin päivä lähtee mukavasti käyntiin.

Vierailija
9/10 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelen päivittäin säällä kuin säällä, yleensä metsässä, saunon 2-4 kertaa viikossa, syön paljon hedelmiä ja marjoja, käytän alkoholia kohtuullisesti, vietän aikaa yksin kuljeskellen puutarhassa, luen ja käyn uimassa. näillä pysyy mieli niin hyvänä ettei ulkonäön ajattelu käy mielessäkään joten siihen en tarvitse satsata.

Vierailija
10/10 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauvakävely metsässä, soutulaitteella soutaminen ja jooga- ja venyttelytuokio kotona.

Lisäksi käyn säännöllisesti hierojalla, jalkahoidossa, manikyyrissä ja pedikyyrissä, samoin kampaajalla ja kosmetologilla.

Kaurapuuroa ja sen päällä marjoja sekä pähkinöitä on saatava joka aamu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän