Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekakertalainen

Vierailija
09.09.2013 |

Mä olen just aloittanut seksijutut yhden pojan kanssa. Me on hyväilty ja pussailtu toisiamme ja viime viikonloppuna jo naitiinkin. Ensimmäisellä kerralla se oli kovin pian ohi. Me oltiin sillai lähetyssaarnaajassa. Vähän tuli verta, mutta ei sattunut paljon. Yritin voihkia ja puhua tuhmia, mutta ei siellä alhaalla tuntunut oikein miltään.

Seuraavalla kerralla poikakaveri tahtoi takaapäin, kun olin kontillani. Hävetti vähän, kun peppukin näkyi ja kakki. Mun piti lisäksi imeä hänen kaluaan, en pystynyt, kun yökötti.  Pitääkö kaikki naiset tosiaan kullin imemisestä ja takaapäin panemisesta? Miltä se orkku oikein tuntuu? Mitä naisen pitää oikein tehdä naidessa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ajattele vain pojan nautintoa vaan vaadi, että saat sitä itsekin.

Vierailija
2/6 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa harrastaa seksiä noin nelikymppisen pelimiehen kanssa niin Sinulle näytetään kaikki nautinnot käytännössä. Tuolloin ei tarvitse miettiä mitään vain pelkästään nauttia. Nuorilla miehillä ei valitettavasti yleensä oikein hommat toimi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen alotellut seksin harrastamisen, mutta en pelkästään seksin takia. Mä olen vakavasti rakastunut. Mies on 25 ja ite 15. Voiko mies saada syytteen lapsen hyväksikäytöstä, jos jäädään kiinni. Mä haluun sitä miestä ihan hulluna ja aion mennä sen kanssa naimisiin. Me hankitaan erikoislupa. Mies on sanonut niin. Hän ottaa eron vaimostaan ja me muutetaan yhteen. Ihanaa.

Vierailija
4/6 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 21:49"]

Mies on 25 ja ite .Mä haluun sitä miestä ihan hulluna ja aion mennä sen kanssa naimisiin. Me hankitaan erikoislupa. Mies on sanonut niin. Hän ottaa eron vaimostaan ja me muutetaan yhteen. Ihanaa.

[/quote]

Voi tyttöraasu! Oletko kertonut äidille?

Vierailija
5/6 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 13:05"]

Miltä se orkku oikein tuntuu?

[/quote]

Se on vähän kuin aivastus. Ensin kutittaa pimpistä ja sitten tulee orkku eikä sille oikein voi mitään. Voihkituttaa ja haluu heiluttaa persettä, kun kulli on sisällä. Siinä voi myös tulla puhutuksi rumia eikä sitä välttämätä muista jälkeenpäin. Mä olen myös monesti purrut miestä korvaan ja raapinut pepun verille.

Vierailija
6/6 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaat ja sitä nuoremmat ovat pelkkiä kakaroita. Monet ovat sitä vielä 18-vuotiaanakin. Värkit ja vehkeet voivat olla kuten aikuisilla, mutta henkisesti ollaan lapsia. Nussimista ei tarvitse aloittaa 15-vuotiaana, kyllä sitä ehtii tekemään vielä vanhempanakin. Naisten pitäisi muistaa antaa myös varttuneemmalla iällä, mikä tämänkin saitin perusteella tahtoo monesti unohtua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän