Miten olette huomioineet vanhempienne kultahääpäivän?
Vanhemmilla on kultahääpäivä parin viikon päästä. Osuisi viikonloppuun, joten olisi kiva jotain järkätä heille. Mutta korona-aika aiheuttaa nyt ongelmia, koska asun itse kuten veljenikin perheineen pääkaupunkiseudulla eikä tunnu hyvältä ajatukselta lähteä enää lasten ollessa päiväkodissa ja koulussa viemään 70+ vanhemmille mahdollista tautia. Mitä siis voisimme keksiä? Lehti-ilmoituksen ajattelin laittaa, mutta eihän minulla ole heidän hääkuvaa, eikä mitään tuoretta kelvollista kuvaa myöskään. Kuva siis pitäisi pyytää heiltä, joten se ei olisi sitten enää yllätys. Kolmas sisarus asuu rapakon takana, joten surettaa ettei hän voi osallistua senkään vertaa.
Ideoita, vinkkejä?
Kommentit (5)
Olisiko jollain lähisuvussa kuva, vanhempien sisarukset tms? Ettei yllätys paljastuisi.
Tajusin juuri etten tiedä edes vanhempieni hääpäivää. Sitä ei ole koskaan juhlittu tai mainittu.
Menivät nsimisiin, kun äiti odotti minua yli 40 vuotta sitten.
Itse en ole naimisissa, mutta toivoisin, että tutustumisvuosipäivää juhlitaan. Välillä juhlitaan, välillä ei.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko jollain lähisuvussa kuva, vanhempien sisarukset tms? Ettei yllätys paljastuisi.
Kiitos, tämä oli hyvä vinkki.
Mun vanhempien osalta ei tarvinnut miettiä, koska isä kuoli ennen sitä. Appivanhempien osalta käytiin porukalla syömässä jälkikasvun piikkiin. Lehteen laitettiin onnittelut.
anyone?