Antaisitko miehesi ja äitisi olla kahdestaan mökillä yötä?
Kun minun pitäisi käydä kaupungissa yksi yö, jäisivät he kahdestaan mökille. Onko tuollainen yleisesti "hyväksyttyä"?
Kommentit (68)
Antaisin, mutta miheni ei jäisi, ei jaksaisi kuunnella äitini motkotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on mustasukkaisuus aivan uudella levelillä.
En nyt sanoisi että mustasukkaisuus. Ihan vain vaarojen välttämistähän tuo on. Nauttivat mökillä alkoholia, yksi asia johtaa toiseen jne.
Ja seurauksena jommalta kummalta jalka poikki? Tai päänahka rullalla?
Puhuisivat varmaan koko yön politiikkaa. Itseäni ei aihe ihan siinä määrin kiinnosta, että jaksaisin olla koko yötä kuuntelemassa.
rutzi kirjoitti:
No minähän olen tehty heistä.
Ai miehestäsi ja äidistäsi? Jolloin miehesi on myös isäsi. No nyt on salkkaria.
Omaa äitiäni on aina selvästi kiihottanut minun poika/miesystäväni. Varmaan kuvittelee, että miksei ne tykkäisi hänestäkin. Eräänkin kerran oli tiputtanut kylpytakkinsa ja ei ollut edes nostanut takaisin, kun poikaystäväni kävi keittiöstä hakemassa juomista, jossa oli istunut. Kun olin 30 vuotias niin lopetin tuomasta heitä äitini tietoon. Ei niitä ole sen jälkeen ollut kuin 2, mutta silti. Tilanne oli todella ahdistava ja suorastaan traumatisoiva.
Ekaks pitäis kaivaa ne äidin luut haudasta. Liian kova urakka. Mutta muuten kyllä kävisi. 🤔
En pidä ajatuksesta että he puhuisivat minusta selkäni takana. Ovat nykyään jonkinlaisissa väleissä.
Se anoppi on nimenomaan se panonainen.
Äitini kanssa joo.
Isäni tai veljeni kanssa en, ovat kovan luokan lorttohomoja molemmat ja ylpeilevät aina sillä kuinka ovat päässeet "korkaamaan puutteessa olevan heterokundin".
Vierailija kirjoitti:
Äitini kanssa joo.
Isäni tai veljeni kanssa en, ovat kovan luokan lorttohomoja molemmat ja ylpeilevät aina sillä kuinka ovat päässeet "korkaamaan puutteessa olevan heterokundin".
🤭🤭🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Äitini kanssa joo.
Mitä minä juuri luin?
😂 lorttohomo faija?
Juuri kun minä luulin jo
nähneeni vauvalla: k a i k e n .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä?!? Joo, tietysti. Miksi ihmeessä en?
Mitä/ketä mun pitäisi vahtia?No kyllähän anoppia aina naidaan kun vaimon silmä välttää.
no ei tollasta kyllä tapahdu! olipas hauskaa.
Ei ole miestä. En, koska pelkäisin miehen puolesta jos äiti suuttuu tms.
En antaisi. Mieheni lihoisi monta kiloa, koska äitini tuputtaisi hänelle koko ajan ruokaa.
Mitä sairasta siinä on?