Jere karalahden alaston kuva instassa!!
Kommentit (36)
En oo nähny, mutta eikös se oo aika vanha jo?
Karalahti ei säväytä millään lailla joten hänen alastonkuvansa aiheuttaa vain lievää kuvotuksen tunnetta.
Miks se on ajellu kaikki munakarvat pois?
Herättää ihmetystä se, että miksi iltis tekee tuosta jutun.
Vierailija kirjoitti:
Karvaton alakerta on ihan normisettiä paljon salilla käyvillä miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole sen enempi normisettiä kuin muillakaan. Jokainen vastaa omista karvoistaan, mutta seksuaalisesti minusta on paljon kiihottavampaa olla miehen kanssa jolla on karvoja.
Vierailija kirjoitti:
Onko staga tanassa?
Ei. Jere näytti rukoilevan "nouse, nouse".
Yhden kommentin luin jostain kuvasta, näyttää olevan todella kusipäinen tyyppi. Onko jere maksanu ulosottomaksut jo? Lapsestaan ei ainakaan pidä huolta. Onko muita faktoja?
Naamasta näkee, että keitto on maistunut, ja kun naamaa ei jaksa katsella, niin ei kroppakaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole sen enempi normisettiä kuin muillakaan. Jokainen vastaa omista karvoistaan, mutta seksuaalisesti minusta on paljon kiihottavampaa olla miehen kanssa jolla on karvoja.
Lähinnä tarkoitin sitä, että mitä nyt oon salin pukuhuoneessa/suihkussa ajoittain nähnyt näitä lihaksikkaampia kavereita alasti, niin vaikuttanut siltä, että heistä monet suosivat karvatonta tyyliä. Mutta en mäkään sitten tiedä kuinka yleistä karvattomuus isossa kuvassa on. Toki monilla "peruskroppaisillakin" on ajeltu kaikki pois.
Mun mielestä miehellä (tai naisella) täysi karvattomuus on ihan hirveä turn-off. Välitön ällötyksen tunne. Muistan kun joskus 2003 silloinen poikaystävä ajeli veke ja olin ihan et hyyyyyyiii. En vaan tykkää.
Jere kommentoi noin viikko sitten että sen nettikiusaajat ovat aina jotain keski ikäisiä naisia.
Kun lukee näitä kommenttejä niin en yhtään epäile.
Vierailija kirjoitti:
Naamasta näkee, että keitto on maistunut, ja kun naamaa ei jaksa katsella, niin ei kroppakaan kiinnosta.
Mikä v tun keitto?
Evvk