Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hammastahnaa käytätte? Mikä tahna on paras?

Hammashoito-friikki
23.08.2020 |

Mulla käytössä nyt Parodontax extra fresh ja Sensodyne repair and protect whitening. Itse en osaa sanoa mikä tahna olisi tähän mennessä ollut itelle paras. Kaikki ihan toimivia. Pepsodentin coco white kyllä maistui hyvälle ja tuntui hellävaraiselta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kaikki mun hampaiden hoitoon liittyvät vermeet:

Nuo hammastahnat, kolme eri kovuusasteista hammasharjaa: ultrasoft, extrasoft ja soft, sähköhammasharja, rainbow suuvesi, listerine suuvesi, flux suuvesi, flux fluoritabletit, xylitolipastilleja ja xylitolipurkkaa

😅

T. Ap

Vierailija
2/21 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsodentin vihreässä on sekä fluoria että xylitolia eli se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensodyne Pro-emaljia hammaslääkäri suositteli kiilteelle jotan sitä ollaan käytetty siitä asti, jo vuosikausia.

Vierailija
4/21 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yotuelin classic. Ei hankausainetta, maistuu hyvältä, poistaa tummentumia. Miinuksena hinta.

Vierailija
5/21 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pepsodentin vihreässä on sekä fluoria että xylitolia eli se.

Se onkin paras jos on xylitolia myös.

Vierailija
6/21 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo hammastahnat, kolme eri kovuusasteista hammasharjaa: ultrasoft, extrasoft ja soft, sähköhammasharja, rainbow suuvesi, listerine suuvesi, flux suuvesi, flux fluoritabletit, xylitolipastilleja ja xylitolipurkkaa

😅

T. Ap

Ei siis ollenkaan hammaslankaa?!

Vierailija
7/21 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dentosal, se sisältää ruokasoodaa ja suolaa. Puhdistaa ihan eri tavalla kuin normaali hammastahna. Se on tällä hetkellä poistunut apteekeista, en tiedä miksi mutta ostin useamman tuubin tarjouksessa. 

Vierailija
8/21 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😅

T. Ap

On todellakin! Unohdin ihan kokonaan! Mulla on sellainen Jordanin varrellinen lankain ja sitten Lidlin lankaimia ja lisäksi ihan rullassa olevaa. T. Ap

Vierailija
9/21 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😅

T. Ap

Joillain on niin isot hampaanvälit ettei tarvitse

Vierailija
10/21 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammashygienisti suositteli vuosia sitten sensodynea ja sitä olen käyttänyt. Matala vaahtoinen, eikä kerry hampaisiin.

Vierailija
11/21 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oral-B sensitive- hammastahna ja Oral-B satin floss hammaslanka.

Vierailija
12/21 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kunhan ei ole SLS:ää eli natriumlauryylisulfaattia (soudium laureth/lauryl sulphate)  tai jotain muuta sulfaattia esim. ammoniumlauryylisulfaattia . Turhan pesevä aine suun limakalvoille. 

Vierailija
13/21 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin isot hammasvälit että ne saa putsattua porkkanalla😩

Vierailija
14/21 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hammashygienisti suositteli vuosia sitten sensodynea ja sitä olen käyttänyt. Matala vaahtoinen, eikä kerry hampaisiin.

Mitä tarkoitat hampaisiin kertymisellä?

Vierailija
15/21 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö

Vierailija
16/21 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensodyne kai on laadukkaita marketti tahnaa, sitä löytyy. Noi prosentit ja muut halvat vaahtoaa ihan tolkuttoman paljon. Se tahna pitäisi jäädä hampaan pinnalle eikä joutuu huuhtoo suusta pois...

Vierailija
17/21 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dentosal, se sisältää ruokasoodaa ja suolaa. Puhdistaa ihan eri tavalla kuin normaali hammastahna. Se on tällä hetkellä poistunut apteekeista, en tiedä miksi mutta ostin useamman tuubin tarjouksessa. 

Eiks tuo oo aika syövyttävää?

Vierailija
18/21 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purskuttelen aamuin illoin Kloriitilla, halpaa ja tehokasta. Bakteerit pysyy takuulla poissa ja suu on "laakista raikas"

Vierailija
19/21 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensodyne extra fresh gel. Raikas maku, ja tuon aikana lähti kauan vaivannut, viisaudenhampaan kohdalta tullut paha haju. Johtuiko sitten itse tahnasta, en ole täysin varma.

Tätä edellinen tahna maistui oksennukselta. Ei enää ikinä sitä. Kun vaan muistaisi mikä se oli, mutta ehkä parempi ettei ala täällä mitään tuotetta haukkumaan.

Vierailija
20/21 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😅

T. Ap

entäs hammasvälien putsaus? tikku?lanka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä